2019-04-11, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Läser du inte nyheterna?

Citat:
Ursprungligen postat av EndOfDay
Fråga de två kvinnorna som anmält honom för våldtäkt om jag skämtar! Nej jag skämtar inte!
Hela historien började ju där,,,

Är ni två uttråkade och bara vill förstöra? Ni saknar ju all form av kunskap om vad detta handlar om.
Citera
2019-04-11, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesamdaman
Det fallet saknade bevis (läs usa påverkad) och har lagts ned. Vad han har gripits för vet ingen och det är skrämmande.

Nu ja.

Han var fortfarande häktad i sin frånvaro och höll sig undan...
Citera
2019-04-11, 14:44
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Läser du inte nyheterna?

Läser du bara rubriker? Han har inte våldtagit nån, Anna Ardin hade frivillig sex med honom. Hob bjöd honom till Sverige och ordnade så han skulle sova över hos henne. De hade sex, hon skröt om det, sen hade han sex med en annan kvinna och hon blev galen och anmälde honom för våldtäkt pga sprucken kondom.
Sverige ville inte förhöra honom då han var här, då åkte han vidare.
Citera
2019-04-11, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Nu har mazi nazi matris begärt att återuppta anklagelser om våldtäkt.
Om alternativet är att utlämnas till USA tycker jag Assange bör erkänna omedelbart.
Citera
2019-04-11, 14:45
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Det finns inga problem eftersom det bara existerar i din perverterade tomtehjärna. Jag trodde att vi hade avklarat den biten nu men jag förstår att det kan vara svårt för en tomte att fatta det.

Menar du alltså att alla dokument och alla visselblåsare är fake?
Citera
2019-04-11, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Är ni två uttråkade och bara vill förstöra? Ni saknar ju all form av kunskap om vad detta handlar om.

Upplys mig gärna om varför han suttit och fikat på ambassaden i sju år?, om han nu aldrig gjort nåt brottsligt så är det ett ytterst märkligt beteende...
Citera
2019-04-11, 14:46
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian

De trollar bara. Bara att ignorera.
Citera
2019-04-11, 14:47
Medlem
EndOfDays avatar
I huvudsak ja, oavsett så har han smitit från lagens långa arm i 2 våldtäktsanmälningar, han ville inte bemöta dem!
Sen om han gjort det eller ej kan jag inte avgöra, bara att han inte var man nog att stå till svars för anklagelserna!

Citat:
Ursprungligen postat av T|N|X
Är det svenska rättvisan du syftar på?
Citera
Medlem
Mullrets avatar
Med tanke på han avslöjat krigsförbrytelser utförda av usa, där civila mördats, tycker jag Nobels fredspris kan tilldelas Assange 2019.

I sanningens och demokratins namn.
Citera
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Om alternativet är att utlämnas till USA tycker jag Assange bör erkänna omedelbart.

Det finns folk här i världen som drivs av principer och sanning, trot eller ej.
Citera
2019-04-11, 14:48
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
USA kommer säkert tortera honom för att få ut allt han vet.

Nja, risken är bara att han blir mördad innan han hinner säga nåt.

Men nu är det ju Trump som har sista ordet och Assange har säkert information som kan sända högdjuren i den tidigare USA-regimen i fängelse för lång tid framöver. Som t.ex. vem som läckte Clinton-emailen till WikiLeaks. Har har ju hintat om vem det skulle kunna vara. Vederbörande lever så klart inte längre. Den tidigare regimen har ju som bekant hävdat att det var ryssarna som låg bakom Clinton-läckan.
Citera
2019-04-11, 14:48
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Upplys mig gärna om varför han suttit och fikat på ambassaden i sju år?, om han nu aldrig gjort nåt brottsligt så är det ett ytterst märkligt beteende...
Suck, ja för stater har ju aaaaaldrig förföljt sanningssägare förut?

Kom in i matchen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in