Citat:
Ursprungligen postat av
Little-Mandy
Skönt o höra - lite mildring för stunden!
Sömnen är otroligt viktig och dricka mycket vatten👍
Jag måste faktiskt rätta mig själv här. Det var inte Postafen som tog "bort" min tinnitus den dagen. Jag tog det kvällen efter igen med stor förhoppning men det pep som tusan i öronen igen dagen efter och depigheten kom tillbaka då jag insåg att det inte funkade. Då började jag fundera på varför den var så mycket bättre just den dagen. Då kom jag på att jag käkade Tone i 2 dagar före det. 2 tabletter första dagen sen 1 dagen (sista pillret) efter och det var samma dag som jag tog Postafen senare på kvällen. Jag drog på en gång tanken mot Postafen och tänkte inte på att jag hade käkat tone.
Grejen är den att jag har käkat det förut utan upplevt resultat men det var när min tinnitus var mycket mildare och kanske även pga annan orsak. Så jag hade väl redan avfärdat det men käkade de 3 sista jag hade i ett desperat försök.
Men jag gick och köpte nya sådana på Life efter att jag kom på den tanken för det kändes verkligen som något var orsaken och att jag inte bara hade en enstaka bra dag för skillnaden var så himla påtaglig under hela dagen och kvällen den dagen det var bra. Den var så där mild så man inte tänker på den och den går att maskera rätt enkelt. Innan kunde ingenting maskera den längre i princip inte ens en utekväll med massa surr på en större krog.
Så på fan så dagen efter jag började käka dem igen så var min tinnitus så mycket bättre igen. Den har hållit sig väldigt mild nu i några dagar igen ända sedan jag började äta Tone igen. Viss förhöjning har jag haft när jag vaknat innan jag tagit dagens första piller men efter någon timme så mattas den ned igen. Just nu är det så "tyst" så jag bara sitter och njuter. Allt är relativt.
Man har ju läst i Aftonblaskan etc att "Tone botade min tinnitus" etc och avfärdat det hela som förskönade historier från extrema undantagsfall eller ren reklamartikel. Men det har verkligen fungerat för mig. Den minimerar min tinnitus kraftigt. Tänker ta ett på morgonen i fortsättningen sen ett till när jag kommer hem från jobbet. Min tinnitus går från väldigt jobbig och påträngande till väldigt hanterbar så stor blir skillnaden för mig. Så det är faktsiskt inte bara hokus pokus den där produkten. Den må kanske inte fungera för alla men för mig gör den väldigt stor skillnad och det nästintill omedelbart från det jag börjar att ta det.