Citat:
Ursprungligen postat av
Sumer
Guldspaden i klassen Magasin går till Thomas Pettersson, Filter för Skandiamannen #Gräv19
Jag kan inte påstå att jag är helsåld på Skandiamannen som gm.
Klubben för inbördes beundran har slagit till igen.
Varken TP eller Filter har visat att SE är mördaren. Snarare tvärtom.
Man konstaterar helt kallt att IM inte kan ha sett gärningsmannen flera minuter före mordet.
Olofsson kan inte ha samtalat med SE i ett par minuter.
SE stämplade ut 23,19. Trots att Häggström, Bergström och huvudpersonen själv lämnar 3 olika uppgifter. 23,19, 23,20 resp. 23,21.
Man påstår att SE hade med sig en revolver till jobbet den aktuella fredagen.
En kompis/granne till SE, som samlade på vapen, måste ha gett en Magnumrevolver till Stig. Plus aktuell ammunition. En hemlig person. Som turligt nog är avliden och inte kan svara för sig. Ett klassiskt exempel på förtal av avliden. Hoppas hans efterlevande orkar stämma dem.
Man påstår att SE begår sitt livs första våldsbrott när han skjuter Palme. Trots att hans tidigare hustru hävdar att han var alldeles för feg för att kunna göra det. Men att han gärna skulle titta på. Där det borde tillagts det han gjorde. Hitta på.
Som jag tidigare skrivit måste man ha mycket på fötterna för att med bestämdhet kunna ändra/avfärda vittnesmål. Eftersom man själv inte var närvarande vid tillfället. Vittnen som upplevde är mer trovärdiga än ovetandes personer som gissar/förutsätter efter 33 år. TP och Filter har inte ens strumpor på fötterna i sammanhanget. Knappt bebishud.
Jag ger Filter/TP en gödselgrep för det hopkoket. Dessutom är det allra mesta plagierat från tidigare insatser. Som Lars Larssons och Walls böcker. Som det tog TP 12 år att kopiera.