2019-04-03, 16:23
Medlem
olsson280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det är ju därför "planen" är stenkorkad. Deras lögn blir ju avslöjad i örådet, 3 dar bort.

Det lät verkligen som att hon gick på det när de berättade för henne. Man tycker ju att hon borde lita mer på det Sebastian berättade när han kom tillbaka efter tävlingen än vad Piff och Puff i lag syd berättar när hon är där som fånge.
Citera
2019-04-03, 16:31
Medlem
Varför försvinner mina favoriter så fort jag börjar titta på det. Kom in i Robinson när Hamilton var i sitt esse och så försvinner han samma dag.

Sedan började jag titta på Gränslandet igår och då försvinner snygga och karaktäristiska Hardenborg direkt också.

Vad finns det för underhållning i programmen nu?
Citera
2019-04-03, 17:59
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Varför försvinner mina favoriter så fort jag börjar titta på det. Kom in i Robinson när Hamilton var i sitt esse och så försvinner han samma dag.

Sedan började jag titta på Gränslandet igår och då försvinner snygga och karaktäristiska Hardenborg direkt också.

Det vore kul om någon TV-kanal gjorde en svensk version av Bears The Island. Då blir det Robinson på riktigt, bara inte Mastiff sköter produktionen.

Som det är nu så kollar jag bara med ett öga om det inte är något annat roligt på gång. Hoppas att någon från lag Nord vinner.
Citera
2019-04-03, 18:05
Medlem
Klart att fettot som är ledare ska vara dryg, typiskt feta.
Citera
2019-04-03, 18:23
Medlem
Förstår inte riktigt varför Suzanna blir hatad i bägge lagen. Ok hon är inte så bra på tävlingar men av det jag sett är hon inte otrevlig mot någon utan tvärtom jordnära och snäll.
Citera
2019-04-03, 18:35
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Förstår inte riktigt varför Suzanna blir hatad i bägge lagen. Ok hon är inte så bra på tävlingar men av det jag sett är hon inte otrevlig mot någon utan tvärtom jordnära och snäll.
Jo, hon är snäll men det första felet hon gjorde var ju att skryta med hur bra hon var på balansövningar för att sedan suga rejält på det, vilket ledde till förlust för laget. Nu när hon bytte lag var det första hon gjorde att racka ner på och kritisera deras bygge.
Citera
2019-04-03, 18:39
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob

Du kan kanske lägga en timme och kolla på gamla youtubeklipp från farmen med Sebastian Dawkings?
Citera
2019-04-03, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Den gamla kossan verkade ha fått galna kosjukan på balans grejen fast hon utgav sig för att vara trapetskonstnär. Layin bitch.
Citera
2019-04-03, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Du kan kanske lägga en timme och kolla på gamla youtubeklipp från farmen med Sebastian Dawkings?
Såna som Sebbe görs inte längre.
Citera
2019-04-03, 18:54
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Screem
Är det ingen annan som tycker att Emilios och Lucas plan att lura Suzana är väldigt underhållande?

Skulle vara väldigt roligt ifall de lyckades få ut Sebastian, även fast jag har svårt att se Suzana rösta på Sebastian eftersom hon tror han har en immunitet.

Det är exemplariskt spelat. Helt rätt gjort.
De spelar bättre i det gänget (i och för sig, varit mer eller mindre tvingats till det för de varit i öråd flera ggr). Men de gula har fått chansen men spelat som sopor (Sofie i auktionen ang. Dublonerna ”nej de vill jag inte ha”. Man ska ALLTID ta en immunitet om man kan).
Senast redigerad av tuff-negerkille 2019-04-03 kl. 18:59.
Citera
2019-04-03, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75

Redan sett dessa om och om igen.

Jag förstår inte varför Hamilton och Hardenborg får kritik. De är rakryggade, ärliga och man vet var man har dem. Till skillnad från vissa andra inställsamma hala psykfall som vänder kappan efter vinden. Är det sådana man vill ha omkring sig? Nej knappast.
Citera
2019-04-03, 19:40
Medlem
Enmansdemos avatar
Emilio lever i en fantasivärd

Jag orkade inte lyssna klart på vilket sätt Sebastian är falsk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem