2019-04-08, 23:53
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Har du ens provat kokt potatis som pålägg? Smakat? Sett vad det mättar? Återkom.

Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Potatis på macka är inte helt ovanligt.

Jaha, då var det bara jag som reagerade starkt på den där potatisen. Den såg inte gott kokt ut. Och inget jag skulle vara sugen på till frukost.

Jannika är för övrigt väldigt vacker tycker jag.
Hon har så otroligt fina ögon.
Citera
2019-04-09, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jaha, då var det bara jag som reagerade starkt på den där potatisen. Den såg inte gott kokt ut. Och inget jag skulle vara sugen på till frukost.

Skivad kall saltad potatis på en macka är inte fy skam. Det smakar bra.

Man kan inte leva på att man är snygg mer än i ungdomen som tjej. Sen måste man även ha något i huvudet och ett vänligt sätt. Jannica får fortsätta söka lyckan i ett annat land där man inte sätt hennes humör på SVT. Fruktansvärd kvinna!
Citera
2019-04-09, 00:48
Medlem
Citat:

Det har hon verkligen. Tycker att Jannica och hennes exmake Magnus prövades rätt hårt i programmet. Som att slänga två halvtrasiga paket rätt in i en vägg och de går sönder helt. Hoppas de är ok nu.
Citera
2019-04-09, 02:00
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:

Jannica är i princip medelmåttig. En riktig plain Jane. Och potatis är gott på mackan.

Stackare, har du haft ett rätt hittills?
Citera
2019-04-09, 08:01
Medlem
Vacker? Det ska va en tjej som identifierar sig med henne som tycker så. I mina ögon ser hon ut som vilken småfet bonnläpp som helst. Munnen är t.o.m formad som på en sur bonde. Hållning som en säck potatis. Miha är otroligt vacker däremot. Vilket leende <3 Vilken hy. Vilken röst. Vilken personlighet!

Citat:

Citera
2019-04-09, 09:23
Medlem
Jag tycker att det är konstigt att programmet har så mycket experter men aldrig ger deltagarna nåt råd, dom bara lyssnar och ställer frågor.

Jag tror att Malin egentligen hade kunnat bli kär i Daniel men hellre gömmer sig bakom sonen, hon är inte redo. Han är för övrigt den klokaste deltagaren av alla som varit med.

Jannica sa att hon blev ledsen över elaka kommentarer på nätet men hon har själv inga problem med att ge elaka kommentarer till sin egen kille, inför andra också, håna bakom ryggen med kameramannen osv.

Det hade varit bättre om man fått se mer vardag, tycker inte man förstår hur dom egentligen haft det av den här säsongen.
Citera
2019-04-09, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasniqueztamere
Jag tror att Malin egentligen hade kunnat bli kär i Daniel men hellre gömmer sig bakom sonen, hon är inte redo. Han är för övrigt den klokaste deltagaren av alla som varit med.

Danne går nog till historien som den som starkast cockblockat sig själv. När Malin berättar att hon bokat hotellrum för att "barnen är hemma, du vet..." *nudge nudge wink wink* så börjar han prata om hur mycket han gillar att bejaka sina feminina sidor... (yeah, that'll get her juices flowing...)

Det kvittar väl nu, men jag tror att paret hade haft mycket större chans om de bara legat ett par gånger. Sex brukar föra folk närmare och Danne är nog hyfsad på att tillfredsställa; något har han väl snappat upp på sina manskurser (besides, hur kräsen kan Malin vara när hon inte fått något på över ett år...). Om Danne fått briljera med lite Raw man-Moves och tantragrepp så hade Malin kanske sett honom i ett nytt ljus. Kanske hade det t.o.m hjälpt henne att "get her Milf on", för oattraktiv är hon inte.

Tänkte ni förresten på hur passivt aggressiv Danne var mot sonen, när han beskrev sina egna barn? "mina barn är lite mer självständiga och fritänkande... vi träffas inte alls så ofta som ni..." Många värdeord som smögs in där!

När det gäller snygg-Jannica och Jöns Blund så gissar jag att de hade överjordiskt bra makeup-sex under hela resan. Kanske var det därför de hade lite svårt att släppa taget. Generellt sett är det alltid lite stötande med psykobrudar som beskriver sig som "eldiga", dock (att dramaqueena i största allmänhet är verkligen inte "eldigt", bara omoget).
Citera
2019-04-09, 10:52
Medlem
Sa han det i sista avsnittet? För jag är säker på att hans intresse dog efter hennes sons markering. Daniel är ingen man som vill ha en osund relation med drama.
Jag tycker det var bra och starkt av honom att säga som det var till sonen. Det har nog ingen gjort. Först undrade jag hur sonen kunde vara så omedveten om hur sjuk deras relation är i förhållande till hans ålder men sen tänkte jag att dom flesta påpekar inte sånt till anhöriga eller kollegor. Dom spelar med och snackar skit bakom ryggen. Daniel sa nog vad många runt dom redan sagt, fast till hans ansikte.
Tror också dom har legat ett par gånger. Malin är blockerad av något djupare, hon vill inte träffa kärleken och vara vuxen. Antingen träffar hon omöjliga män som det garanterat misslyckas med eller så träffar hon en jättebra match och ”känner ingen attraktion”. Så lägligt.

Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Danne går nog till historien som den som starkast cockblockat sig själv. När Malin berättar att hon bokat hotellrum för att "barnen är hemma, du vet..." *nudge nudge wink wink* så börjar han prata om hur mycket han gillar att bejaka sina feminina sidor... (yeah, that'll get her juices flowing...)

Det kvittar väl nu, men jag tror att paret hade haft mycket större chans om de bara legat ett par gånger. Sex brukar föra folk närmare och Danne är nog hyfsad på att tillfredsställa; något har han väl snappat upp på sina manskurser (besides, hur kräsen kan Malin vara när hon inte fått något på över ett år...). Om Danne fått briljera med lite Raw man-Moves och tantragrepp så hade Malin kanske sett honom i ett nytt ljus. Kanske hade det t.o.m hjälpt henne att "get her Milf on", för oattraktiv är hon inte.

Tänkte ni förresten på hur passivt aggressiv Danne var mot sonen, när han beskrev sina egna barn? "mina barn är lite mer självständiga och fritänkande... vi träffas inte alls så ofta som ni..." Många värdeord som smögs in där!

När det gäller snygg-Jannica och Jöns Blund så gissar jag att de hade överjordiskt bra makeup-sex under hela resan. Kanske var det därför de hade lite svårt att släppa taget. Generellt sett är det alltid lite stötande med psykobrudar som beskriver sig som "eldiga", dock (att dramaqueena i största allmänhet är verkligen inte "eldigt", bara omoget).
Citera
2019-04-09, 11:53
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Jannica är i princip medelmåttig. En riktig plain Jane. Och potatis är gott på mackan.

Stackare, har du haft ett rätt hittills?
Man kan undra hur tjejer över medelmåttan däremot ser ut, sätt igång och dementera oddsen för att dina pref inte skulle vara stereotypa och
go-with-the-flow-popularitets-intränade sedan tidig ålder av skeva samhälls-normer av män för män

En vapenbroder
Citat:
Ursprungligen postat av vasniqueztamere
Vacker? Det ska va en tjej som identifierar sig med henne som tycker så. I mina ögon ser hon ut som vilken småfet bonnläpp som helst. Munnen är t.o.m formad som på en sur bonde. Hållning som en säck potatis. Miha är otroligt vacker däremot. Vilket leende <(1) Vilken hy (2) Vilken röst.(3) Vilken personlighet! (4)
det finns något som heter försköning och förfulning av det inre (4) vilket jag inte sysslar med

(1) Pröva kåt glad och tacksam
(2) Den är gul ja
(3) Vilken pipa!...eller vilken pipig & vän typisk asiatisk barn-(över)röst
(4) Vilken tillmötesgående personlighet javisst!!!!

Kort sagt, Miha är jävligt snygg..fast inte på dina partsinlagda grunder
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-09 kl. 12:33.
Citera
2019-04-09, 14:30
Medlem
Pantone-3165-Cs avatar
Daniel är, enligt min uppfattning, en helt fantastisk person. Lugn, skön och verkar väldigt vettig och har förstått vad som är viktigt här i livet. Honom skulle jag vilja hänga med!

Miha verkar också fenomenalt fin. Jag får goda energivibbar av de här två.
Citera
2019-04-09, 17:27
Medlem
Fräscht med rasism insprängt i din narcissistiska gojja. Hennes hy är lätt gyllenbrun, inte gul, men jag syftade snarare på att den är väldigt fräsch. Ja, du verkar ha problem med feminina kvinnor då du kallar henne ”feminina mesen” om och om igen, jag föredrar iallafall hennes feminina röst framför en rökig whiskeyröst med bonnig dialekt på en tjej.
Varför är Jannica en tia då enligt dig och ditt 1,2,3,4-system?
För att hon 1. Kraxar som din morsa på morgonen? 2. Spottar snus som din farmor? 3. Osv

Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Man kan undra hur tjejer över medelmåttan däremot ser ut, sätt igång och dementera oddsen för att dina pref inte skulle vara stereotypa och
go-with-the-flow-popularitets-intränade sedan tidig ålder av skeva samhälls-normer av män för män

En vapenbroder
det finns något som heter försköning och förfulning av det inre (4) vilket jag inte sysslar med

(1) Pröva kåt glad och tacksam
(2) Den är gul ja
(3) Vilken pipa!...eller vilken pipig & vän typisk asiatisk barn-(över)röst
(4) Vilken tillmötesgående personlighet javisst!!!!

Kort sagt, Miha är jävligt snygg..fast inte på dina partsinlagda grunder
Citera
2019-04-09, 22:21
Medlem
blowns avatar
Jag får rejäla psykopatvibbar av Niclas. Dålig självbehärskning, ursäktande hållning med framskjutna axlar och ängsligt flackande blick, hela den här feminism-biten som alldeles uppenbart är en projicering av de egna dåliga sidorna mot hela det manliga könet osv.

Jag skulle inte bli förvånad om han bryter näsbenet på henne under ett raseriutbrott vid en fotbollsmatch någon gång, som resulterar i att både Miha och Niclas blir ännu mer feministiska och osäkra i sig själva och sina könsroller.

Undrar hur länge det dröjer innan Miha inser att en ängslig och osäker betasnubbe med risig självbehärskning är ett dåligt val bredvid en trygg karl som låter henne vara kvinnan och mamman i en trygg kärnfamilj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in