Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Här fick jag veta att det skedde med ajaxanrop:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=431771
Det mesta av koden bakom flashback är ombyggt numera. Så för att vBullentin gör på ett sätt säger ingenting om hur flashback gör det längre.
Sen är det lite svårt att sitta och gissa varför och anledningar osv när man bara ser resultatet inte det som är bakomliggande.. 
Därför hade det varit bra om nån som verkligen VET eller är ansvarig kunde yttra sig i denna frågan?
Med risk för att verka gnällig så tycker jag att en massa bra funktioner har försvunnit utan att det givits nån vettig förklaring?
"Vi bygger om" är ju lite flytande om man säger så?
Även sökfunktionen, eller snarare avsaknaden av densamma, hamnar i den kategorin av saker där man önskar att man fick reda på vad i h-e som pågår?
Jag kan absolut INGET om programmering eller hur en sida som FB funkar men med tanke på dess storlek så borde såna här saker lösas ganska snabbt?
Det ligger ju i allas intresse att forumet fungerar bra och jag är säker på att de ansvariga jobbar på men vi användare vet ju varken OM eller NÄR saker kommer att funka/komma tbx?
Det skapas ju t.ex nya forum och annat som säkert tar energi från de styrande vilket imo borde ha lagts på att få det existerande att fungera på ett bra sätt först! Därefter kan man börja med att expandera, dra in nya kategorier med mera...
Och för att förekomma eventuella kommentarer, jag VET att jag kan ge fan i att vara på FB om det inte passar men jag VILL vara på FB och jag VILL att det skall vara ett bra och intressant forum!