2019-04-09, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Får jag se den där larviga ”segerdansen” en gång till sparkar jag sönder min tv.

Edit: Men herregud

Hahaha

Inte bara en gång. Inte två. Minst tre.
Citera
2019-04-09, 19:58
Medlem
Aah vad smarta de är i lag Syd som gjorde en planka och övar och ger tips till varann. Det kommer nog löna sig imorgon. Den här "måndag hela veckan" gillar jag, det sticker ut från det vanliga.
Citera
2019-04-09, 19:59
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Hahaha

Inte bara en gång. Inte två. Minst tre.
Jag kräks. Skicka hem smilfinken nu.
Citera
2019-04-09, 19:59
Medlem
Citat:
Får jag se den där larviga ”segerdansen” en gång till sparkar jag sönder min tv.

Lets dance 2020 kanske! 😉 *ironi*
Citera
2019-04-09, 20:00
Medlem
Citat:

Haha dansen är ju fin.
Citera
2019-04-09, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasuaren
Tror ni att det står i kontraktet de skriver på innan att de måste hitta konflikter?

Vore ju fantastiskt festligt om alla kom överens med alla och slickade röv konstant. Sen utpressa produktionen på pengar för att inte göra tråkig tv.

Jag vet inte, men jag gissar på "nej" för det är aldrig alla som bråkar utan vissa håller sig utan konflikter. Jag tror att konflikter som uppstår har grund i hunger, dålig sömn och sånt och så själva spelet att det ska ljugas och paktas för att hålla sig kvar.
Citera
2019-04-09, 20:18
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Jag vet inte, men jag gissar på "nej" för det är aldrig alla som bråkar utan vissa håller sig utan konflikter. Jag tror att konflikter som uppstår har grund i hunger, dålig sömn och sånt och så själva spelet att det ska ljugas och paktas för att hålla sig kvar.

Det är väl bara "Turisten" som skulle nappa ett sådant kontrakt, ja och så Nick förstås.
Citera
2019-04-09, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Aah vad smarta de är i lag Syd som gjorde en planka och övar och ger tips till varann. Det kommer nog löna sig imorgon. Den här "måndag hela veckan" gillar jag, det sticker ut från det vanliga.

Haha miss igen kompis, du menar väl lag nord?
Citera
2019-04-09, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Hoppas även att renskötaren övade på sin balans för alla utom en i laget lär väl ska tävla nu.
Citera
2019-04-09, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d

Måste göra dig besviken då jag är en hona. Men ska kolla upp det där, skyller på att jag tagit för mycket CBD idag och därför känner mig allmänt konstig.

Edit: ja Nord ska det va, måste lära mig vilket lag som är vilket.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-09 kl. 22:25.
Citera
2019-04-09, 22:23
Medlem
Nord kanske skulle vunnit nån tävling om dom tagit Sebastian också.. nä just det dom röstade bort honom.
Citera
2019-04-09, 22:42
Medlem
greta75s avatar
Friendly reminder:

Produktionen är på ön bara ett par timmar varje dag. Resten av dygnets 24 timmar är de för sig själva.

Fatta hur mycket som händer som aldrig kommer med på film.

Fatta tristessen på ön, speciellt i gränslandet.

Det händer INGENTING på öarna därav att tex Adnilson får berätta vad han drömt, och det fåniga tomatlandet får TV-tid. Produktionen måste helt enkelt hålla på med skit för att ha något att visa.
Senast redigerad av greta75 2019-04-09 kl. 22:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in