Citat:
Ursprungligen postat av
Framme
Är ditt konto kapat, eller. Känner inte igen ditt sätt att skriva, men det kanske beror på att du inte är i landet?
Den grabben fortsätter att leva i sin egen värld. Hannes alltså. Icke mottaglig för något.. Han känner sej kanske skyldig till vissa saker som skett på Gotland. Men jag tror inte att han har den kapaciteten. Resten av det du skriver vill jag inte kommentera. Jag är arg så det räcker på all smuts och mygel överallt.
Du jag anmälde det olovliga byggandet förra sommaren. Vid samtal med byggnadsnämndens ordförande blev jag tillrådd att konkret visa vilka olovliga ombyggnader som skett för att min anmälan skulle få bättre effekt och tillsyn UTÖVAS.
Det var ju faktiskt en bygghandläggare här på Gotland som öppnade tillsynsärende när Debbie Nujjen inte drog tillbaka sin anmälan om Attefallsåtgärd maj förra året.
Medianox har gjort samma sak som jag (hans anmälningar som han mailade in 30 november) men har tyvärr inte tagit lärdom av mina erfarenheter och goda råd jag fick av miljöpartistiske ordföranden.
Jag tycker nu liksom tidigare att det som man verkligen kan kräva är att skattemyndigheter utreder Nujjens svarta betalningar till Akilov och ser om det är toppen av ett isberg av utnyttjande av svart arbetskraft - vilket är ytterst sannolikt.
En betydande opinionsbildare skall faktiskt inte betala svart arbetskraft i den omfattningen Nujjens verkar gjort - inte en framträdande advokat heller. Ser man mellan fingrarna med sådant som befinner sig rättssamhället på ett sluttande plan