2019-03-28, 12:01
Medlem
AXKYA131313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butofcourse
Hur vet du att du är bekant med vetenskapen mer än jag är? Haha din pajas, du visar verkligen upp sanningen här, vad är "sanningen" för dig, snälla lär mig då jag vet att jag sitter på den enda sanningen.
Jag vet åtminstone vart Vetenskapen kommer ifrån och vilka som utvecklat den. Religion och de Religiösa.

Du besitter den enda sanningen? Vem är det som är en pajas?
Citera
2019-03-28, 12:01
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Klart.
Men om så pass stor del av den koranen bläddrande delen av världen är, hur sa han, 'Third world shit hole countries', så finns det antingen möjlighet att folk i de länder har missförstått koranen gravt, eller att koranen kanske inte är den bästa skrift att bygga samhällen av?

Koranen förespråker teologisk fascism, särbehandling och är veklighets-främmande, så den är inget att använda som underlag för vad som är "sant" eller " bra".
Citera
2019-03-28, 12:02
Medlem
AXKYA131313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Koranen förespråker teologisk fascism, särbehandling och är veklighets-främmande, så den är inget att använda som underlag för vad som är "sant" eller " bra".
Ja, Islam är ett svar på Kristendomen ungefär som SD är ett svar på invandringen.
Citera
2019-03-28, 12:05
Medlem
Klownfaces avatar
Har någon hört några invändningar från "de riktiga muslimerna" som vi allt som oftast får höra om när islam är inblandad i nån barbarisk sjuk skit?
Citera
2019-03-28, 12:06
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av AXKYA131313
Ja, Islam är ett svar på Kristendomen ungefär som SD är ett svar på invandringen.

Falsk analogi.
Citera
2019-03-28, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Läser du ens vad du skriver?
Det är vidrigt att män har samlag med varandra, i stjärten.

Det finns en anledning till att detta varit sjukdomsklassat. Att det är normaliserat är fruktansvärt enligt mig då dessa individer inte kan få hjälp.
Precis!

Om jag förstått rätt så var dessutom den sk forskning som gjorde att sodomiterna numera klassas som "friska"(vad nu det betyder i det sjuka samhället) utförd av en bög.

You do the math...
Citera
2019-03-28, 12:08
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXKYA131313
Jag vet åtminstone vart Vetenskapen kommer ifrån och vilka som utvecklat den. Religion och de Religiösa.

Du besitter den enda sanningen? Vem är det som är en pajas?

Det är egentligen bara bortkastad för det går inte att förklara för någon med skygglapparna på.

Men, jag skulle kunna peka på Sveriges flagga och säga att den är gul och blå, men det kommer ändå alltid finns någon idiot som inte håller med, som tror sig veta att den inte är gul och blå.

Lycka till i att leva ditt liv efter andras villkor.
Själv lever jag i frihet, utanför din lilla bubbla, i det som kallas verkligeheten.
Citera
2019-03-28, 12:12
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olavikostlainen1
Var du på hotellrummet och kollade på massmedia eller?

Nej.
Citera
2019-03-28, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olavikostlainen1
Det svenska, amerikanska och tyska samhället är ett av de sjukaste du kan besöka. Och de tillåter alla möjliga sexualiteter. Fortsätt dröm om frihet för alla. Kommer inte funka i slutändan. Bögar dör genom att de genererar dålig karma
Ja. Dålig karma i form av bögpedofili. Många bögar och transor har blivit våldtagna eller sexuellt förövade när de var små. Av bögar!
Hur är det möjligt att svenskar i så stor utsträckning ignorerar att sodomiterna som inte bara tagit över folkets hjärnor (och fått folk att tro de är fullt normala som volken heteroperson som helst) utan också samhället. Gå in på valfri myndighet så är bland det första ni ser en prideflagga. Överallt du går påtvingas du detta.

Helt ofattbart hur blind svensken är! Man blir mörkrädd!
Citera
2019-03-28, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rullibull
Ja. Dålig karma i form av bögpedofili. Många bögar och transor har blivit våldtagna eller sexuellt förövade när de var små. Av bögar!
Hur är det möjligt att svenskar i så stor utsträckning ignorerar att sodomiterna som inte bara tagit över folkets hjärnor (och fått folk att tro de är fullt normala som volken heteroperson som helst) utan också samhället. Gå in på valfri myndighet så är bland det första ni ser en prideflagga. Överallt du går påtvingas du detta.

Helt ofattbart hur blind svensken är! Man blir mörkrädd!

Höj rösten IRL också och få de homosexuella förstå att de är besatta av demoner. Varje gång jag ser en homosexuell får de VERKLIGEN en tankeställare om de ska fortsätta med sina fega äckliga vanor, det kan jag lova dig.

Var riktigt roligt förra gången med en ÄCKLIG mulatt med glajjor, klackskor och tighta byxor som stod med sin pojkvän.

Händelseförlopp:
*HOST HOST: Äckliga bögjävlar*
"Faggot absorbs the flame"
"Faggot wants to retaliate with something"
"Faggot asks his friend -Vad sa han nyss even though he heard exactly what i said"
"Faggot does nothing"
"Faggot goes out of shop, stares at me"
*Har du problem med synen eller är det därför du har glasögon din äckliga bögjävel*?
"Faggot issues flame war for 5 minutes and loses so hard he embarreses himself for the whole city to see"
*Superior man laughs the flame off turning the burning demon inside of the faggot into engulfed rage*
"Faggot man flees the seen into the nearest gay bar with his friend"
"Faggot lost himself in a rage of confusion"
*Superior man won the battle*

The end.

*Superior man: jag*
"Faggot: Mulatten"
Citera
2019-03-28, 14:03
Medlem
AXKYA131313s avatar
Citat:
Falsk analogi.
Likt din vill jag mena.
Citera
2019-03-28, 14:05
Medlem
AXKYA131313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butofcourse
Det är egentligen bara bortkastad för det går inte att förklara för någon med skygglapparna på.

Men, jag skulle kunna peka på Sveriges flagga och säga att den är gul och blå, men det kommer ändå alltid finns någon idiot som inte håller med, som tror sig veta att den inte är gul och blå.

Lycka till i att leva ditt liv efter andras villkor.
Själv lever jag i frihet, utanför din lilla bubbla, i det som kallas verkligeheten.
En annan vet att svenska flaggan i original är midnattsblå och guldfärgad efter Natt och dags vapen.
Samt att man lever i relationen till andra.

Men du är precis som du säger fri att tro och tycka vad och hur fel du vill.
Man får ha fel som tur är.
Senast redigerad av AXKYA131313 2019-03-28 kl. 14:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in