2019-04-09, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Friendly reminder:

Produktionen är på ön bara ett par timmar varje dag. Resten av dygnets 24 timmar är de för sig själva.

Fatta hur mycket som händer som aldrig kommer med på film.

Fatta tristessen på ön, speciellt i gränslandet.

Det händer INGENTING på öarna därav att tex Adnilson får berätta vad han drömt, och det fåniga tomatlandet får TV-tid. Produktionen måste helt enkelt hålla på med skit för att ha något att visa.

Instämmer. Vafan finns å göra där egentligen? Det enda rimliga jag skulle tänka mig om jag personligen skulle varit med där är att satsa på att ligga med alla kvinnliga deltagare som ser någorlunda ut. DOCK, är utbudet riktigt snålt i årets säsong på den fronten haha.
Citera
2019-04-09, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Nord kanske skulle vunnit nån tävling om dom tagit Sebastian också.. nä just det dom röstade bort honom.

Det spelar ingen roll om lag nord väljer att rösta ut varje stark spelare, så det är endast kvar veklingar då lag syd gör exakt samma sak. Det är losergang som gäller i årets Robinson.
Citera
2019-04-09, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Hoppas även att renskötaren övade på sin balans för alla utom en i laget lär väl ska tävla nu.

I mitt tycke så känns han väldigt nonchalant, så tvivlar på det.
Citera
2019-04-09, 23:10
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Jag vet inte, men jag gissar på "nej" för det är aldrig alla som bråkar utan vissa håller sig utan konflikter. Jag tror att konflikter som uppstår har grund i hunger, dålig sömn och sånt och så själva spelet att det ska ljugas och paktas för att hålla sig kvar.

I förra årets Robinsontråd var det någon som skrev att dom tar hjälp av beteendevetare när dom ska välja deltagare och medvetet väljer typer som med stor sannolikhet kommer leda till konflikt.

Sen lär väl hungern, dålig sömn och osäkerheten öka sannolikheten ännu mer.
Citera
2019-04-09, 23:11
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Instämmer. Vafan finns å göra där egentligen? Det enda rimliga jag skulle tänka mig om jag personligen skulle varit med där är att satsa på att ligga med alla kvinnliga deltagare som ser någorlunda ut. DOCK, är utbudet riktigt snålt i årets säsong på den fronten haha.

Jag är rädd att de inte ens blir kåta pga dålig hygien och ständig hunger och energilöshet.

Jag tycker Åsa fortfarande är supersöt men nu är det är nästan bara ben kvar i en från början mycket smal kropp.
Senast redigerad av greta75 2019-04-09 kl. 23:15.
Citera
2019-04-09, 23:26
Medlem
Screems avatar
Citat:
Friendly reminder:

Produktionen är på ön bara ett par timmar varje dag. Resten av dygnets 24 timmar är de för sig själva.

Fatta hur mycket som händer som aldrig kommer med på film.

Fatta tristessen på ön, speciellt i gränslandet.

Det händer INGENTING på öarna därav att tex Adnilson får berätta vad han drömt, och det fåniga tomatlandet får TV-tid. Produktionen måste helt enkelt hålla på med skit för att ha något att visa.

Produktionen bor på samma ö. De är inprincip med deltagarna ifrån det blir ljust tills det blir mörkt. Vilket är ungefär 12h om dygnet.

Däremot håller jag med dig om att deltagarna har nog tristess...
Citera
2019-04-09, 23:28
Medlem
Citat:
Jag är rädd att de inte ens blir kåta pga dålig hygien och ständig hunger och energilöshet.

Jag tycker Åsa fortfarande är supersöt men nu är det är nästan bara ben kvar i en från början mycket smal kropp.

Om det nu är så, så är de ju bara bättre! Mer utmaning, det får ju inte va för enkelt för då blir det inge prestige i det hela min vän. I mitt tycke är Anna kattigast!
Citera
2019-04-09, 23:36
Medlem
Citat:

Nick ville inte ens kramas då han enligt honom själv luktade dåligt.

Någon som vet hur tjejerna får göra med hygienen när de har mens? Man måste ju hålla efter och duscha varje dag då. Sedan måste de kunna hoppa i vatten för ev vattentävlingar också men de kanske har tampong då. Ursäkta äckligheterna, nåt jag undrat för mig själv bara.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-09 kl. 23:39.
Citera
2019-04-09, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
I förra årets Robinsontråd var det någon som skrev att dom tar hjälp av beteendevetare när dom ska välja deltagare och medvetet väljer typer som med stor sannolikhet kommer leda till konflikt.

Mm det kan jag tänka mig.
Citera
2019-04-10, 00:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jag-har-oxo-en-kuk
Stelkrampsspruta i rumpen på Sophie, undrar om hon landat på en rostig spik.
Stelkrampsspruta? Tror jag inte.
Citera
2019-04-10, 00:18
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Screem
Produktionen bor på samma ö. De är inprincip med deltagarna ifrån det blir ljust tills det blir mörkt. Vilket är ungefär 12h om dygnet.

Däremot håller jag med dig om att deltagarna har nog tristess...

Hamilton skrev att det inte alls var så, utan att teamet var med någon timme.
Citera
2019-04-10, 02:31
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Stelkrampsspruta? Tror jag inte.

Snarare glukos för att få henne att piggna till.

En annan sak som jag konstaterade är att alla tjejerna är helt slätrakade under armarna, så de verkar ha tillgång till rakhyvlar där också. Man kan konstatera att Robinson handlar inte särskilt mycket, om ens något, om överlevnad (längre).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in