Citat:
Ursprungligen postat av
tuffkatt
Nu hatar jag Adnilsson så det gör mig inget att han lämnar, men hur resonerar tjejerna? Vad jag vet har tjejerna i lag syd inte bidragit med ett skit i en enda tävling, utan det har varit grabbarna och inte minst Lukas & Adnilsson som burit laget. Ska tjejerna vecka efter vecka rösta ut grabbarna (=de starka spelarna) och i slutändan vara ett bestående tjejlag som inte vinner en enda tävling? De tar ju kål på sina egna chanser i Robinson efter bara ett par veckor.
Det är så jävla kortsiktigt tänkande. Tjejer i grupp kan verkligen vara så otroligt ointelligenta.
Snarare så var det ett
måste för dem om de ville vara kvar. Man såg ju att killarna försökte plocka ut Fia, nästa gång hade det blivit Linn och sen Bonnie. Så det var rätt tänkt av tjejerna att sparka ut den där dryga hybriskillen. Det som var lite nervöst var bara att det fanns en stor risk att killarna lika gärna kunde ha röstat på Linn den här gången, då hade de där dublonerna inte varit till någon nytta. Men tjejerna valde/chansade rätt - som tur var.
För övrigt var det stor humor att se den där Escobar-indianen otroligt sammanbiten stå och tugga med käkmusklerna i besvikelse - ungefär som om han hade erhållit en dödsdom IRL...
Pajas-Emilio hade inte särskilt svårt att glömma Adnilson - så stark var den lojaliteten.
Modellbokaren Åsa lär inte tillhöra de smartaste i Sverige direkt, hon ser helt väck ut på ögonen. Synd, för hon är rätt snygg.