Citat:
Ursprungligen postat av
Tandkoll
Ja du e bra på att skriva på Flashback så ta din "sociala-medier-frispark". Du var ju inte ens med i Nyköping och heller inte under händelsen som visades på Efterlyst, eller hur? Men du vill så gärna skriva här om vad som händer. Kämpa på. Ska du spränga bussen personligen eller är det bara nåt som du skriver? Återigen, att gå med halsduk på ett derby är säkert, att flaxa runt på ett derby kan kosta oavsett vem du är. Du vet vilka som dök upp utanför Blues eller hur? Om det sen drar med sig annat folk som egentligen inte är med på det från början men som börjar jiddra, vad tror du kommer hända då?
Håll i hatten.
Nej jag var inte med på någon av platserna, det stämmer.
Känner att jag har andra saker att prioritera här i livet just nu än att ränna runt och slåss inför mobilkameror, övervakningskameror, helikoptrar och minst 200 poliser, dessa luffare förtjänar mer än väl sitt straff, inte minst för att man är dum i huvudet och slåss utan att maskera sig och sedan ger sig på vanliga supportrar (oavsett om de skrek eller var tysta!).
Oavsett, är man inte fotbolls ligist ska man inte bli misshandlad påväg till en fotbollsmatch PUNKT. Precis som "myggan" som sa något olämpligt i Helsingborg för 5 år sedan så gjorde dessa två som blev misshandlade av en pöbel. Ska man bli misshandlad för att man öppnar käften? Och i värsta fall riskera och dö?
Fräscht...
Ännu fräschare att det typ är 10vs1,gäller att vara på den säkra sidan va?
Situationen som inträffade vid macken har jag fått förklarat för mig både från dfg håll och folk inom Bajen.
Fegt tycker jag att låta damerna ta smällen istället för att kliva ut och visa lite jävla ryggrad!
Angående bomben är det bara en önskan/skrivelse att det ska inträffa. Typ som man hoppas på 7 rätt på lotto 2ggr i veckan!
Dvs inte troligt att det kommer att inträffa, men alla får väl önska sig något?
Så nej, jag ska inte göra det personligen, lugn i båten. Annars välter den..