2019-03-30, 12:56
Medlem
doser vettefan, 100mg 150mg åt gången kanske fyller på lite ibland
Har tagit gramdoser också får att få det att svänga på.
Frossan har alltid komnit efter flera dagars användade. Ny som nu.

Jag anser inte att det går att äta lyrica längre än 3dagar i rad.
och med tiden kommer man uppleva att man även med veckas mellanrum kommer utsättbingsymtom komma krypandes.

Detta bygger jag på mina egna och mina vänners erfranehet.
Citera
2019-03-31, 13:10
Medlem
KringExs avatar
Efter hur många timmar eller dagar börjar man känna av avtändning om man blivit fysiskt beroende av Lyrica?
Citera
2019-03-31, 21:09
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Efter hur många timmar eller dagar börjar man känna av avtändning om man blivit fysiskt beroende av Lyrica?

Beror väl på hur stor dos man tagit innan. Om jag tar 300mg känner jag av det efter ca 12 timmar. Om jag tar 900mg kan jag klara mig upp till 24 timmar. Några gånger när jag tagit ca 4000mg har jag lyckats klara mig i nästan 48 timmar utan att behöva ta mer.
Citera
2019-03-31, 21:22
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx

Vet inte riktigt var gränsen mellan abstinens och avtändning går men tycker att effekten avtar efter 9-10 timmar, går tillbaka till någonslags baseline, egentligen inga konstigheter, lite trött kanske. Skulle säga att abstinens börjar dyka upp efter ungefär 48h. Men då äter jag ganska låga doser. Har på känn att det är extremt individuellt.
Citera
2019-04-02, 22:12
Medlem
Hej. Jag ska på utlansdsresa och tänkte ta med Lyrica i min omeprazolburk. Kan det fungera att ta varannan dag, toleransen ska ju sjunka lika snabbt som den höjs. Tacksam för svar.
Citera
2019-04-03, 13:13
Medlem
Lyrica är fina grejor
Citera
2019-04-03, 14:41
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gosoderkis
Lyrica är fina grejor

Jodu! Alkohol i tablettform enligt mig.
Citera
2019-04-05, 09:51
Medlem
nocoolnamejims avatar
Jag har ätit Lyrica varje dag, i 10+ år.

Någon mer här inne på FB som har intag på Lyrica i likande former?
Citera
2019-04-05, 10:36
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocoolnamejim

Det var väldigt länge Varför får du det utskrivet och vilka doser tar du?
Planerar du att trappa ur det?
Citera
2019-04-05, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nocoolnamejim

Har 600 mg/dag på recept, men varit tal om att sänka. Började för ca 6 år sen och tagit nästan dagligen. Läkaren sa då att den var helt ofarlig och inte beroendeframkallande. Tar även gabapentin och baclofen ibland som jag beställt på nätet.
Citera
2019-04-05, 19:52
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Har 600 mg/dag på recept, men varit tal om att sänka. Började för ca 6 år sen och tagit nästan dagligen. Läkaren sa då att den var helt ofarlig och inte beroendeframkallande. Tar även gabapentin och baclofen ibland som jag beställt på nätet.

Helt otroligt. Hur kan läkaren/läkarna ha trott att det inte var beroendeframkallande för bara 6 år sedan? Jag har inte i huvudet när Lyrica kom ut på marknaden men nog fan visste man för 6 år sedan att Lyrica var beroendeframkallande
Citera
2019-04-06, 09:27
Medlem
azzkicks avatar
Lyrica är helt klart favoriten, testat alla droger som fanns på gamla FS, inget slår det om man vill ta en efter jobbet på en vardag tex.
Börjar bli svårt nu i.o.f när det inte finns några shoppar längre, varken på www eller på dark.
Vilket är det bästa alternativet ?
Något som känns likadant men tillgängligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in