2019-04-06, 15:23
Medlem
Enligt Isabellas blogg har en av hennes närmast medarbetare sagt upp sig och hon dravlar om att känna sig dumpad! Måste vara en nära relation dom haft ;-) Men vem är det? Kan det vara assistent Simon? Isabellas högra hand som tillochmed fick lov att dela säng med Isabella när hon var såå rädd.
Citera
2019-04-06, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lussaan
Enligt Isabellas blogg har en av hennes närmast medarbetare sagt upp sig och hon dravlar om att känna sig dumpad! Måste vara en nära relation dom haft ;-) Men vem är det? Kan det vara assistent Simon? Isabellas högra hand som tillochmed fick lov att dela säng med Isabella när hon var såå rädd.

Ingen som vet någonting? Tror också det är Simon, men det känns ju som hon vill ha spekulationer när hon skrev det som hon gjorde.
Citera
2019-04-06, 21:35
Avslutad
Undrar hur hon gjorde med klockan som Hampus gav henne... den kostade 100.000 så troligen en lätt begagnad Patek Philippe..
Citera
2019-04-07, 09:38
Medlem
Sellingyourselfs avatar
Vilken hycklare hon är. Hon skrev så här i bloggen

”jag har stressat hem till nattning efter försenade plan. Tydligt tecken på att det blir fler privatjetsresor för jag har som mål att kunna hämta varje dag”

Oj vad viktigt det var med miljön....inte när egobella måste slippa försenade plan, då är det bättre att resa ensam i flygplan. Hon klarar inte av att tänka så speciellt långt tyvärr.
Citera
2019-04-07, 14:24
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormcatcher
Undrar hur hon gjorde med klockan som Hampus gav henne... den kostade 100.000 så troligen en lätt begagnad Patek Philippe..

Den kostade ca 80k , var sprillans ny,och det var en damklocka, billigaste Patek damuren ligger runt 80k.

Denna klocka lät Hampus gravera på baksidan så den lär ju ha rasat i värde pga det!

BB påstår att hom gav tillbaka klockan till Hampus!

Den lär väl dyka upp beg snart med gravyr och allt?
Citera
2019-04-07, 14:30
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sellingyourself
Vilken hycklare hon är. Hon skrev så här i bloggen

”jag har stressat hem till nattning efter försenade plan. Tydligt tecken på att det blir fler privatjetsresor för jag har som mål att kunna hämta varje dag”

Oj vad viktigt det var med miljön....inte när egobella måste slippa försenade plan, då är det bättre att resa ensam i flygplan. Hon klarar inte av att tänka så speciellt långt tyvärr.

Ärligt talat! Att flyga privatjet om man har råd och tycker man måste är väl OK!

Men att skriva om det på sin blogg är ju helt stört!
Citera
2019-04-07, 15:07
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lussaan
Smart drag att lämna, enligt rykte så väntar skatte-razzia
Går inte att dölja, verifikationer måste sparas flera år och hon har själv dokumenterat på bloggen, vilket används emot henne med omvänd bevisbörda
Citera
2019-04-07, 15:52
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Går inte att dölja, verifikationer måste sparas flera år och hon har själv dokumenterat på bloggen, vilket används emot henne med omvänd bevisbörda

Det var väl det jag misstänkte när jag läste följande på Bloggbevakning:
Bloggbevakning / 2019-04-06 16:27
Det är det. Inte skvaller utan faktiskt ganska allvarliga saker, därför behöver jag få dem bekräftade först.

https://bloggbevakning.se/2019/04/06/isabella-lowengrips-nara-kollega-har-sagt-upp-sig/#comments
Citera
2019-04-07, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorza
😂 precis. Sen kan man fråga sig när slutar det var gränsen för unna/sthlmsveg och "vanlig blandätare" går 😂
Att ha lite paprika till köttbiten räknas nog som "jag äter delvis vegansk kost"
Citera
2019-04-08, 11:23
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm

Simon slutar sin anställning hos Löwengrip

https://www.isabellalowengrip.se/2019/04/08/vd-sokes/
Citera
2019-04-08, 16:58
Medlem
Hennes barn ser undernärda ut. Har hon hjärntvättat dem att bli vegetarianer likt hon själv?

Hoppas socialen eller Odd rycker in och tar barnen ifrån henne.
Citera
2019-04-08, 18:41
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Simon slutar sin anställning hos Löwengrip
https://www.isabellalowengrip.se/2019/04/08/vd-sokes/
https://www.allabolag.se/5567988927/lowengrip-invest-ab
Nyckeltal 2018-06 (tkr)
Omsättning 7 591
Res. e. fin 1 090
Skulder och eget kapital 8 471
BB talar om bolaget som ett viktigt investmentbolag, men bolaget verkar snarare ungeafar lika viktigt som en halv bostadsratt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in