2019-03-05, 03:22
Medlem
Stockholmsdondadas avatar
Finns det på ngt sätt att få gratis kondomer hemskickat?
Citera
2019-03-06, 00:20
Medlem
Roidberts avatar
Använder aldrig kondom. Antar att de flesta i fast förhållande inte gör det. Handlar ofta och ser aldrig någon köpa kondomer. Ärligt talat är jag hellre utan sex än att ha det med kondom.
Citera
2019-03-06, 12:39
Bannlyst
ja kondomer är för mesar
Citera
2019-04-02, 20:54
Medlem
NiccoJs avatar
På den tiden jag använde gummi handlade jag nån gång i ICAs förbutik på en ort jag ej var känd.
Vet att det såg kul ut då jag precis vart i blomsteraffär o köpt en stor bukett blommor.
Citera
2019-04-02, 21:46
Medlem
Går direkt till stället där de har kondomer på Apoteket. Inget smyg eller fniss i kassan.
Citera
2019-04-03, 18:45
Medlem
Höjas avatar
Oftast i matbutiken när jag ändå handlar annat.
Citera
2019-04-03, 18:55
Medlem
Jag tror det är många som köper kondomer på nätet, det är ju väldigt smidigt. Konstigt egentligen att så många upplever att det är pinsamt att köpa kondomer i butik, alla vet ju ändå att de allra flesta har sex regelbundet. Vad är det folk skäms över? Att de vill skydda sig? Så nej, det är ganska löjligt det där.
Citera
2019-04-03, 21:23
Medlem
Jobbat i kassa ett par år i matbutik och dom som köpte kondomer var ofta runt 40-50.
I den åldern tycker man oftast inget är pinsamt längre så kanske därför. Unga människor brukar tycka så mycket är pinsamt och vara rädda för vad andra tycker osv.

Eller så kanske dom äldre inte är så haj på att köpa saker på nätet :P
Who knows.
Citera
2019-04-03, 21:44
Moderator
Neksnors avatar
Senast var på ICA när jag samtidigt handlade mat mm. Kondomerna handlades genom att en streckkod skrevs ut i maskin innan kassan, sedan scannades koden i kassan och jag kunde hämta ut kondomerna i en automat på väg mot utgången. Tvivlar på att någon annan än personen i kassan märkte att jag handlade kondomer.
Citera
2019-04-03, 22:10
Medlem
Har köpt kondomer en gång i vuxen ålder i en mataffär av en ung tjej (18-20-årsåldern) i kassan. Köpte som grabb några gånger i automat för att blåsa upp, fylla med vatten eller prova att runka i. Tjejen hade glömt ta p-piller så det fick bli så. Frågade vilka hon rekommenderade, vilka som var bäst. Hi-hi-hi svarade hon, sen var hon bara röd i ansiktet. Det var väl inte mer med det sen.

Använder Miljöpartister och andra som inte gillar plastengångsförpackningar plastkondomer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in