Citat:
Ursprungligen postat av
rullibull
Ja. Dålig karma i form av bögpedofili. Många bögar och transor har blivit våldtagna eller sexuellt förövade när de var små. Av bögar!
Hur är det möjligt att svenskar i så stor utsträckning ignorerar att sodomiterna som inte bara tagit över folkets hjärnor (och fått folk att tro de är fullt normala som volken heteroperson som helst) utan också samhället. Gå in på valfri myndighet så är bland det första ni ser en prideflagga. Överallt du går påtvingas du detta.
Helt ofattbart hur blind svensken är! Man blir mörkrädd!
Höj rösten IRL också och få de homosexuella förstå att de är besatta av demoner. Varje gång jag ser en homosexuell får de VERKLIGEN en tankeställare om de ska fortsätta med sina fega äckliga vanor, det kan jag lova dig.
Var riktigt roligt förra gången med en ÄCKLIG mulatt med glajjor, klackskor och tighta byxor som stod med sin pojkvän.
Händelseförlopp:
*HOST HOST: Äckliga bögjävlar*
"Faggot absorbs the flame"
"Faggot wants to retaliate with something"
"Faggot asks his friend -Vad sa han nyss even though he heard exactly what i said"
"Faggot does nothing"
"Faggot goes out of shop, stares at me"
*Har du problem med synen eller är det därför du har glasögon din äckliga bögjävel*?
"Faggot issues flame war for 5 minutes and loses so hard he embarreses himself for the whole city to see"
*Superior man laughs the flame off turning the burning demon inside of the faggot into engulfed rage*
"Faggot man flees the seen into the nearest gay bar with his friend"
"Faggot lost himself in a rage of confusion"
*Superior man won the battle*
The end.
*Superior man: jag*
"Faggot: Mulatten"