2019-03-28, 13:54
Medlem
Islampeaceback1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghosted
Här din jävla apa, här. https://www.flashback.org/sp67156891.
Eftersom du vägrade att svara på frågan jag ställde om hur du tolkar den texten så fick jag väl gå på vad jag vet om islam? Hur ni våldtar/mördar etc och ställde ytterligare en fråga om vad ni måste göra för att bli accepterade för att komma till ert paradis. Och då blir lilla du ledsen och vägrar svara på det också.

Var svarade du på versen jag skickade? Länka gärna inlägget, då jag vet att du ljuger.

Sen om din inavlade hjärna kunde ta upp all info när du läser så står det även att ''Jag är inte intresserad att jag skulle vilja ta upp den vidriga skriften och läsa.''

Sen att du nämner logik hela tiden utan att jag ens nämnt ordet logik i något utav mina inlägg bevisar bara hur korkad du är, du har panik. Därför slänger du ur dig massa skit som är helt ologiska.

Du är jävligt stor i käften med glåpord när allt passar bättre in på dig än någon annan här. Är du arg för att du har börjat ifrågasätta dig själv ifall islam verkligen är den rätta vägen? Du blir nog konverterad till slut, du är svag.
Testa buddism, bli en Bhikkhu. Så du får lite ro i livet. Eller spräng dig själv, helst hemma.

Och att jag diskuterat islam sedan tråden startades är påhitt, precis som din religion.
Du vräker ur dig så mycket skit så det är sjukt, du måste vara psykiskt sjuk.

''Det finns miljarder läkare etc'' När det finns drygt 15 miljoner i hela världen.
https://www.flashback.org/sp67127453

Hade vi räknat med din inavlade matematik hade det jobbat ca 54.000 personer per sjukhus i hela världen.

Tror det sitter i dina gener att konstant göra bort dig.

Är du trögfattad? Förstår du inte vad jag skriver? HÄNVISA TILL KORAENVERSEER. Ser nu med versaler eller? HÄR! SKRIV koranverserna här för att backa upp dina påståenden. INTE LÄNKAR, direkt HÄR koranverserna. Uppfattat?

Varför så många emoji? Tycker du att det är roligt att bli exponerad som en idiot?

Som sagt det är du som använder ord som barnsex, våldtäkt, död, hot, våld... det är dina ord och dina undanträngda tankar på grund av mindervärdeskomplex samt projektion.

Du är en smutsig råtta, en smutsig gris.
Citera
2019-03-28, 13:55
Medlem
Islampeaceback1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sepiritz
Lustigt hur du ändrar dig när jag citerar hadither från Sahih Bukhari och Sahih Muslim.
Är du hadith-förnekare och koranist, Islampeace? Förnekar du Bukhari och Muslim?

Förnekar du dessa lärde? Vet du bättre, Islampeace?

Al Tabari
Sahih Bukhari
Ibn Ishaq
Sahih Muslim
Abu Dawud
Al Nasa'i
Ibn Majah
Mishkat al-Masabih
Ibn Kathir
Ibn Qayyim

Hadither är människors ord

koranen är Guds ord. Hänvisa till koranen om ni vill kritisera religionen.
Citera
2019-03-28, 13:59
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Hur gjorde Jesaja?
Jag är Kallad att säga Sanningen.
Vänd Om ni som Lyssnar och Förstår.
Vad Är Gud?
Predikar du för alla utom dig själv?
Citera
2019-03-28, 14:00
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeaceback1

koranen är Guds ord.
Hänvisa till koranen om ni vill kritisera religionen.
Yes
Citera
2019-03-28, 14:02
Medlem
o0Halal0os avatar
Citat:

koranen är Guds ord. Hänvisa till koranen om ni vill kritisera religionen.
Koranvers 9:5
Citera
2019-03-28, 14:02
Medlem
Kan Vatikanen (jesuiterna) ligga bakom Islam? En väldigt intressant teori minst sagt.
Citera
2019-03-28, 14:03
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Är du trögfattad? Förstår du inte vad jag skriver? HÄNVISA TILL KORAENVERSEER. Ser nu med versaler eller? HÄR! SKRIV koranverserna här för att backa upp dina påståenden. INTE LÄNKAR, direkt HÄR koranverserna. Uppfattat?
Koranen säger inte människor mer än Torah gör, eller evangeliet gör, om folk nu inte lyssnar.

Som Gud alltid sagt: lägg inget till Hans Ord! Som att Gud inte skulle göra det Han sagt...
Citera
2019-03-28, 14:03
Medlem
Svagbegåvade lämnar sin frihet och skriver kontrakt med djävulen Muhammed.

Att låta någon styra ditt liv, är patetiskt.
Pedofili och djävulskap = religion.

Det är satans påfund för att binda den lågbegåvade människan till en icke realistisk tro.

Tror du att Harry Potter finns på riktigt också..

Du sprider ditt smuts.
Muslimer är det värsta som existerat på denna planet, hänsynslösa kvinnohatare som njuter av att trycka ner dem svaga.

Våldtar djur och barn. (Bevis finns över hela internet).

Bara idioter hänsvisar till koranen.
Citera
2019-03-28, 14:04
Medlem
ghosteds avatar
Citat:

Varför så många emoji? Tycker du att det är roligt att bli exponerad som en idiot?

Som sagt det är du som använder ord som barnsex, våldtäkt, död, hot, våld... det är dina ord och dina undanträngda tankar på grund av mindervärdeskomplex samt projektion.

Du är en smutsig råtta, en smutsig gris.

Hahaha du är skrattretande minst sagt.
Jag tror andra muslimer på Flashback skäms över att du startat denna tråden, då du verkligen har gjort narr utav dig själv och dom. Det är därför du är här själv.

Du är helt ärligt inte ens värd att bli kallad bottenskrap, den titeln är för högt upp för dig.
Detta blir mitt sista inlägg här, så du kan pusta ut. Jag har fått allt jag ville bekräftat.

Kan en moderator flytta tråden till Humor?
Citera
2019-03-28, 14:07
Medlem
Islampeaceback1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Yes
Du är kärlek. Du är omringad av ljus min vän! Må herren Gud den vise välsigne dig.
Citera
2019-03-28, 14:11
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Du är kärlek. Du är omringad av ljus min vän! Må herren Gud den vise välsigne dig.
Gud är kärlek. Han älskar människorna så mycket! <3

... Och Gud välsigne dig, och måtte Han bevara dig och ge dig mod och styrka! För om du håller dig till Sanningen kommer du att behöva det!

Som Ordspråksboken säger:
"1Min son, tag vara på mina ord, och göm mina bud inom dig.

2Håll mina bud, så får du leva, och bevara min undervisning såsom din ögonsten.

3Bind dem vid dina fingrar, skriv dem på ditt hjärtas tavla."

Ja bevara det du fått av Gud och ödmjuka dig så skall Han upphöja dig i rätt tid... och inte bara dig utan oss alla.

Guds frid!
Citera
2019-03-28, 14:12
Medlem
Islampeaceback1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghosted
Hahaha du är skrattretande minst sagt.
Jag tror andra muslimer på Flashback skäms över att du startat denna tråden, då du verkligen har gjort narr utav dig själv och dom. Det är därför du är här själv.

Du är helt ärligt inte ens värd att bli kallad bottenskrap, den titeln är för högt upp för dig.
Detta blir mitt sista inlägg här, så du kan pusta ut. Jag har fått allt jag ville bekräftat.

Kan en moderator flytta tråden till Humor?
Dra nåt gammalt över dig! Mitt bemötande av dig är ett resultat av din förvrängda logik, ditt äckliga beteende. Du är medlem av samhällets lägsta skikt. Du är oförmögen till allt vad logik, förstånd och resonemang är.

Den enda som gör narr av sig själv är du. Du projicierar dina svaga punkter på Islam. Inom psykologin kallas det för projektion. Våld, hot, barnsex, mord, oskulder är dina innersta mörka tankar om dig själv.

Du har deltagit här självmant och du lämnar självmant. Jag putsar inte ut. Jag bemöter alla oförtröttligt. De felaktigheter som finns om Islam ska bort.

Du har dock hjälpt mig med en sak och det är att det är inte säkert att felaktigheterna om Islam försvinner eftersom mottagaren, i det här fallet du, kan ju vara urbota dum i huvudet och inte ta in vad som skrivs och sägs.

Bort med dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in