2018-11-25, 09:28
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swingtrader
Är PB mer moget är Fortnite?

Fortnite var så orealistiskt.

Hur långa är matcherna?

Det är väl bara att kika 10 sek på youtube så lär du märka skillnaden.
Det är två helt olika spel.
Själv tappar jag helt tidsuppfattningen i en match så jag vet inte. Gissningsvis runt 30 min iaf.
Citera
2018-11-25, 10:29
Medlem
Citat:
Är PB mer moget är Fortnite?

Fortnite var så orealistiskt.

Hur långa är matcherna?

Jag tror matcherna är strax över 20 minuter på lilla kartan (sanhok) och strax över 30 minuter på stora kartan...
Citera
2018-11-25, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Det är väl bara att kika 10 sek på youtube så lär du märka skillnaden.
Det är två helt olika spel.
Själv tappar jag helt tidsuppfattningen i en match så jag vet inte. Gissningsvis runt 30 min iaf.

Jag har kollat och det verkade inte vara en massa orealistisk byggande.

Tråkigt med så korta tider. Upp mot 1 h tycker jag är lagom.
Citera
2018-11-26, 09:22
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Jag har kollat och det verkade inte vara en massa orealistisk byggande.

Tråkigt med så korta tider. Upp mot 1 h tycker jag är lagom.

Tror många som gillar PUBG gillar just känslan i vapnen. Man kan inte hoppa runt och reflexskjuta a’la COD eller liknande.

Har själv aldrig reagerat på att matcher känns för korta. Tror det är ganska noga avvägt för att kännas lagom tempo igenom.
Citera
2018-12-07, 16:32
Medlem
Qusimotos avatar
Då har det släppts till ps4, nån som hunnit lirat det än på ps4?
Citera
2018-12-11, 06:45
Medlem
Nya kartan är fan grym, sjukt mycket snyggare än de andra och allmänt trevligare. Känns som de lagt ner väldigt mycket mer tid på den än med Sanhok där allt ser likadant ut.
Ibland måste man till och med stanna upp och njuta av utsikten och det finns jäkligt fräna ställen att droppa på.
Tempot känns snabbare än Erangel men inte samma lotteri som det är på Sanhok.
Lootmässigt hamnar den mellan Miramar och Sanhok, dock är det nog inte korrekta loot-listor på testservern då det t.ex. fullkomligt regnar mac10s, vertical grips och SR-silencer medan thumbgrip lyser med sin frånvaro och Winchester (inte för att jag vill ha en) är ovanligare än M24. Verkar också vara mer meds än t.o.m. Sanhok.
Nya vapnet känns ok, känns som lägre rate of fire än både m4 och scar men den låter grymt, inte testat så mycket dock.
Gillar att man kan hitta lvl 3 hjälmar, en mini-nerf till kar/m24 och mini-buff till SKS/SLR (om man lyckas hitta någon).
Nya fallskärmsgrejen har jag inte fått kläm på riktigt, går fortare att ta sig ner men svårare (?) att segla långt om man nu gillar det.

Kanske är nyhetens behag men detta kan nog bli den bästa kartan.
Citera
2019-03-02, 23:57
Medlem
UnEasys avatar
Har ni slutat spela allihop? Körde några timmar Apex som alla andra verkar gått över till och det känns 1000ggr mer genomarbetat än pubg men det saknar det där lilla extra. Käslan! Min första Champion där var fortfarande ingenting mot känslan vid min 100e kycklingmiddag!
Citera
2019-03-03, 01:55
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnEasy
Har ni slutat spela allihop? Körde några timmar Apex som alla andra verkar gått över till och det känns 1000ggr mer genomarbetat än pubg men det saknar det där lilla extra. Käslan! Min första Champion där var fortfarande ingenting mot känslan vid min 100e kycklingmiddag!

Nä jag lirar pubg gillar inte apex går för fort.
Citera
2019-03-09, 00:53
Medlem
dovAkins avatar
Fan har hänt med spelet? laggar röv nu och känns sämre än nånsin
Citera
2019-03-30, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av errk
Nya kartan är fan grym, sjukt mycket snyggare än de andra och allmänt trevligare. Känns som de lagt ner väldigt mycket mer tid på den än med Sanhok där allt ser likadant ut.
Ibland måste man till och med stanna upp och njuta av utsikten och det finns jäkligt fräna ställen att droppa på.
Tempot känns snabbare än Erangel men inte samma lotteri som det är på Sanhok.
Lootmässigt hamnar den mellan Miramar och Sanhok, dock är det nog inte korrekta loot-listor på testservern då det t.ex. fullkomligt regnar mac10s, vertical grips och SR-silencer medan thumbgrip lyser med sin frånvaro och Winchester (inte för att jag vill ha en) är ovanligare än M24. Verkar också vara mer meds än t.o.m. Sanhok.
Nya vapnet känns ok, känns som lägre rate of fire än både m4 och scar men den låter grymt, inte testat så mycket dock.
Gillar att man kan hitta lvl 3 hjälmar, en mini-nerf till kar/m24 och mini-buff till SKS/SLR (om man lyckas hitta någon).
Nya fallskärmsgrejen har jag inte fått kläm på riktigt, går fortare att ta sig ner men svårare (?) att segla långt om man nu gillar det.

Kanske är nyhetens behag men detta kan nog bli den bästa kartan.

Spelar på mobilen och tycker Erangel är överlägset bästa banan för att den har mycket mer varierad gameplay än de andra. Biljakter, sniping, närstrider, brofajter, stadsfajter, liggande strider med granater, tid för loot, båtåkning, bilfärder, simnig, många möjliga spelstrategier mm mm.

Miramar skulle också kunna vara riktigt trevlig men att öknen är så gropig pajar den tyvärr. Tänk er om Miramar vore slätt. Hade kunnat bli grymt trevliga bilfajter då.

Vikendi må vara snygg men ack så tråkig. Sanhok är det alldeles för lätt att gömma sig i och ständiga närstrider utan bilåkning.

Måste förövrigt säga att Pung är bästa spelet jag spelat alla kategorier. Fantastiskt spel!
Senast redigerad av Mafia 2019-03-30 kl. 17:14.
Citera
2019-04-07, 12:54
Medlem
snivlems avatar
det nästa sista inlägget i tråden lät inte så bra. jag som precis hade tänkt skaffa spelet...jag provade hos en kompis i höstas och det verkar ok då.

hur är det egentligen ? är det bara skit numera?
Citera
2019-04-08, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
det nästa sista inlägget i tråden lät inte så bra. jag som precis hade tänkt skaffa spelet...jag provade hos en kompis i höstas och det verkar ok då.

hur är det egentligen ? är det bara skit numera?

på mobile upplever jag det som ospelbart just nu. Nästan alla mina matcher slutat med att jag blir dödad av någon som uppenbart använder någon form av fusk-radar. Epidemiskt fuskande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in