Citat:
Ursprungligen postat av
BushwickBill
Vi måste särskilja detta fenomen i minst fyra separata frågor:
1. Är Q = Trump
2. Är Q = i huvudtes sant
3. Är Q = lyckad propaganda
4. Är Q = en god kraft
Jag uppfattar det som att dessa frågor går ihop med varandra och det är fel, den första frågan kan vara riktig utan att den andra är det och vice versa.
Enligt min ytterst logiska analys står det till såhär:
1. Ja, ockhams rakkniv stipulerar att det är så.
2. Ja, huvudtesen är sann, det finns knget som tyder på motsatsen, allra minst efter Muellerfiaskot.
3. Ja, detta är det som intresserar mig mest av allt, jag är utbildad inom ämnet och jag har aldrig observerat något liknande, världsunik händelse!
4. Omöjligt att bedöma.
Muellers team har dock gått ut med att Barrs summering inte är helt korrekt och även Barr och Trump har backat nu, det är därför de absolut inte vill att någon ska få läsa rapporten i sin helhet.
Sedan att det inte finns något som tyder på motsatsen är bara skrattretande, Q och Trump har gått emot varandra så många gånger att det är omöjligt att bekräfta att Q är Trump.
Och kom inte med undanflykten om att "lögner läggs ut för att folket inte ska vakna för snabbt" eller vad det är som man brukar köra med när Q får helt fel.
Det är ingen godtagbar ursäkt till att ignorera när Q uppenbarligen har fel, precis som att det inte skulle vara godtagbart att ignorera när Q har helt rätt.
Men ska man analysera Q fenomenet och bevisa att "deep state" är på flykt, existerar eller har kontroll över Trump så måste man vara ärlig i själva analysen och inte aktivt leta efter saker som bekräftar det man redan har bestämt sig för.