2019-03-29, 00:10
Medlem
AXKYA131313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Ursäkta att jag frågade - trodde att frågor var helt ok vid en diskussion - och visst har jag hört talas om google...
Frågor är bra. Det är dumma frågor jag ogillar.

Har du hört talas om Jihad då?
Annat än i fördomsfulla sammanhang som vid blodbad alltså.

Har du googlat ordet? Eller är det något vi behöver definiera här i tråden?
Citera
2019-03-29, 00:12
Medlem
Jesusandmes avatar
De flesta av medlemmarna här som är så måna om västerländsk kultur skiter fullständigt i hur homosarna behandlas. De är inte alls olika mussarna när man skalar av fasaden. Liberalismen är vårt enda hopp, det förstår jag mer och mer för varje dag som går.
Citera
2019-03-29, 00:15
Medlem
AXKYA131313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Nä det är inget smart att döda bögar..om det ändå är så allvarlig så kan man ge dom en fristad en ö där dom kan föröka sig å må bra.

Sjukt ju. Man stenar inte folk då är man sjuk.
Hur skall bögarna föröka sig?
Mår de verkligen bra av att få knulla arsle ensamma på en ö?

Sjukt och dumt att stena, ja. Men så är ju människan sjuk och dum också.
(Förespråkar inte stening om det var så du läste det).
Citera
2019-03-29, 00:18
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXKYA131313
Frågor är bra. Det är dumma frågor jag ogillar.

Har du hört talas om Jihad då?
Annat än i fördomsfulla sammanhang som vid blodbad alltså.

Har du googlat ordet? Eller är det något vi behöver definiera här i tråden?
Jo, dock finns det ju en krigisk version av Jihad i form av jihad asghar
Citat:
Med stöd i uttalanden av profeten Muhammed talar många muslimer idag om två olika typer av jihad: jihad akbar ("stora jihad") och jihad asghar ("lilla jihad"). Jihad akbar är kampen mot sina inre onda böjelser och begär och är strävan till att bli en god muslim som hjälper och gör gott och lever i fred och harmoni. Jihad asghar är kampen mot det orättvisa (enligt islam) och oacceptabla i samhället eller nationen, vilket kan vara alltifrån förtryck till rätten att utöva sin religion. Enligt tradition kan jihad asghar som en sista utväg gå över till ett "försvarskrig", men endast när alla andra försök till fredlig lösning misslyckats.
Citera
2019-03-29, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
De flesta av medlemmarna här som är så måna om västerländsk kultur skiter fullständigt i hur homosarna behandlas. De är inte alls olika mussarna när man skalar av fasaden. Liberalismen är vårt enda hopp, det förstår jag mer och mer för varje dag som går.

Lycka till//// Islam/Nazism har alltid varit bröder i krig.....och din liberalism är värt exakt noll i deras värld....boy!
Citera
2019-03-29, 00:49
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bern77
Lycka till//// Islam/Nazism har alltid varit bröder i krig.....och din liberalism är värt exakt noll i deras värld....boy!

Det är jag införstådd med, därav lägger jag likhetstecken mellan dessa två antiliberala strömningar/åskådningar ( vad man nu ska kalla dessa)...Boy? Hahaha, ingen har kallat mig "pojk" på länge. Många år sedan man slutat fråga mig om ID på bolaget också. Så man tackar fastän din intention nog var att förminska mig...
Citera
2019-03-29, 01:26
Medlem
Ruger89s avatar
Bra! Knäppt att muslimska länder är långt mindre degenererade än f.d kristna västerländska länder.
Citera
2019-03-29, 01:46
Medlem
AXKYA131313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Jo, dock finns det ju en krigisk version av Jihad i form av jihad asghar
Jihad är kampen för det Goda.

Att arbeta och bidraga till samhället är Jihad.
Att ta hand om sig själv och sin familj är Jihad.
Att vara ödmjuk och förstående är Jihad.

Om någon ämnar skada dig så är Självförsvar givetvis också Jihad!

Att stå emot frestelsen att idiotförklara dig är min Jihad just nu.
Citera
2019-03-29, 02:16
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Jag anser att bögar ska givas det sanna evangeliet, och i övrigt älskas så som Guds älskade barn (om än "döda" sådana).

Vad sedan angår spöstraff, så är det Herrens tjänare detta berör... och vad gäller stympning (hugga av högra handen på en tjuv) så uppmanas troende att göra detta om vår högra hand förleder oss (dvs vi frestas att stjäla).

Ecce Homo
Citera
2019-03-29, 02:43
Medlem
1) Brunei är ett sultanat i sydostasien! Hur kan Bruneis nya lagar röra upp så mycket känslor i Sverige.
2) Sverige har sin lagstiftning, övriga världen sin. Sköt dig själv, skit i andra.
3) 100 piskrapp bör införas som straff vid återfallsbrottslighet, särskilt i förorten.
4) Att sätta på en kille i röven är precis som att sätta på flickvännen i röven.
Helt seriöst, varför bry sig?
Citera
2019-03-29, 03:06
Medlem
peachfuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistfullofmetal
Vidrigt såklart, men dom som släpar med små barn till Peddopridefestivaler med en massa äckliga dekadenta människor, dildos i pannan avskyvärda utstyrslar nakna eller halvnakna, krälandes som hundar i koppel osv osv borde iaf få en näve grus kastat på sig.

Mina 10.50:-

Intressant resonemang. Vi snackar om islam där det är okej att knulla småbarn om man gifter sig med dem samt deras skeva syn på homosexualitet.

Du drar till med att pride är pedofilfestivaler. Okej? Har du någon som helst källa på när dessa pride-rörelser förespråkar och för den delen kräver att pedofili ska vara okej?

Inb4 jag blir kallad pride-bög eller whatever av flashbacks intelligens-elit så kan jag ju informera att jag är en man som älskar fitta. Jag avskyr allt som har med non binary gender fluid bullshit och "du ska kalla mig en kvinna fast jag föddes som man"-skitsnack att göra.

Finner det dock oerhört korkat att jämföra islam och dess eftertblivna syn på sex med massa bögar som springer runt med dildos på pridefestivaler...
Senast redigerad av peachfuzz 2019-03-29 kl. 03:09.
Citera
2019-03-29, 03:13
Medlem
peachfuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDice
1) Brunei är ett sultanat i sydostasien! Hur kan Bruneis nya lagar röra upp så mycket känslor i Sverige.
2) Sverige har sin lagstiftning, övriga världen sin. Sköt dig själv, skit i andra.
3) 100 piskrapp bör införas som straff vid återfallsbrottslighet, särskilt i förorten.
4) Att sätta på en kille i röven är precis som att sätta på flickvännen i röven.
Helt seriöst, varför bry sig?

1) Det blir väl ett problem om folket med dess skeva kultur kommer hit och berikar oss svenskar.
2) Sant. Dock.. läs punkt 1. Det blir vårt problem för eller senare.
3) För lindrigt.
4) Instämmer helt. Hål som hål. Ungefär samma sak som att thaimassage på låren och i ljumsken är lagligt men om det nuddar den hud som har med könsorganet att göra så blir det olagligt. Så fort något har med könsorgan att göra blir det tabu. Hur jävla efterbliven är lagstiftningen angående sex? Hud på ben, armar, mage, rygg, ansikte, nacke, fötter, händer = okej. Hud mellan benen = inte okej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in