Citat:
Ursprungligen postat av
KaptenHundkex
Vad fan yrar du om - trodde att du menade, du verkar sörpla hårt på lördagsgroggen. Den grammatiska skit och felstavningar du dekorerar tråden med är tröttsam och saknar helt konstruktivitet och substans.
Tack vare mitt yrkesvall, sätter jag mitt huvud på att jag läst fler skönlitterära verk än dig. Flachbackonanerar? Det är väl snarare en ordblind halvfigur som dig som gör det.
Jag skulle inte försvara Ramberg oavsett vilket belopp jag blev erbjuden. Prova att spy din dyslektiska galla över någon annan. Din trovärdighet i den här tråden är körd.
Inte ska KaptenHundkex kalla någon dyslektisk eller ordblind.
Inte i ett inlägg där han misslyckas med att stava till både flashback och yrkesval, att använda dig/du korrekt om och om igen, och på det hela taget uttrycker sig som en näsvis åttondeklassare.
Jag anser fortfarande att mer läsning och fler böcker kunde vara nyttigt.
Den stora mängden skönlittera verk som lästs pga "yrkesvall" gjorde tydligen inte mycket nytta alls för varken språk eller stavning.
Ont:
Angående Örjan-Smörjan Gamberg; han har väl haft villkor som behandling av alkoholism i domar tycker jag mig ha sett långt tillbaks i tråden?
Att ÖR har problem att hantera sina känslor och sin ilska på samma sätt som alkoholen är ju mer än tydligt.
Vet någon här om ÖR haft terapi avsedd att hantera ilska villkorad i dom?
ÖRs långvariga bruk av div centralstimulerande medel har sannolikt påverkat temperament och personlighet permanent.
Inte heller otänkbart, med tanke på kraftigt supande i kombination med tjack/kola, att han kan ha en begynnande Korsakoffdemens eller kan komma att utveckla en sådan relativt snart.
Han har ju hävdat att han lagt av med pulvren men är det sagt att han är helt nykter nuförtiden? Stämmer isf det?
Såg honom många gånger på krogar runt om i Stockholm under nittiotalet och på den tiden drack han definitivt mycket problematiskt.
Att han "lever stilla hemmaliv" gör att man kan anta att han klivit av tjacket och kolan?
Kan dock inte låta bli att att undra hur det ser ut med spriten och brajet?
Han låter alltid missbrukarseg i såväl tal som skrift, och han lär ju också varit tvungen att läsa en del skönlitteratur pga "yrkesvall".
Konstigt att också han använder ett så pass torftigt språk som han faktiskt gör.
De där sextioåttahjältarna verkar onekligen ha märkts hårt av sin levnad.
Ahlstedt, Brunnberg, och definitivt Ramberg är alla tre "excentriska" på gränsen till psykotiska.