2019-04-03, 00:18
Avstängd
JymdKjams avatar
Det här programmet är i sanning fördummande.

Det enda jag tar med mig är att denne Markus har ett klassiskt svenskt utseende som skulle kunna vara hämtat direkt från fyrtiotalet, om jag fick sköta castingen. Han skulle passa i en beredskapstidsbuskis (för er teens; alltså en slags komedi från andra världskriget där män rultar runt kobenta i varm vadmalsuniform och med för stora kängor) eller som en lite feminin nattklubbsägare med dunkla avsikter i ett avsnitt av ”Vår tid är nu”. Gärna rökandes cigarett med cigarettförlängare....
Citera
2019-04-03, 00:28
Medlem
arneankanns avatar
Att Jesper kommer in igen känns rätt självklart va? Killen åkte ut på en "unfair" sätt och gör bra tv. De kommer ju alltid in igen då.

Haidar är sån tönt. Om Marcus skämtar på det sättet med alla, vilket jag förmodar, är det ju verkligen ingenting alls att bli det minsta irriterad över. Marcus verkar så genomgod så jag tyckte lite synd om honom.
Citera
2019-04-03, 00:47
Medlem
Parasomnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haltahalta
VAD ser tjejerna i Haidar? Jag är hälften så ful som Alexandra och Hanna och hade inte rört Haidar med tång. Vad är hans kompensationsfaktor? Han är inte intelligent eller dylikt?

Hade inte heller tagit i Haidar ens med tång.
Ryktet på hotellet går att han har en stor fb-dase. Har för mig att dom snackade om det i nåt avsnitt ..
Inte för att jag tycker att det räcker för att kompensera men vissa är ju som dom är.
Citera
2019-04-03, 01:43
Medlem
Vissa är i avsaknad av en lavett någon gång i livet alltså...

Varför kollar jag ens? Bra tv antar jag.
Citera
2019-04-03, 01:51
Medlem
Ska man gå runt och leka coola killen och dra skämt på andras bekostnad så måste man väl för fan klara av en konlikt utan att börja grina som värsta fjortistjejen.

Fan är det med dagens generation av killar? Ni 90-talister beter er som flickor. Få lite skinn på näsan och skärp till er förhelvete era bortcurlade jävlar! Ni är fullständigt odugliga.

Edit: En sak till. Markus går runt och hånglar med Emma, Hanna, Paow osv, men när Erica råkar hångla med en annan kille så börjar han stortjuta på direkten. Det är något som inte står rätt till där tyvärr.
Senast redigerad av Kimma7 2019-04-03 kl. 02:12.
Citera
2019-04-03, 07:57
Medlem
Jag har också väldigt svårt för haidar. Vad tjejer ser i honom är en gåta... men för första gången någonsin måste jag ändå ge honom rätt. Marcus har lite (omedvetna antagligen) mobbartendenser. Och jag tyckte det var bra att han sa till!

Nej, Marcus får växa upp, sluta gråta och gärna inse att det är han som borde be om ursäkt till Haidar.

Jämföra någon som redan är känslig med en påse skit 🤦‍♀️
Citera
2019-04-03, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Ska man gå runt och leka coola killen och dra skämt på andras bekostnad så måste man väl för fan klara av en konlikt utan att börja grina som värsta fjortistjejen.

Fan är det med dagens generation av killar? Ni 90-talister beter er som flickor. Få lite skinn på näsan och skärp till er förhelvete era bortcurlade jävlar! Ni är fullständigt odugliga.

Edit: En sak till. Markus går runt och hånglar med Emma, Hanna, Paow osv, men när Erica råkar hångla med en annan kille så börjar han stortjuta på direkten. Det är något som inte står rätt till där tyvärr.

Marcus gjorde inte så från början. Flera av deltagarna är inte mogna och klarar inte att hantera den bubbla de lever i huset. Både Erica och Marcus agerar ojämnt och aldrig mötas de i samma fas.
Citera
2019-04-03, 09:04
Medlem
Haidar känns ju inte riktigt kapabel för livet. Han referar till när Marcus sa skämtet under den andra veckan (Adam och Eva- veckan). Nu är de i vecka fem. Marcus sa väl till och med senare i ca vecka 2-3 att han inte lägger peekar längre till Haidar eftersom det bara är Jeppe och Arvid som är kapabla för dem.
Kan man inte smälta ett "vanligt" skämt, som förmodligen alla har hört (extremt vanligt skämt), då bör man fundera på sin framtid.
Samma sak när Arvid "peekade" honom, så började han storlipa. Killen måste ju ha en fruktansvärt tråkigt och jobbigt liv om han tar allting personligt och på allvar. Intygar med föregående skribenter, jag fattar inte vad andra människor finner attraktiv med honom. Men kompetensnivån är ju som märkt inte speciellt hög i PH.
Citera
2019-04-03, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorv
Jag har också väldigt svårt för haidar. Vad tjejer ser i honom är en gåta... men för första gången någonsin måste jag ändå ge honom rätt. Marcus har lite (omedvetna antagligen) mobbartendenser. Och jag tyckte det var bra att han sa till!

Nej, Marcus får växa upp, sluta gråta och gärna inse att det är han som borde be om ursäkt till Haidar.

Jämföra någon som redan är känslig med en påse skit 🤦‍♀️

Naw, är Haidar lite känslig? Dumt att vara med i Paradise Hotel då säsong efter säsong om man inte kan hantera konflikter.
Citera
2019-04-03, 11:17
Medlem
Rabattfyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haltahalta
VAD ser tjejerna i Haidar? Jag är hälften så ful som Alexandra och Hanna och hade inte rört Haidar med tång. Vad är hans kompensationsfaktor? Han är inte intelligent eller dylikt?

Med tanke på att Haidar Juma tillhörde de mer populära killarna i de förra säsongerna kan jag bara konstatera att han har det. Går inte att definiera. Han drar helt enkelt åt sig kvinnor som en liten magnet.

Jag hade en kompis som honom en gång i tiden. Min kamrat var tämligen tafatt i livet och klarade inte av skolan och hade inget riktigt jobb. Ändå fick han tjejer – ibland ordentligt snygga sådana – på fall gång på gång.
Citera
2019-04-03, 11:42
Medlem
Jazzphers avatar
Nu när Hanna kom in igen och tydligen var intresserad av Haidar (inget jag minns kommit upp tidigare) är det upplagt för ännu ett triangeldrama. Senast han var med slutade väl med att han förlorade båda och hade de mest idiotiska diskussionerna.
Den ena, Johanna från Dalarna var ganska blåst men hon framstod som den vettiga till slut. Minns inte vem den andra tjejen var men Haidar verkar ha väldigt lätt att bli kär i en tjej med "hon ser ju bra ut".
Citera
2019-04-03, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7

Känns ju en aning "udda" att döma ut en generation av 90-talister utefter några ph deltagares beteende..!

Jag kan även inte förstå hur Haidar kan ha 156k följare på instagram.. hur många av dessa är fake/bottar som han betalat egentligen? Jag vet att Alex'D Rosso nämnde att alla snubbar från hans säsong köpte följare till sina instagram konton, likaså under säsong 7 så skämtade Sanel och Jake på någon vlog om att andra deltagare köpte följare (förmodligen Haidar).. Om man kollar på Haidars mer tidiga bilder så har han över 1k likes men typ 2-3 kommenterar på bilderna
Senast redigerad av Chachi22 2019-04-03 kl. 12:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in