2019-04-10, 23:37
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerzy.Sarnecki
"Perfekt inkörsport till det kriminella livet" - det är ju för att du tycker att det är/borde vara kriminellt att vara nationell. Tänka sig, en del ser inte åsiktsbrott som något "kriminellt". Särskilt inte som sådana som Agda, 90, döms för sådana "brott" hela tiden.
Kriminellt att vara nationell? Oavsett om jag nu skulle tycka det, vilket jag såklart inte gör, så är det inte olagligt att vara nationell. Däremot är det ett väldokumenterat faktum att Nordiska motståndsrörelsen har en kraftigt brottsbelastad aktivistkår. Sen är jag medveten om att NMR betraktar aktivister som dömts för brott i samband med "kampen" som politiska fångar. Det är väl dessutom betydligt vanligare att aktivisterna döms för våldsbrott än "åsiktsbrott" som jag antar är detsamma som hets mot folkgrupp.
Citera
2019-04-10, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Kriminellt att vara nationell? Oavsett om jag nu skulle tycka det, vilket jag såklart inte gör, så är det inte olagligt att vara nationell. Däremot är det ett väldokumenterat faktum att Nordiska motståndsrörelsen har en kraftigt brottsbelastad aktivistkår. Sen är jag medveten om att NMR betraktar aktivister som dömts för brott i samband med "kampen" som politiska fångar. Det är väl dessutom betydligt vanligare att aktivisterna döms för våldsbrott än "åsiktsbrott" som jag antar är detsamma som hets mot folkgrupp.

Ja om man vill lära känna folk som suttit i fängelse och som snart ska sitta i fängelse igen så ska man gå med i NMR folkgemenskap. Saken är den att det hjälper sällan att slänga in nazister i fängelse eller för den delen extremister och islamismer. De tycker liksom aldrig de gjort något fel. Deras hjärnor är programmerade på det sättet..Har väl mjukvaran appliceras i deras hjärnor så är den svår att bytas ut.
Citera
2019-04-11, 00:23
Medlem
Jerzy.Sarneckis avatar
Vi lever alltså i en tid där Agda 90 får fängelsestraff för något hon skrivit på Facebook eller gatukonstnärer får flera månader långa straff för satirisk konst. Självklart är det fel på systemet och alla som bekämpar detta sinnessjuka repressiva folkmordssystem, vare sig de får sitta i fängelse eller inte för det, är frihetskämpar.

Du är sååå duktig som håller dig inom lagens ramar när regimen på veckobasis släpper in tusentals nya invällare för att våldta din dotter. Du är alla NPC:ers förebild, grattis!

Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Ja om man vill lära känna folk som suttit i fängelse och som snart ska sitta i fängelse igen så ska man gå med i NMR folkgemenskap. Saken är den att det hjälper sällan att slänga in nazister i fängelse eller för den delen extremister och islamismer. De tycker liksom aldrig de gjort något fel. Deras hjärnor är programmerade på det sättet..Har väl mjukvaran appliceras i deras hjärnor så är den svår att bytas ut.
Senast redigerad av Jerzy.Sarnecki 2019-04-11 kl. 00:32.
Citera
2019-04-11, 00:49
Medlem
Citat:
Vi lever alltså i en tid där Agda 90 får fängelsestraff för något hon skrivit på Facebook eller gatukonstnärer får flera månader långa straff för satirisk konst. Självklart är det fel på systemet och alla som bekämpar detta sinnessjuka repressiva folkmordssystem, vare sig de får sitta i fängelse eller inte för det, är frihetskämpar.

Du är sååå duktig som håller dig inom lagens ramar när regimen på veckobasis släpper in tusentals nya invällare för att våldta din dotter. Du är alla NPC:ers förebild, grattis!

Det ante mig att du skulle dra upp Vera Oredsson och Dan Park. Nåväl Vera är väl ett levande bevis att hennes hjärna aldrig kommer bli frisk. Hon har däremot en bror som klarade sig undan och som inte på något sätt håller med henne om att hon är någon frihetskämpe.
Jag pratar ju inte specifikt om dessa två förlorare.
Jag pratar om misshandelsdomar, dråp och mord, bombdåd, narkotikabrott som olika medlemmar inom organisationen gjort sig skyldiga till. Men om du själv är insyltad i den här sekten så förstår jag om du tycker det är ok. För alla brott verkar ju vara ok så länge man marscherar för NMR på Sveriges gator och torg.
Citera
2019-04-11, 01:07
Medlem
Jerzy.Sarneckis avatar
Nej. Jag syftar på vad pensionärer skriver på Facebook. De har inte skrivit värre saker än vad du gör nu, men eftersom du är NPC så kommer du undan.

De brott som begåtts (förutom HMF) är i huvudsak misshandelsfall och de är nästan alla politiskt motiverade och legitima. Våld mot vänsterextremister som fysiskt attackerar dina kamrater är aldrig fel.

Det andra hittar du i vilka partier/organisationer som helst och bland syndikalisterna i synnerhet som nyligen fick medlemmar dömda för tortyrmord. I de andra partierna hittar du även pedofiler och våldtäktsmän med råge. Vilket parti tillhör du? (du behöver inte svara, frågan var retorisk)

Vera är ett föredöme och en frihetskämpe eftersom hon trots sin ålder bekämpar ett förtryckande system - som bland annat dömt henne för att hon vinkat på ett sätt som skulle kunna uppfattas som felaktigt. Och du är en NPC för att du avfärdar detta med att "hennes hjärna aldrig kommer bli frisk".

Citat:
Det ante mig att du skulle dra upp Vera Oredsson och Dan Park. Nåväl Vera är väl ett levande bevis att hennes hjärna aldrig kommer bli frisk. Hon har däremot en bror som klarade sig undan och som inte på något sätt håller med henne om att hon är någon frihetskämpe.
Jag pratar ju inte specifikt om dessa två förlorare.
Jag pratar om misshandelsdomar, dråp och mord, bombdåd, narkotikabrott som olika medlemmar inom organisationen gjort sig skyldiga till. Men om du själv är insyltad i den här sekten så förstår jag om du tycker det är ok. För alla brott verkar ju vara ok så länge man marscherar för NMR på Sveriges gator och torg.
Senast redigerad av Jerzy.Sarnecki 2019-04-11 kl. 01:10.
Citera
2019-04-11, 01:40
Medlem
Citat:
Nej. Jag syftar på vad pensionärer skriver på Facebook. De har inte skrivit värre saker än vad du gör nu, men eftersom du är NPC så kommer du undan.

De brott som begåtts (förutom HMF) är i huvudsak misshandelsfall och de är nästan alla politiskt motiverade och legitima. Våld mot vänsterextremister som fysiskt attackerar dina kamrater är aldrig fel.

Det andra hittar du i vilka partier/organisationer som helst och bland syndikalisterna i synnerhet som nyligen fick medlemmar dömda för tortyrmord. I de andra partierna hittar du även pedofiler och våldtäktsmän med råge. Vilket parti tillhör du?

Vera är ett föredöme och en frihetskämpe eftersom hon trots sin ålder bekämpar ett förtryckande system - som bland annat dömt henne för att hon vinkat på ett sätt som skulle kunna uppfattas som felaktigt. Och du är en NPC för att du avfärdar detta med att "hennes hjärna aldrig kommer bli frisk".

Det är klart du försvarar alla i NMR då du själv tänker som sekten.
En misshandeldom är aldrig legitim och kan aldrig bli legitim. 25% är dömda för våldsbrott i NMR och 50% är dömda för nåt brott. Alltså ärligt jag känner inte en enda i min familj eller bekantskapskrets som är dömda för något brott inklusive mig själv. Fattar du inte själv att det är något som inte stämmer? Eller alla de här brotten som medlemmarna gjort är motiverade? Nej det finns inte någon motsvarighet i något annat parti. Skulle man åka på en misshandeldom och t.ex. vara förtroendevald i Socialdemokraterna så åker man ut med huvudet före.

Vera heilade du vet vi alla. Men hon blev faktiskt inte dömd för det. Hon blev friad. Så där har du fel. Så innan du spyr galla på vårt rättssystem så kan du väl komma med lite korrekta uppgifter.
Citera
2019-04-11, 08:09
Medlem
Citat:

Vilka 90åringar sitter i fängelse för Facebook-kommentarer? Upplys oss!

Vilka gatukonstnärER (plural) får flera månader långa fängelsestraff för satirisk konst? Upplys oss!

Det är troligare att du eller någon i din familj våldtar din dotter än att en slumpmässig invandrare gör det. För att hålla oss lite on topic så måste jag uppmana dig att hålla dottern borta från Dennis Andersson.
Citera
2019-04-11, 08:24
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Det var svenskar, ja. Nordiska motståndsrörelsen är en nordisk rörelse.

Det roliga är dina insinuationer om att den danska grenen är mikroskopisk och bara klarar sig med svensk hjälp. Samma med Norge. Efter 1 maj-demonstrationerna i Sverige kommer du med anhang att prata om det kom demonstranter "från hela Norden"

Hur många var danskarna, isåfall? Du antyder att den danska grenen av INTE är mikroskopisk utan hade klarat sig utan svensk hjälp. Varför krävs det då inresta från både Sverige och Norge för att nå 80 personer? En deltagarsiffra som är lägre än många studentmottagningars.

Vet du vad lokalförankring innebär?
Citera
2019-04-11, 12:00
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
En misshandeldom är aldrig legitim och kan aldrig bli legitim.
De flesta normala människor tycker att det finns situationer då det är moraliskt rätt att misshandla en person även om det juridiskt skulle anses fel. Men du är väl en onormal rättsprincipsrunkare eller nått då.
Citat:
25% är dömda för våldsbrott i NMR och 50% är dömda för nåt brott.
Nu ljuger du och innan du säger något annat ska du redovisa källa för dessa siffror. Vad jag vill minnas var det någon tidning som framförde liknande påståenden. Men för det första så har ju de som tar fram sådana här siffror inte koll på alla medlemmar i organisationen, utan kartläggningen sker ju mycket just genom att man går igenom vilka som är dömda för brott så urvalet blir ju helt skevt. Viktigaste misstaget av allt är dock att i kategorin "våldsbrott" räknas det då in "våldsamt upplopp" som inte är ett våldsbrott, det är bara ett "brott mot ordningen" där man inte aktivt behöver utöva våld och således inte är någon våldsbrottsling bara för att man är dömd för brottet:

"För ansvar krävs inte att varje deltagare i gruppen utövat våld utan det räcker att man på något sätt har solidariserat sig med resten av gruppen. Bland jurister har man också debatterat hur man ska bedöma när en grupp människor "tillsammans och i samförstånd" har gjort något brottsligt."

https://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A5ldsamt_upplopp

Man har alltså ett skevt urval av personer i sin "undersökning" och man kategoriserar brott felaktigt för att få dra slutsatsen att många är dömda för "våldsbrott".
Citat:
Alltså ärligt jag känner inte en enda i min familj eller bekantskapskrets som är dömda för något brott inklusive mig själv. Fattar du inte själv att det är något som inte stämmer?
Förmodligen har du väldigt lite vänner och en bekantskapskrets som begränsar sig till din mamma, är nog därför du inte känner några som är dömda för brott.
Citat:
Vera heilade du vet vi alla. Men hon blev faktiskt inte dömd för det. Hon blev friad. Så där har du fel.
Nej ditt CP. Vera heilade inte, därför friades hon av hovrätten. Men först så blev hon rättsvidrigt dömd i tingsrätten.
Citera
2019-04-11, 12:00
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Vet du vad lokalförankring innebär?
Ja, visst var det det AFA inte verkade ha i Köpenhamn?
Citera
2019-04-11, 13:20
Medlem
Nu räcker det iofs med att gå in på afas hemsida för att se att många av brotten som diverse mäktiga motståndsmän är dömda för knappast kan räknas som politiska domar. Saker som rattfylla, dopingbrott, narkotikabrott i varierande grader, stöld, urkundsförfalskning, bedrägeri, hemfridsbrott och misshandel av sin respektive kan man knappast beskylla systemet för. Brottsmålsnr ligger ju även upplagt så det blir bara löjligt att säga att de ljusskygga individerna i afa skulle ljuga.
Citera
2019-04-11, 13:44
Medlem
Nordfronts pengar är slut. Sympatisörerna tycks ha tröttnat på att donera. Tror ni att Nordfront kommer att överleva? Tror ni att NMR kan överleva utan Nordfront?

https://www.nordfront.se/nordfront-behover-er-hjalp.smr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in