2019-04-10, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Vänta här, det kan ju inte vara någon slump att Horowitz har exakt lika många arbetsmyror som Huber.
Kan man gissa att Huber startade detta och att Horowitz nu tar över?

Förmodligen är det ett samarbete dem emellan. Huber är väl åklagare/advokat. Horowitz tar väl hand om översikten över utredningen..
Senast redigerad av Q-follower 2019-04-10 kl. 12:01.
Citera
2019-04-10, 16:04
Medlem
Flynn kanske är offerlammet, så att en del högre upp i hierarkin klarar sig.
Han kan ju få en presidential pardon, om det skulle behövas.
Citera
2019-04-10, 21:19
Medlem
BushwickBills avatar
Vi måste särskilja detta fenomen i minst fyra separata frågor:

1. Är Q = Trump

2. Är Q = i huvudtes sant

3. Är Q = lyckad propaganda

4. Är Q = en god kraft

Jag uppfattar det som att dessa frågor går ihop med varandra och det är fel, den första frågan kan vara riktig utan att den andra är det och vice versa.

Enligt min ytterst logiska analys står det till såhär:

1. Ja, ockhams rakkniv stipulerar att det är så.

2. Ja, huvudtesen är sann, det finns knget som tyder på motsatsen, allra minst efter Muellerfiaskot.

3. Ja, detta är det som intresserar mig mest av allt, jag är utbildad inom ämnet och jag har aldrig observerat något liknande, världsunik händelse!

4. Omöjligt att bedöma.
Citera
2019-04-10, 22:11
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Vi måste särskilja detta fenomen i minst fyra separata frågor:

1. Är Q = Trump

2. Är Q = i huvudtes sant

3. Är Q = lyckad propaganda

4. Är Q = en god kraft

Jag uppfattar det som att dessa frågor går ihop med varandra och det är fel, den första frågan kan vara riktig utan att den andra är det och vice versa.

Enligt min ytterst logiska analys står det till såhär:

1. Ja, ockhams rakkniv stipulerar att det är så.

2. Ja, huvudtesen är sann, det finns knget som tyder på motsatsen, allra minst efter Muellerfiaskot.

3. Ja, detta är det som intresserar mig mest av allt, jag är utbildad inom ämnet och jag har aldrig observerat något liknande, världsunik händelse!

4. Omöjligt att bedöma.

Muellers team har dock gått ut med att Barrs summering inte är helt korrekt och även Barr och Trump har backat nu, det är därför de absolut inte vill att någon ska få läsa rapporten i sin helhet.

Sedan att det inte finns något som tyder på motsatsen är bara skrattretande, Q och Trump har gått emot varandra så många gånger att det är omöjligt att bekräfta att Q är Trump.

Och kom inte med undanflykten om att "lögner läggs ut för att folket inte ska vakna för snabbt" eller vad det är som man brukar köra med när Q får helt fel.

Det är ingen godtagbar ursäkt till att ignorera när Q uppenbarligen har fel, precis som att det inte skulle vara godtagbart att ignorera när Q har helt rätt.

Men ska man analysera Q fenomenet och bevisa att "deep state" är på flykt, existerar eller har kontroll över Trump så måste man vara ärlig i själva analysen och inte aktivt leta efter saker som bekräftar det man redan har bestämt sig för.
Citera
2019-04-11, 08:58
Medlem
Fittahoras avatar
En del Q-anhängare spenderar en hel del tid och energi på att försöka hitta dolda meddelanden i Q's- och Trump's texter, ofta i form av gematria. Det hela tog rejäl fart när Q länkade till en SerialBrain2-post på /r/greatawakening. Själv tycker jag att SerialBrain2 och dess gelikar i bästa fall är ute och cyklar – det är snarare kvalificerat svammel!

Varför skulle Q eller Trump ge ledtrådar som kan användas för att skaffa information om planerade framtida händelser och tidpunkter? Enligt min åsikt finns lite att tjäna men mycket att förlora. Risken finns att fienden – som besitter enorma resurser att analysera informationen – lyckas lösa gåtorna och därmed får tillgång till information som är till deras fördel.

Om Q eller Trump i framtiden vill kunna bevisa att dom samarbetade och att händelser som utspelats ingick i deras plan finns bättre sätt att göra detta på. Det bästa vore att posta krypterad information och vid lämpligt tillfälle publicera krypteringsnycklarna. På så sätt riskerar dom inte att fienden lyckas knäcka ledtrådarna innan informationen var tänkt att bli allmänt känd.

Jag misstänker att Q publicerat mängder med krypterad information i form av filnamn. Exempel från Q #3305: 1293BACD-21A3-4BD4-B744-A98057E9D7FF.png. Dessa strängar kan slås ihop och avkodas för att seddan avkrypteras med rätt nyckel/nycklar.

Men varför länkar då Q till en post med gematria och ständigt påminner oss om att "Misspellings matter." och "Sentence formation matters."? Jag misstänker att Q vill förvilla fienden och få dem att bränna resurser på saker som inte leder någonvart. Att patrioter också bränner tid och energi i onödan är olyckligt men nödvändigt.

Därmed inte sagt att information inte existerar bland Q- och Trump's poster som medvetet postats för att ge indikationer på framtida händelser. Det senaste exemplet är Q's användande av foton på urverk, som visat sig stämma mot framtida datum. Jag tror att dessa medvetet har postats för att ge fienden falska förhoppningar om att det är värt tiden och energin att försöka avkryptera informationen från Q och Trump. För i ärlighetens namn var dessa med facit i hand enkla att avkoda och innehöll ingen information av störe värde.

TLDR: Q försöker få fienden att slösa tid och energi på att lösa gåtor som inte leder någon vart.
Citera
2019-04-11, 09:54
Medlem
Fittahoras avatar
Har uppmärksammat att det på Voat diskuteras en hel del om Ken Starr's uttalande att han medvetet mörkat information i utredningen om Vince Foster's död för Hillary Clinton.

Att Starr mörkade information åt Deep State argumenterade jag för när jag undersökte Brett Kavanaugh's bakgrund. Kavanaugh var nämligen högst inblandad i utredningen av Vince Foster's död – och bör således ha kännedom om att information medvetet undanhölls [läs: mordet på Foster beställt av Clintons sopades under mattan].

Jag står fast vid min slutsats att Kavanaugh är Deep State, vilket blir allt mer tydligt efter hur han röstar i Högsta Domstolen. Han är allt annat än den skyddare av konstitutionen som han utgett sig för att vara.
Citera
2019-04-11, 10:12
Medlem
Q post #3311

Citat:
Apr 10 2019

https://www.foxnews.com/politics/doj-watchdog-fbi-informant-in-russia-probe
PANIC.
Q

Fortsatt utfrågning av Justitieminister William Barr i kongressen:

Citat:
Attorney General Bill Barr testified Wednesday that he believes "spying did occur" on the Trump campaign in 2016, as he vowed to review the conduct of the FBI's original Russia probe -- and the focus of a related internal review shifted to the role of a key FBI informant.
"I think spying did occur. The question is whether it was adequately predicated. … I think it’s my obligation. Congress is usually very concerned with intelligence agencies and law enforcement agencies staying in their proper lane," he testified before a Senate Appropriations subcommittee, while noting that "spying on a political campaign is a big deal."

Det fanns ju en FISA-warrant att avlyssna Carter Page under president-val-kampanjen 2016. Carter Page ingick i Trump's kampanj-stab. Det innebär att alla som Page hade kontakter med kunde också bli avlyssnade, därigenom även Trump. Det var de som tidare NSA-chefen Michael Rogers informerade Trump om 17/11 -16, att han och hans övergångsregering var avlyssnade i Trump Tower.
Dagen efter flyttade Trump och övergångsregeringen ut till New Jersey golf club.
Citera
2019-04-11, 10:50
Medlem
Trump tänker inte lämna ut sina deklarationer till allmän kännedom så länge dom är under revision:

Citat:
The Treasury Department will not turn over Trump’s tax returns by the Wednesday deadline set by Chairman Richard Neal on the Ways and Means Committee.

https://www.thegatewaypundit.com/2019/04/breaking-treasury-denies-dem-trump-taxes-demand-serious-issues-concerning-scope-of-congressional-inv estigative-authority/

Tanken är väl att DNC begär att se Trump's deklarationer, därefter läcker dom dessa till 'The corrupt swamp' som därefter bygger nya luftslott..
Citera
2019-04-11, 11:13
Medlem
Citat:
MEDIA IN FULL PANIC– After AG Barr Drops Bomb on Democrats — Trump Was Spied On By Obama Deep State During Campaign! (VIDEO)

https://www.thegatewaypundit.com/2019/04/media-in-full-panic-after-ag-barr-drops-bomb-on-democrats-trump-was-spied-on-by-obama-deep-state-dur ing-campaign-video/

Citat:
Bill Barr sent the Democrats and their stenographers in the media into a tailspin on Wednesday when he said Trump’s 2016 campaign was spied on.
Democrats and their lying media were in full shock!
This was not in their script!

Q är verifierad återigen. Obama och deep state avlyssnade Trump..
Citera
2019-04-11, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
[url]

Q är verifierad återigen.

Får jag, av ren nyfikenhet, fråga vad du egentligen menar med detta? Vad är det som är verifierat igen? Senast du skrev detta trodde du ju att Q kommit med en unik spådom men det visade sig sedan att andra redan skrivit om det som Q "avslöjade" och du kunde inte riktigt svara på vad som var verifierat. Kan du göra det nu?
Citera
2019-04-11, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Får jag, av ren nyfikenhet, fråga vad du egentligen menar med detta? Vad är det som är verifierat igen? Senast du skrev detta trodde du ju att Q kommit med en unik spådom men det visade sig sedan att andra redan skrivit om det som Q "avslöjade" och du kunde inte riktigt svara på vad som var verifierat. Kan du göra det nu?

Att Trump var avlyssnad i Trump Tower under president valet 2016..
Citera
2019-04-11, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Trump tänker inte lämna ut sina deklarationer till allmän kännedom så länge dom är under revision:

https://www.thegatewaypundit.com/2019/04/breaking-treasury-denies-dem-trump-taxes-demand-serious-issues-concerning-scope-of-congressional-inv estigative-authority/

Tanken är väl att DNC begär att se Trump's deklarationer, därefter läcker dom dessa till 'The corrupt swamp' som därefter bygger nya luftslott..

I klarspråk:
Trump is fucked up if is Tax Returns are published.

Verified, Trump is in trouble!

Under Revision... konstigt att andra presidenter har kunnat visa sina, även om deras varit under revision.

Citat:
Attorney General Bill Barr testified Wednesday that he believes "spying did occur"
han tror/anser.
Senast redigerad av Piii... 2019-04-11 kl. 11:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in