2019-03-30, 08:48
Medlem
Pussykings avatar
Tänkte jag skulle skriva mitt 250:de och sista inlägg i tråden, men så är de sista sidorna faktiskt on topic, så vem vet, det kanske blir fler. Mitt första skrev jag 17/11 2017, så jag har följt detta sen dag ett i princip. Jag har känt ett ansvar att sprida den här informationen, och kanske har jag lyckats få någon att titta åt rätt håll och tänka själv.

Nu känner jag för Q precis som jag kände för invandringsfrågan 2015 när Löfven vände på en femöring. Luften i ballongen hade börjat pysa ut och jag förstod att debatten skulle förändras för alltid; att det säkert skulle ta tid innan den blev verklighetsförankrad, men att det var oundvikligt att den skulle bli det. Vi är inte där än, men vi tar oss dit ett steg i taget.

Så är det med Q också, jag tror vi redan nått tipping point, inte i Sverige, absolut inte i Sverige, men i USA. Det går inte att stoppa det som kommer, förmodligen gick det inte att stoppa redan för ett år sen. Men vi kan ju se klart och tydligt hur det som Q för länge sedan berättat för oss spelar ut.

Det fanns ingen Russian collusion. Om det inte fanns några bevis, vilka bevis är det då Adam Schiff pratat om? Om det inte fanns några bevis, vilka bevis har då CNN slagit fast att det finns? Om man inte lämnat över dessa bevis till utredningen, är det ett brott? Om man har ljugit om dessa bevis, är det ett brott?

Det är många utredningar bakom kulisserna som Q har hintat om och som också media har skrivit om. Mot Hillary, mot de skyldiga i Spygate, mot Fake news media. Dessa kommer att rullas ut en efter en och sakta men säkert få amerikanerna att ifrågasätta vad de blivit itutade. Kanske även svenskar kommer att ändra uppfattning om Trump, men jag tror det ligger längre fram i tiden än två år. Vi svenskar rör oss kollektivt i åsiktskorridoren med långsamma försiktiga rörelser för att svansen ska hinna med. De där som fortfarande tror att invandringen är nödvändig och lönsam, jo de finns fortfarande.

För mig gör det att detta blir mindre intressant att diskutera. Q’s drops har gått från att vara lika obegripliga som haikus till att tala klarspråk, det i sig innebär ju också att det inte behöver tolkas och förklaras som i början.

Sjukt spännande har det varit att följa oavsett, kanske mer på https://voat.co/v/QRV än här, eftersom den här tråden oftast är off topic.
Citera
2019-03-30, 08:52
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Jag tror;

Q;
Q är en grupp, 3-4 killar tar turns att skriva och dom driver olika narrativ. Ta till exempel Ray Chandler som kom out of the blue nyligen, bloddrickande kabalen, och nu är det valkampanj igen.

Q är en oponionsbildare för R eller Trump, vet inte vem som initierat dom.

Q har en kontakt i vita huset men längre ut, absolut inte i den inre cirkeln.

Anledningen att Q får fel lite mellan varven är att han gissar precis som oss andra.
Han har däremot en kille i WH som kan ta lite bilder i rätt rum osv. och sen blir det kvalificerade killgissningar.

Q driver ingen nedmontering av "deep state"

Trump driver ju själv nedmonteringen av "deep state" men inte riktigt som Q vill få det till. Dock så är Trump (tror jag) ett tecken i tiden precis som att "populistiska" partier (alla som går emot rådande maktstruktur...) i EU är på stark frammarsch och vi kommer få Kd,M,SD regeringen (ja, i den ordningen) 2022. Sittande politikerkår har blivit för allenarådande och befolkningar har pushat tillbaka i ett par år nu genom att välja de som presenterar sig som bättre alternativ.
Trump har sett sin chans att göra ett avtryck i historien och han tog den.

Trump;
Jag tror eftermälet får utvisa vad han är för mig, det är så extremt mycket desinformation och jag kan inte riktigt sålla i vad som är sant eller inte. Ta bara Mueller utredningen, han är antingen oskyldig eller så satte han press (genom Huber?) på Mueller et.al. så dom droppade allt inkriminerande, vi vet helt enkelt inte. Jag kan ju gissa att det mest sanna i hela Steelerapporten förmodligen var videon med Trump och en kissande prostituerad på ett hotellrum i ryssland...

NSA;
Vad jag vet så har inte Trump rensat ut i NSA men snake får väl rätta mig om jag har fel.
Jag tycker också det verkar som det dyker upp lite phonerecords och annat mellan varven som jag funderat på var dom kommer ifrån. Att föredetta top-brass inom CIA och FBI och DOJ hatar Trump och gjorde allt för att motarbeta honom vet vi nu, eller det har dom skrivit själva och ofta på twitter
Vad jag vet, och Snake kommer vara snabbare än en kopparorm här, så har väl inte NSA kritiserat Trump alls?

Kan mycket väl vara så att NSA bestämt sig för att stötta Trump, det vet vi inte heller, men jag gissar att om hela intelligenscommunityt gått emot honom enhälligt så hade han inte blivit långvarig så dom har iallafall inte gått ihop med FBI och CIA.

Vi vet ju dessutom att Snowden bara outade NSA så det kan ju vara en maktkamp mellan letter agencies till exempel?

Frågar du mig så tycker jag det är rätt intressant tidsfördriv, bara det att Q inte är spindeln i nätet
Tack för ett bra svar. Det kan mycket väl vara som du säger att Q står utanför den innersta cirkeln men får insider information för att öka trovärdighet.

Angående Trump tror jag han är clean. Han vill ju själv att rapporten ska släppas till allmänheten. Jag tvivlar på att han hade sagt det utifall han hade haft något att dölja.

Angående NSA så har försvaret har kontroll över det. Försvaret/militären är en del av revolutionen och är "the good guys". CIA vill få kontroll över NSA och skickade in Edward Snowden som infiltratör i syfte att spionera och smutskasta NSA. Det är uppfattning i vilket fall.
Citera
2019-03-30, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Gentemot alla såklart, kan du ge ett exempel på någon annan som gjort något liknande? Qs modus operandi är helt unikt.

Om det inte vore absurda resurser bakom skulle alla politiska entiteter försöka replikera Q men ingen har ens varit närheten

Men trots att Trump alltså enligt dig verkar ha det största propagandaorgandet i världeshistorien med helt absurda resurser i form av Q lyckas han inte ens med denna unika hjälp övertyga tillräckligt med folk i sitt eget parti att ge honom tillräckligt med röster i den fråga som uppmärksammats avsolut mest (muren). I proportion till denna enorma resurs måste ju Q vara en av världshistoriens minst inflytelserika i så fall.

Hade du förresten några bra exempel på att Q står nära Trump som du påstod. Vi fick ju finfina exempel som tyder på motsatsen (och som ingen velat bemöta). Topp 5 bästa exempel kanske?
Citera
2019-03-30, 09:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
För det första var dom två sakerna det jag skrev längst ner i meddelandet som svar på ETT av dina påståenden så det är lagom tramsigt att inte svara på övriga frågor med den motiveringen.

För det handra har ingen av dom två orden något med Q att göra. Att du inte förstår ett svenskt ord och ett begrepp och är inget för något annat än din inkompetens.
Skälet att jag kallade det för "Q-trams" var för att han också konstant vräker ur sig en massa floskler som han sedan överlåter till alla "anons" att tolka hur fan de vill - ditt svar var ett utmärkt exempel på just det beteendet - inga svar, bara en massa fraser och frågor..

Men jag förstår både ordet och frasen mycket väl - och de var ju ditt svar på varför Q så ofta har fel - så om du nu påstår att de inte har med Q att göra så har du ju bara diskvalificerat ditt eget svar - men ok, jag ska besvara alla frågorna du ställde:

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– ––––––––––––––––––––––

Citat:
Är detta det du svarar på det här?
”Bara för att klargöra sakernas tillstånd, hela din slutsats bygger alltså på att det kan inte vara Trump för att det är för många fel och för överdrivet?”
Du är helt obegriplig i sådana fall, vad försöker du ens förmedla?
Nej, det är inte hela min slutsats vilket du skulle märka om du går tillbaks och läser inlägget du besvarade - här får du det igen så kan du ju fundera ett varv till om ditt påstående ens nästan motsvarar "hela min slutsats":
Jag frångår inte Ockham - tvärtom har jag utgått ifrån Q's oförmåga att lägga fram något unikt, samt Q's totalt skrattretande felaktiga påståenden (nu senast var det väl Podesta Q klantade sig om? Tidigare har vi ju även sett fullständiga parodier som den påstådda missilen, påstådda arresteringar, för att inte tala om det katastrofala Max Boot-haveriet etc etc..).
Även en insider skulle förstås kunna ha fel ibland - men knappast om så avgörande saker som i exemplen jag tog upp..

Därtill finns förstås sådant som jag själv anser fullständigt motbevisat, som alla påstådda sealed indictments - men där vet jag ju att "ni" har kört fast total så även om det räcker med det för att jag ska finna svaret "tveklöst" så är det väl inget argument här.. Slutligen – Q's kommunikation är ju som ett skolboksexempel på trolleri och barnslig omognad.
Citat:
Det är välkänt att man är rädd för saker man inte begriper.
Jag begriper mig inte på dig, sport, religion, små bjäbbiga hundraser och en hel massa annat - men jag är inte rädd för någondera.

Citat:
Ockham igen, vem tjänar otvetydligt mest på Q? Säger du något annat än Trump kommer jag ge dig en virtuell lavett.
Varför tror du Trump tjänar på Q? Enligt de få undersökningar som gjorts anser ju majoriteten av den amerikanska befolkningen att Q är en fånig konspirationsteori - så hur skulle Trump kunna vinna på att förknippas med det?

Sen är det ju en helt annan sak här som kan vara värd att belysas - jag har inte påstått att Trump inte tjänar på Q - det är din alldeles egna halmdocka att ta ansvar för..
Det jag egentligen skrev var: ”Varför tror du inte Q får något i gengäld?”, men du verkar inte sugen på att svara ordentligt..

Citat:
Hur skulle det se ut, reklam vart? Vilken hemsida?
Valfri hemsida som sprider och diskuterar Q's teorier. Exempel på personer som gjort detta har redan framförs i tråden vilket du mycket väl känner till. Förslagsvis Tracy Diaz och Coleman Rogers (PamphletAnon)

Citat:
Se tidigare svar
Alla som säljer och pushar muggar , t-shirts, kepsar etc med Q / Maga-tryck lär ju vara extremt tacksamma så länge "rörelsen" har luft under vingarna..

Citat:
Vems ego?
Den/de som ligger bakom Q.

Citat:
Rimligaste alternativet men det passerar ändå inte Bushwicks katana
Nähäpp..

Citat:
Varför kan ingen replikera det då?

Nej, vilket troll som helst kan inte replikera det Q gjort, hade det varit möjligt så hade det gjorts redan. Två år har han hållit på det är fullständigt unikt.

Det har jag ju redan besvarat - Alla kan inte lyckas - Alla kan inte bli störst - det gäller att "marknadsföra rätt påståenden vid rätt tid och dessutom förstås ha turen att bli uppsnappad och omdiskuterad för att få momentum på det hela.

Under 2016/2017, innan Q(anon) slog igenom, gjordes det liknande försök under signaturer som:

FBIAnon (high-level analyst and strategist)
HLIAnon (High Level Insider)
CIAAnon
CIA Intern
Senate Anon
WH Insider Anon (White House Insider Anon)

Jag finner det knappast långsökt att alla dessa "anons" är försök från samma person/personer att nå ut med sitt budskap och skapa en plattform. Det var i sånt fall bara en slump att det var just "Q(anon) som lyckades..

Citat:
Ingen av dina exempel har gjort det samtidigt som de varit medvetna om att det varit fake, som du ju påstår att Q är.
Menar du att alla som någonsin sålt bantningspiller, bensintillsatser, spår i kaffesump, förutsäger framtiden med tarotkort, startat nyreligiösa sekter som spårat ut i sexkulter etc alltid gjort det med gott uppsåt - i god tro? Hur kan du tro det i sånt fall - särskilt med tanke på att du knappt verkar tro att en demokrat eller vänstermänniska hyser en enda empatisk tanke så finner jag det vara en mycket märklig slutsats - men jag antar att någon av oss helt enkelt missförstått den andre..?

Citat:
Signal, not the noise. Varför är Trump konstant hyperbolisk?
Ja förklara gärna vad Trump har att vinna på att framställa sig själv som en fullständig blådåre för majoriteten av jordens befolkning - men det vi diskuterade var ju varför Q så ofta har haft vansinnigt fel i sina påståenden, och vad som finns att vinna på det?

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– –––––––––––––––––––––––––––––––

Citat:
Vilka raffinerade slutsatser man kan dra om man applicerar Plisskens smörkniv!
Ska vi köra handuppräckning vilka som tror DNC ligger bakom Q som ett led att förstöra för Trump? Fascinerande logik måste jag säga!
Jag tror verkligen inte att DNC ligger bakom Q, det får tillskrivas ditt allt mer svällande halmdockekartotek..

Citat:
Du påstod i och för sig just det i stycket ovan men det kanske du vill att vi ska ignorera?
Nej det påstod jag inte alls.. Tvärtom har jag flera gånger skrivit att Trump visst tjänar på Q-rörelsen, hans anhängare samlade i en beundrande grupp kan ju inte vara fel - men sen är det förstås väldigt många som finner det hela mer löjeväckande, det blir en balansgång där Trump skulle förlora stort mot Q-rörelsen om han förnekade dem, och samtidigt skulle han förlora ännu större om han tydligt visade samröre och bejakade Q.. Så han vill givetvis inte säga rätt ut att han inte har någon som helst koppling till Q - i alla fall inte så länge han kan ha något att vinna på rörelsen. Vidare har jag skrivit att jag mycket väl kan tänka mig att Trump t.o.m. kan tänkas flirta med Q-rörelsen genom att upprepa meddelanden och fraser som Q skrivit, men än så länge verkar det endast vara tvärtom, dvs Q som snor fraser från Trump..

Citat:
Vi pratade om Ockhams rakkniv och jag bemötte alla dina argument hur kan du påstå att det inte är att svara ordentligt?
Att ställa motfrågor utan att svara på de frågor man får är inte att "svara ordentligt" i min bok, men alla är vi olika..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-03-30 kl. 09:49.
Citera
2019-03-30, 09:35
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Jag är mer rädd för att Q blir som många kritiker har påpekat. Alltså att bara snacka och underhålla de människor som vill gå till botten med pedofilerna, 9/11, federal reserve etc.
Det är den vanligaste och enligt min uppfattning den troligaste teorin som talar mot Q. Jag har dock avfärdat den då det känns som en kontraproduktiv taktik att väcka den björn som sover – folket!
Citera
2019-03-30, 09:37
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Tänkte jag skulle skriva mitt 250:de och sista inlägg i tråden, men så är de sista sidorna faktiskt on topic, så vem vet, det kanske blir fler. Mitt första skrev jag 17/11 2017, så jag har följt detta sen dag ett i princip. Jag har känt ett ansvar att sprida den här informationen, och kanske har jag lyckats få någon att titta åt rätt håll och tänka själv.

Nu känner jag för Q precis som jag kände för invandringsfrågan 2015 när Löfven vände på en femöring. Luften i ballongen hade börjat pysa ut och jag förstod att debatten skulle förändras för alltid; att det säkert skulle ta tid innan den blev verklighetsförankrad, men att det var oundvikligt att den skulle bli det. Vi är inte där än, men vi tar oss dit ett steg i taget.

Så är det med Q också, jag tror vi redan nått tipping point, inte i Sverige, absolut inte i Sverige, men i USA. Det går inte att stoppa det som kommer, förmodligen gick det inte att stoppa redan för ett år sen. Men vi kan ju se klart och tydligt hur det som Q för länge sedan berättat för oss spelar ut.

Det fanns ingen Russian collusion. Om det inte fanns några bevis, vilka bevis är det då Adam Schiff pratat om? Om det inte fanns några bevis, vilka bevis har då CNN slagit fast att det finns? Om man inte lämnat över dessa bevis till utredningen, är det ett brott? Om man har ljugit om dessa bevis, är det ett brott?

Det är många utredningar bakom kulisserna som Q har hintat om och som också media har skrivit om. Mot Hillary, mot de skyldiga i Spygate, mot Fake news media. Dessa kommer att rullas ut en efter en och sakta men säkert få amerikanerna att ifrågasätta vad de blivit itutade. Kanske även svenskar kommer att ändra uppfattning om Trump, men jag tror det ligger längre fram i tiden än två år. Vi svenskar rör oss kollektivt i åsiktskorridoren med långsamma försiktiga rörelser för att svansen ska hinna med. De där som fortfarande tror att invandringen är nödvändig och lönsam, jo de finns fortfarande.

För mig gör det att detta blir mindre intressant att diskutera. Q’s drops har gått från att vara lika obegripliga som haikus till att tala klarspråk, det i sig innebär ju också att det inte behöver tolkas och förklaras som i början.

Sjukt spännande har det varit att följa oavsett, kanske mer på https://voat.co/v/QRV än här, eftersom den här tråden oftast är off topic.
Ja att diskutera Q på Flashback är något helt annorlunda mot hur diskussionerna ser ut på Voat. Därför föredrar jag att följa Q genom olika Youtube kanaler där folk är mer enade och diskussionerna producerar mer frukt.

Den här tråden består till största del av ambitiösa troll som enbart är intresserade av att motbevisa, förlöjliga och vilseleda vettiga diskussioner. I ett sådant läge hamnar man som Q troende antingen i ett apatiskt läge där man helt enkelt inte orkar diskutera, eller så blir man provocerad och skriver något som egentligen inte bidrar till diskussionen om Q.

Det finns ingen objektivitet från skeptikerna här inne utan man har helt enkelt valt sida och tänker försvara den sidan till varje pris. Filmer på Joe Biden som kladdar på barn är ingenting konstigt enligt dessa skeptiker. Bild på raket är en helikopter etc.

Jag tror det kommer bli mer och mer intressant att hänga i den här tråden ju längre vi kommer med arresteringarna och avslöjandet av fake news media, pedofilskandalerna etc.
En stor vinst var så klart när det blev klart att Trump var oskyldig. Vinsterna kommer komma i rasande takt och då kommer det bli väldigt underhållande att titta på när skeptikerna sitter och försöker försvara sin krackelerande världsbild.
Citera
2019-03-30, 09:51
Medlem
nerdnerds avatar
Ingen collusion va?

Insulter in chief uppmanade House Intel chairman Adam Schiff att avgå. Bara timmar efter det kom ett skriftligt avgångskrav från samtliga GOP i kommittén.

Svaret från Schiff är strålande! Han radar upp det ena exemplet efter det andra, om mötet i Trump Tower och lögnerna om det efteråt, och om när tRump direkt bad främmande makt att hacka hans politiska motståndare, osv. Etc etc. Hela tiden med en massa "My colleagues may think it's ok".
But I do not think that conduct, criminal or not, is okay. And the day we do think that’s okay is the day we will look back and say, that is the day America lost its way.
Vad sägs om att det istället är colluder and liar in chief, Donald tRump, som avgår? Vi får väl se 2020 hur det amerikanska folket dömer. Och om tRumps handplockade conman Barr någonsin släpper hela Muellers rapport.

Med film:
https://www.cnbc.com/2019/03/28/house-intel-chairman-adam-schiff-bites-back-amid-pressure-to-resign.html

En utskrift:
https://m.dailykos.com/stories/2019/3/28/1845989/-Adam-Schiff-s-hard-hitting-indictment-of-GOP-collusion

---

Vad jag förstår är det tillåtet i denna tråd att inte bara tala om Q, bl a efter att FHs tråd lades ihop med denna. Men bara för att iaf också bidra med något om Q är det här rätt fascinerande om att QAnon var väldigt synliga på tRumps senaste rally. Skrämmande eller uppmuntrande beroende på hur man ser det.

https://thinkprogress.org/trump-michigan-rally-qanon-supporters-f96d723d4bed/
Senast redigerad av nerdnerd 2019-03-30 kl. 09:53.
Citera
2019-03-30, 10:01
Medlem
Alltså folk här inne ha ha. Att Trump på något sätt skulle stå för någon nedmontering av Deep State när han själv är en representant för denna är ju helt absurt. Alltså Deep State som normalt tänkande individer förstår ordet dvs inte rymdödlor utan biljonärer som försöker skydda sig själva mot folkets insyn.
Citera
2019-03-30, 10:10
Medlem
Q post #3309

Citat:
Mar 29 2019

Why did we highlight the rally last night by showcasing volume of support?
Define ‘Bait’.
How many FAKE NEWS Twitter journalists are tweeting about ‘Q’ today re: rally attendance last night?
These people are stupid.
Q

Q 'baitar'... det finns många #FakeMAGA konton på Twitter som föreställer #MAGA. Anons är bra på att leta upp dessa och exponera..
Citera
2019-03-30, 10:12
Medlem
Citat:
Pussyking,
Down the rabbit hole så tror jag det skulle sända en stark signal worldwide om HRC, BO, et.al fick skaka galler. Det är ett inte oanseligt antal länder som blivit "populister" och "nazister" i europa enligt Vår Store Ledare (och Strandhäll).

Ett av det mest obegripliga som hänt under min livstid är hur George Soros kunnat gå från Destroyer of Countries till filantrop stödd av vänstern. Det är nog snarare så att Soros rovkapitalist agenda har en gemensam beröringspunkt i globaliseringen som vänstern också stöder och dom har blivit partners in crime.

Citat:
Pussyking,
Exakt, vi är liksom förbi Haiku-stadiet, det bara bromsar vettig diskussion. Eller så diskuteras det för att bromsa vettig diskussion?
Citera
2019-03-30, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Alltså folk här inne ha ha. Att Trump på något sätt skulle stå för någon nedmontering av Deep State när han själv är en representant för denna är ju helt absurt. Alltså Deep State som normalt tänkande individer förstår ordet dvs inte rymdödlor utan biljonärer som försöker skydda sig själva mot folkets insyn.

Du menar för att alla höjdare (numera sparkade höjdare) inom CIA, FBI och DOJ öppet kallar honom fiende på twitter?

Eller att regering innan 2016 inte hälsar på sittande president under officiella tillställningar (Bush begravning) och kallar honom för det största hotet mot demokratin sen X, och rysk påverkansoperatör.

Dom verkar ha ett väldigt speciellt förhållande till varandra inom Deep State...
Citera
2019-03-30, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Ingen collusion va?

Insulter in chief uppmanade House Intel chairman Adam Schiff att avgå. Bara timmar efter det kom ett skriftligt avgångskrav från samtliga GOP i kommittén.

Svaret från Schiff är strålande! Han radar upp det ena exemplet efter det andra, om mötet i Trump Tower och lögnerna om det efteråt, och om när tRump direkt bad främmande makt att hacka hans politiska motståndare, osv. Etc etc. Hela tiden med en massa "My colleagues may think it's ok".
But I do not think that conduct, criminal or not, is okay. And the day we do think that’s okay is the day we will look back and say, that is the day America lost its way.
Vad sägs om att det istället är colluder and liar in chief, Donald tRump, som avgår? Vi får väl se 2020 hur det amerikanska folket dömer. Och om tRumps handplockade conman Barr någonsin släpper hela Muellers rapport.

Med film:
https://www.cnbc.com/2019/03/28/house-intel-chairman-adam-schiff-bites-back-amid-pressure-to-resign.html

En utskrift:
https://m.dailykos.com/stories/2019/3/28/1845989/-Adam-Schiff-s-hard-hitting-indictment-of-GOP-collusion

---

Vad jag förstår är det tillåtet i denna tråd att inte bara tala om Q, bl a efter att FHs tråd lades ihop med denna. Men bara för att iaf också bidra med något om Q är det här rätt fascinerande om att QAnon var väldigt synliga på tRumps senaste rally. Skrämmande eller uppmuntrande beroende på hur man ser det.

https://thinkprogress.org/trump-michigan-rally-qanon-supporters-f96d723d4bed/

Men kom igen, har inte Mueller precis friat Trump på alla punkterna ovan?

Nu tar jag en vild chans för jag har inte läst dina länkar men hade Schiff något BEEVIIS för sina påståenden eller har du postat uttalanden av Schiff bara?

Om inte så måste väl Muellers utredning vara ribban som man får försöka överbevisa.
Sen tycker jag att Hubers försvinnande osar rejält med katt men det är en annan diskussion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in