2019-03-28, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Vi får helt enkelt kolla hur tittarsiffrorna dyker efter första veckan.

/C

Tittarsiffrorna kommer inte dyka, du ska se hur lätt det är att skapa drama med för lite mat och castade personlighetsrubbningar, dom har ju bara tappat ett instabilt troll än så länge (dig)
Citera
2019-03-28, 18:42
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Blir spännande att se om fotbolls Fia använder sina extra krafter nu på örådet. Det är hon väl tvingad till? Ser ut som tjejerna kommer ingå i en pakt men jag är osäker på Åsa. Dock spelar det ingen roll iom fördelen. En kille lär ryka, blir det Adnilson, Crespo eller Tintin?

Övrig observation: Anna Dahlbom ser riktigt köttig ut!
Citera
2019-03-28, 18:44
Medlem
Robinson har stagnerat.
Nu får man hoppas att någon flippar ur, annars blir det en seg resa till finalen.
Citera
2019-03-28, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmmhej
Orkar inte kolla om, men Emilio åkte först sedan var det väl fd. modellen (Åsa?).

Topp tre var Lucas, Adnilson och Carl.

Tror Bonnie klarade sig längst av tjejerna, ganska otippat ändå.

Anna, Fia och Linn någonstans i mitten.

Linn var faktiskt topp4 och klarade sig oväntat länge. Klart den mest underskattade deltagaren!
Citera
2019-03-28, 19:24
Medlem
DyslexiKungens avatar
Jag gillar renskötaren, jag tänker på Joe Dalton, när han lullar omkring med sin fotboja
Citera
2019-03-28, 19:38
Medlem
Känns som om Anna kommer vara i behov immuniteten.
Citera
2019-03-28, 19:39
Medlem
Tycker nog att Robert borde kunnat utnyttja sin längd bättre. Tog ju pinnen först när han vara framme vid den och böjde sig ner.
Citera
2019-03-28, 19:46
Medlem
Lite spännande att se vad som händer nu med de två dublonerna?
Om killarna får ihop fyra röster på en tjej och tjejerna tre röster på en kille så kastas det ju om helt om dublonerna används på rätt sätt.

Lite kul när de gula kom underfund med att det var en risk att bli av med en stark medlem om de skickade en sådan till imunitetstävling och började fundera på om de skulle skicka en svag istället.
"Vi får se om det kommer en lapp"
Citera
2019-03-28, 19:59
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Känns som om Anna kommer vara i behov immuniteten.

Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Tycker nog att Robert borde kunnat utnyttja sin längd bättre. Tog ju pinnen först när han vara framme vid den och böjde sig ner.

Är du efter så inåt helvete eller? I avsnitten menar jag.

Skriver om förra veckan.
Citera
2019-03-28, 19:59
Medlem
Duramaters avatar
Jag undrar hur och när Dumbo kom nära Adnilson? Kanske första kvällen när hon låg med honom?
Citera
2019-03-28, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Är du efter så inåt helvete eller? I avsnitten menar jag.

Skriver om förra veckan.

Nix, det var om dagens avsnitt på Tv4 som jag skrev. Dock skrev jag Anna istället för Åsa.
Citera
2019-03-28, 20:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Lite spännande att se vad som händer nu med de två dublonerna?
Om killarna får ihop fyra röster på en tjej och tjejerna tre röster på en kille så kastas det ju om helt om dublonerna används på rätt sätt.

Lite kul när de gula kom underfund med att det var en risk att bli av med en stark medlem om de skickade en sådan till imunitetstävling och började fundera på om de skulle skicka en svag istället.
"Vi får se om det kommer en lapp"
Dublonerna kan användas för att blockera röster på någon. Undrar om Fia måste namnge personen ifråga före omröstningen, eller om Fia kan vänta ut röstningen och plocka bort två röster på valfri person efter röstningen. Hade varit kul om omröstningen genomfördes och hon kastade om resultatet efteråt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in