2019-04-11, 14:36
Medlem
in-i-din-muns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Vilket hemskt öde?

Gör man nåt brottsligt och sen gömmer sig ett par år för att undkomma rättvisan (rätt eller fel) så har man väl redan där förtjänat ett straff.

Tycker du inte det?
Exakt vilket "brott" syftar du på ? Att ha sattit den i prutten på Sofia Wilen och sen Anna Ardin utan att ha torkat sig däremellan ?

OnT Vet nån vad det är för straffvärde på det han greps för ?
Citera
2019-04-11, 14:37
Medlem
tragiskt att se sån uppmärksamhet för någon som inte egentligen gjort något riktigt ont, vadå usa mördade massa oskyldiga och informationen kom ut, och nån dum brud hävdar att hon blev våldtagen efter hon legat med snubben flera gånger?

låter underligt... massor av våldtäkter i sverige och de bryr sig knappt om att göra något, men denna gossen är internationellt efterlyst ... lul.
Citera
2019-04-11, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T|N|X
Vad är det för brott som Assange har begått menar du?

Han var anhållen i sin frånvaro i Sverige.

Det som amerikanerna vill ha honom utlämnad för gissar jag oxå har en brottslig grund, men framförallt så har han ju hållit sig undan vilket i sig väl är brottsligt?

Att saken i Sverige numera är nerlagd är en helt annan sak.
Citera
2019-04-11, 14:38
Medlem
stone_sleepers avatar
On han utlämnas till USA, kan då Trump benåda honom?
Citera
2019-04-11, 14:39
Medlem
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Trodde du var vänstertomte. Assange är väl knappast vänsterns bästa vän sedan han hjälpte Trump bli president

Läs tråden din idiot, det där har vi diskuterat. Det är dessutom uppenbart att du inte har en aning om Assanges historik och hans långa smekår med vänstermedia innan han blev brunsmetad av detsamma.
Citera
2019-04-11, 14:40
Medlem
in-i-din-muns avatar
Citat:

Det som amerikanerna vill ha honom utlämnad för gissar jag oxå har en brottslig grund, men framförallt så har han ju hållit sig undan vilket i sig väl är brottsligt?

Nej du fattar inte vad du snackar om, att hålla sig undan polisen är inget brott.
Citera
2019-04-11, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T|N|X
Vad är det för brott som Assange har begått menar du?

Läser du inte nyheterna?
Citera
2019-04-11, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndOfDay
Han har, oavsett vad man tycker om honom och hans handlande, betalt ett dyrt pris för sitt handlande.
Frivilligt inaccorderadt i ett rum på en ambassad, typ 15 kvm, så som han såg ut var han väl knappast hedersgästen vid matbordet med ambassadören :-)

Lite Robinson Kruse varning där!

Ett svenskt fängelse hade nog varit som ett femstjärnigt hotell i jämförelse.
Citera
2019-04-11, 14:42
Medlem
Sesamdamans avatar
Citat:

Det fallet saknade bevis (läs usa påverkad) och har lagts ned. Vad han har gripits för vet ingen och det är skrämmande.
Citera
Medlem
EndOfDays avatar
Fråga de två kvinnorna som anmält honom för våldtäkt om jag skämtar! Nej jag skämtar inte!
Hela historien började ju där,,,
Citat:
Ursprungligen postat av Chalas911
Jag hoppas innerligt att du skämtar.
Citera
Bannlyst
Straffvärdet är livstidsfängelse för att han publicerat dokument om USAs militär.

Citat:
Ursprungligen postat av in-i-din-mun
Exakt vilket "brott" syftar du på ? Att ha sattit den i prutten på Sofia Wilen och sen Anna Ardin utan att ha torkat sig däremellan ?

OnT Vet nån vad det är för straffvärde på det han greps för ?
Citera
2019-04-11, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av in-i-din-mun
Nej du fattar inte vad du snackar om, att hålla sig undan polisen är inget brott.

Hålla sig undan polisen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in