2019-04-03, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Det är förmodligen sant. Om ingen vet hur många renar man har kan man dessutom anmäla jävligt många som påkörda av tåget eller tagna av vargen och kassera ut en fin ersättning.

Vet inte om det är sant eller hittepå men jag hörde en gång en Norrlänning som ondgjorde sig över Lappar som var renägare. Enligt honom så var det vanligt att de körde upp sjuka handjur på malmbanan så de blev överkörda. Sedan rapporterades det in till myndigheterna att en av de finaste avelstjurarna som gått åt och så blev ersättningen utifrån det .

Sant eller inte vet nog bara Lapparna men en rolig skröna är det ju i vilket fall
Citera
2019-04-03, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DFrost
Reagerade också på det. Balans visst, det är något inte som alla har. Men han kom allra sist på den första tävlingen där det var benuthållighet.

Borde inte en militär (som han säger sig vara) vara bättre på det än ett par random personer?

Tävlingen var dock inte benuthållighet, utan det är en magövning. Bränner som satan, men visst Emilio har presterat dåligt. Men har han verkligen behövt prestera med tanke på båda örådet har han ju suttit säkert ? Kanske inte vill visa sin sanna styrka och förmåga ?
Citera
2019-04-03, 14:04
Medlem
Tror inte att han är så stark,sen är han o Lukas fett tråkiga typer. Förstår att CH lackade ur på dem. Inte för att någon i det laget är mkt att hurra för.
Citera
2019-04-03, 14:50
Medlem
Screems avatar
Är det ingen annan som tycker att Emilios och Lucas plan att lura Suzana är väldigt underhållande?

Skulle vara väldigt roligt ifall de lyckades få ut Sebastian, även fast jag har svårt att se Suzana rösta på Sebastian eftersom hon tror han har en immunitet.
Citera
2019-04-03, 14:59
Medlem
ilcontes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Screem
Är det ingen annan som tycker att Emilios och Lucas plan att lura Suzana är väldigt underhållande?

Skulle vara väldigt roligt ifall de lyckades få ut Sebastian, även fast jag har svårt att se Suzana rösta på Sebastian eftersom hon tror han har en immunitet.

Mycket roligt! Jag hoppas att det går i lås, men dom beter sig ju som två högstadiegrabbar. Inte dom skarpaste indianerna i glödlampan så att säga.

Men något jag stör mig enormt på är kortatjockas skryt om utröstningen av Adnilson. Hon hade ju för fan ingenting med det att göra? Det var ju Fia som rodde det i hamn, kortatjocka och Bonnie ska ju bara vara jävligt glada att hon berättade det för dom innan utröstningen.
Citera
2019-04-03, 15:22
Medlem
Citat:

Jag måste ha missat något, vadå för plan?
Citera
2019-04-03, 15:35
Medlem
olsson280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slicklapp

De kommer upp med en plan i dagens avsnitt. Men som vanligt så använder inte folk spoiler taggen när de diskuterar framtida avsnitt
Citera
2019-04-03, 15:53
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilconte
Mycket roligt! Jag hoppas att det går i lås, men dom beter sig ju som två högstadiegrabbar. Inte dom skarpaste indianerna i glödlampan så att säga.

Men något jag stör mig enormt på är kortatjockas skryt om utröstningen av Adnilson. Hon hade ju för fan ingenting med det att göra? Det var ju Fia som rodde det i hamn, kortatjocka och Bonnie ska ju bara vara jävligt glada att hon berättade det för dom innan utröstningen.

Hela grejen är ju att de är som två överlyckliga smågrabbar.

Jag har fått bilden av att Linn är typ packtens ”ledare”, så misstänker att de tre konspirerat tillsammans. Men som du säger, var det Fia som köpte till sig dublonerna.
Citera
2019-04-03, 15:56
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olsson280
De kommer upp med en plan i dagens avsnitt. Men som vanligt så använder inte folk spoiler taggen när de diskuterar framtida avsnitt

Avsnittet är redan publicerat på TV4 play.

Trodde det var ifall man pratade om avsnitt som bara gick se på Cmore, som man skulle använda spoiler taggen.
Citera
2019-04-03, 15:57
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slicklapp

Du får titta på dagens avsnitt
Citera
2019-04-03, 16:01
Medlem
Citat:
Avsnittet är redan publicerat på TV4 play.

Trodde det var ifall man pratade om avsnitt som bara gick se på Cmore, som man skulle använda spoiler taggen.

Nej, det är tv-tablån som gäller då de flesta jobbar på dagarna. Hellre en spoiler för mycket än en för lite.
Citera
2019-04-03, 16:20
Avslutad
Citat:

Det är ju därför "planen" är stenkorkad. Deras lögn blir ju avslöjad i örådet, 3 dar bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in