Citat:
Ursprungligen postat av
bensaagen
Jag undrar var du hittat informationen ovan ( det fetade i texten ). Jag inte har sett någon information om längden på Dramatens avtal med Ramberg publicerad i media än så länge dvs.

Rambergs kontrakt går snart ut enligt Eirik Stubø.
Dramatens vd: Inga fler roller för skådespelaren
Mannen, som senare dömdes för att ha misshandlat och hotat Josefin Nilsson, är skådespelare på Dramaten och på tisdagen tog teatern beslut om att ställa in två av hans föreställningar.
På onsdagen meddelade Dramatens vd Eirik Stubø att mannen i nuläget inte heller kommer att få några nya roller.
– Det finns inga planer för ytterligare uppgifter, säger han till Dagens Nyheter.
På frågan hur långt kontrakt som skådespelaren har med Dramaten svarar Stubø att det går ut ”ganska snart”.
Tidigare har Stubø berättat att avtalet med skådespelaren tecknades ”någon gång under 2015 eller 2016”.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-skadespelaren
Hitills har över 900 000 personer sett dokumentären på SVT Play och nu är det många fler efter kvällens sändning på SVT2. Sen blir det fler ändå när den går i repris på söndag och måndag och ilskan är stor över att en man kan komma undan så lätt med detta.
Hoppas alla håller Josefins historia i sitt minne och inte ger kräket Ramberg några roller.
När boken kommer hoppas jag att mer uppgifter om misshandeln och terrorn finns med.
Det här få inte falla i glömska för alla misshandlade kvinnors skull.