Citat:
Ursprungligen postat av
frange
Jo. Du har nu gång på gång svamlat om hur dumma dina släktingar var mot dig, hur dumma alla är mot dig och hur synd det minsann är om dig, och att du är ett sådant offer. När frågan jag ställde var angående männen i porren. Då började du ploga på om din sönderknullade ungdomstid. På vilket sätt är det ett argument?
Och för övrigt - vad fan har din barndom med topic att göra?
Det är heller inte imponerande när du dessutom försöker dig på förminskande härskartekniker - vilket du beskyller andra för att göra - genom ad hominem-argument riktade mot mig som person, försök till misstänkliggörande och guilt by association med att mena att jag minsann är en sådan som du beskriver.
Tyvärr - du har än en gång trots att du är uppe i snart tio inlägg med känsloindränkt svammel fortfarande inte svarat på min fråga ett endaste dugg. Skaffa en blogg och skriv av dig om hur dumma alla varit mot dig - för det är ingen som bryr sig om här och det ger knappast tyngd för dina "argument" att ge dig offerstatus - tvärt om.
Jag är ett offer. Din tolkning stämmer dock inte riktigt, jag tror inte att du läser inläggen. Jag har inte diskuterat min barndom utan ungdomstid och det gällande porrbranschen har absolut med ämnet att göra.
Jag är inte och inte någon tid i mitt liv har varit sönderknullad och jag har absolut rättigheter att bemöta män med de härskartekniker de själva använder.
Tyvärr gullet. Ska ni sitta här och förnedra allt och alla av rena härskartekniker ska jag sitta här jag med och berätta om er sort. Flashback är mitt metoo och männen har redan gått under. Jag behöver inte din eller någons sympati. Jag gav dem valet att lyda min order av att backa ut ur mitt liv och min familjs. De skrattade sannolikt bara som mest och se det som en markering.
Min blogg skulle jag inte smutsa ner med det människor gjort mot mig.
Jag skiter i hur illa folk tycker om mig för att jag hänger ut män som vägrar att lyssna på en kvinnas gränser. Det finns alltid dem som hör det jag säger och jag hoppas att män fattar att om de inte slutar förlita sig på att människor har din attityd, kan det bli jobbigt om de inte avstår från att begå övergrepp, trakasserier och förtal osv. Kvinnor kan svara med samma tonläge som män bemöter kvinnor..
Jag svarade flera gånger, du ska ge fan i att påstå att jag inte gjort det bara för att du är van vid att kvinnor underkastar sig narcissistisk konfliktsretorik. Läs om fler gånger om du inte förstår ord i text. Du behöver inte svara mig mer eftersom jag inte är intresserad av din vardagliga förövar retorik att vrida på budskap. Läs mellan raderna om du inte fattar.