Citat:
Ursprungligen postat av
gloriouslife
Lite svårt att ”prata” med någon som inte
hör i mörkret vid planket, tänker jag.
Jo det klart , hmm ..inte lätt alls ,blir nog inte mycket sagt då .... iofs så brukar ju geocachare ha med sig både ficklampa och pannlampa ?
(Spekulation)
Ibland kan man undra om Lena "tog för sig lite för mycket" av allt , på något sätt , så att folk kände sig som om de inte var med i game:t längre ?
Att de sorterades bort på något sätt , utav henne ??? Utan att hon tänkte på det ?
Eftersom jag bara hade ytlig kontakt med Lena ,så vet jag ju inte hur hon agerade i lite mer stabila gängbildningar ,om hon liksom ställde sig mitt i rampljuset ,typ trampade folk på tårna ,som det brukar heta ?
Ödmjukhet är ju rätt så bra att visa i nya konstellationer ...(även gamla )....så jao ??
Har man varit präst så är man ju van i jobbet , att synas och höras , och att folk lyssnar till en , på ett speciellt sätt ,så hon kanske tog med sig lite utav den pondusen när hon var på geo-äventyr ?
Något slags mässande ...
Och det kan ju ha ogillats utav en del ; rätt förståeligt ...
Ja vem vet ?
Försöker förstå båda sidor utav den här soppan
Men eftersom jag inte vet mer än någon annan härinne på tråden , så slutar jag komma med massa spekulationer ,för det som är sant , har jag som sagt ingen som helst aning om ,tycker bara att det är otroligt ledsamt det som hände ....