2019-03-31, 22:14
Medlem
Såklart att det är den fula feta fia som gör det
Citera
2019-03-31, 22:23
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Ikväll tror jag dom röstar ut ADHD Nilsson. Man ser i slutet av avsnitt 6 gränslandet, underkroppen på den som kommer till gränslandet. Det är ADHDs byxor och hans gångstil.

Vad många smeknamn den här Nilsson fått. Apan Nilsson, ADHD Nilsson, Badpojken, eller var det Strandpojken? Båtpojken, Idioten, Horan Nilsson o.s.v., o.s.v. Roligt är det i alla fall
Apnilsson är ju det absolut bästa smeknamnet han fått.
All credit till den som först kom på/nämnde det här på FB, vem det nu var.
Senast redigerad av DoktorNo 2019-03-31 kl. 22:27.
Citera
2019-03-31, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
Apnilssons kudde i byteshandeln räddade kvar Fia och Apnilsson åkte ut. 😀
Tänktevprecis samma sak. Som grädde på moset så schabblade han bort immuniteten med bollen.
Citera
2019-03-31, 22:27
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Apnilsson är ju det absolut bästa namnet.

Ja just ja. Den glömde jag.

Sen jag vet ju vad som händer i gränslandet senare i veckan. Många kommer bli förvånade över vad Nick tycker om Apnilsson. Och hur deras relation blir.
Citera
2019-03-31, 22:28
Medlem
Vad fan tänker dom med?
Citera
2019-03-31, 22:30
Medlem
bagarn29s avatar
Det ska alltså bli en riktig fight mellan Öbon och en kvinna? I så fall kan jag tänka mig att Jannike och Öbon är de som bråkar.
Citera
2019-03-31, 22:32
Medlem
Varför valde Emilio kort och tjock till lagledare?
Citera
2019-03-31, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338

rövslickeri naturligtvis vänta tills nästa vecka
Citera
2019-03-31, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Apnilsson är ju det absolut bästa smeknamnet han fått.

Håller inte med för en sekund. Tycker alla som tävlar om att nedvärdera och förminska deltagarna med allehanda öknamn här visar upp riktigt dåliga sidor

Härligt avsnitt av Robinson idag. Det går ju an för oss som tittar på programmet och som kan gissa och spekulera utan att det kostar oss något men oj vad svårt det måste vara för deltagarna när den verklighet de lever i helt kan kastas över ändå på någon sekund. Tycker att Adnilsson tog det utomordentligt bra när han åkte ut i ett scenario som ingen av killarna hade räknat med.

Ska bli kul att se vad som händer i Gränslandet nu när det blir massor av krabba?
Citera
2019-03-31, 22:41
Medlem
Kooblais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Nu hatar jag Adnilsson så det gör mig inget att han lämnar, men hur resonerar tjejerna? Vad jag vet har tjejerna i lag syd inte bidragit med ett skit i en enda tävling, utan det har varit grabbarna och inte minst Lukas & Adnilsson som burit laget. Ska tjejerna vecka efter vecka rösta ut grabbarna (=de starka spelarna) och i slutändan vara ett bestående tjejlag som inte vinner en enda tävling? De tar ju kål på sina egna chanser i Robinson efter bara ett par veckor.

Det är så jävla kortsiktigt tänkande. Tjejer i grupp kan verkligen vara så otroligt ointelligenta.

De är 3st tjejer i deras pakt (4 med Åsa). När det endast är dem kvar är det garanterat sammanslagning. Det var detta eller att åka ut, så jag tycker de resonerade smart.

Citat:
Ursprungligen postat av hank1338

Ni som har CMore och kan se hela veckans avsnitt redan från 22:00 där på söndagar får gärna undvika att skriva spoilers i tråden. Tack på förhand!
Citera
2019-03-31, 23:01
Medlem
VincentLels avatar
Lär bli tufft med tjejpakt på röda laget nu när de röstade ut sin starkaste spelare. Fia var smart med medaljplaceringen.

3 Goa gubbar nu på Gränslandet, kommer nog bli kul.
Citera
2019-03-31, 23:03
Medlem
greta75s avatar
För att folk har förbannat dåligt minne och är dåliga på att analysera:

Killarna paktade braoch fick med en tjej och var i majoritet med 4 röster.

Övriga tjejer paktade och hade 3 röster.

Detta visste produktionen och de tyckte det var tråkigt så de gav tjejerna två röster extra (eller 2 minusröster om du har bra info). Fia som inte är korkad skötte hanteringen av dessa perfekt.

I praktiken var det produktionen som skickade hem adnilson.

Blir någon underlägsen igen så försöjer produktionen alltid ge dem någon räddningsplanka så att det blir spännande.

Nästa vecka kommer produktionen göra ALLT de kan för att röda laget skall vinna Robinsontävlingen.
Senast redigerad av greta75 2019-03-31 kl. 23:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in