2019-03-28, 11:07
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Den frågan, ”står detta i koranen”, tycker jag du ska fråga de som stenar.
Stening finns inte i Koranen.
Citera
2019-03-28, 11:10
Medlem
AXKYA131313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butofcourse
Ja, psykvården i Sverige är inte vad den en gång var, många dårar som springer omkring på vara gator och tror en massa.
Sannerligen. Ateisterna verkar ofta vara de största av moron.
Att de har mage att kalla andra galna är för mig ett mysterium.

Vid vilken tidpunkt var svensk psykvård som bäst då tycker du?
Besökte du den då?

Eller är du en sådan där som tycker att alla som vet och kan mer än dig borde spärras in?
Senast redigerad av AXKYA131313 2019-03-28 kl. 11:17.
Citera
2019-03-28, 11:31
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Vad är islams "sanna ansikte"?
Generell, om man tittar på somliga länder i Mellanöstern o Pakistan, Indonesien, vart islam har givit dem;
Förtryck. Förföljelse. Förödelse. Fattigdom.

Nu finns visserligen hyfsad sekulär-islamska länder i Europa o religionen finns i länder som funkar relativt dugliga jmft med bottenskrapet på FN's HDI lista som nämndes. Också.
Citera
2019-03-28, 11:34
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Vad är islams "sanna ansikte"?

Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Generell, om man tittar på somliga länder i Mellanöstern o Pakistan, Indonesien, vart islam har givit dem;
Förtryck. Förföljelse. Förödelse. Fattigdom.

Nu finns visserligen hyfsad sekulär-islamska länder i Europa o religionen finns i länder som funkar relativt dugliga jmft med bottenskrapet på FN's HDI lista som nämndes. Också.

I sista hand är det koranen, som är islams sanna ansikte.
Citera
2019-03-28, 11:35
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXKYA131313
Sannerligen. Ateisterna verkar ofta vara de största av moron.
Att de har mage att kalla andra galna är för mig ett mysterium.

Vid vilken tidpunkt var svensk psykvård som bäst då tycker du?
Besökte du den då?

Eller är du en sådan där som tycker att alla som vet och kan mer än dig borde spärras in?

Får jag ställa en motfråga först. Hur i helvete kan du som nu verkar vara troende bortse från det faktum som vetenskapen lagt fram, hur kan du tro på sagor istället för vetenskapen?

Verkar det rimligt tycker du, att det finns människor år 2019 som lever sitt liv efter något påhitt människor flera hundra år sedan hittade på, istället för att se vad är på riktigt och vad som är fiction?

Den första "guden" var solen, men sedan har det utvecklats till den mass-psykos det är idag. Du kanske skulle tillbe solen istället då det är den bl.a som gör att vi har liv på denna planet?
Citera
2019-03-28, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chili-cheese19kr
Helt rätt. Bögar och transor har ingen plats i ett korrekt och friskt samhälle.

Bra skrivet, håller med till 100%
Citera
2019-03-28, 11:45
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
I sista hand är det koranen, som är islams sanna ansikte.
Klart.
Men om så pass stor del av den koranen bläddrande delen av världen är, hur sa han, 'Third world shit hole countries', så finns det antingen möjlighet att folk i de länder har missförstått koranen gravt, eller att koranen kanske inte är den bästa skrift att bygga samhällen av?
Citera
2019-03-28, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Så Brunei är ett korrekt och friskt samhälle? Då kanske du skulle flytta dit. Det är faktiskt precis tvärtom, friska samhällen tillåter olika sexualiteter.

Det svenska, amerikanska och tyska samhället är ett av de sjukaste du kan besöka. Och de tillåter alla möjliga sexualiteter. Fortsätt dröm om frihet för alla. Kommer inte funka i slutändan. Bögar dör genom att de genererar dålig karma
Citera
2019-03-28, 11:53
Medlem
AXKYA131313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butofcourse
Får jag ställa en motfråga först. Hur i helvete kan du som nu verkar vara troende bortse från det faktum som vetenskapen lagt fram, hur kan du tro på sagor istället för vetenskapen?

Verkar det rimligt tycker du, att det finns människor år 2019 som lever sitt liv efter något påhitt människor flera hundra år sedan hittade på, istället för att se vad är på riktigt och vad som är fiction?

Den första "guden" var solen, men sedan har det utvecklats till den mass-psykos det är idag. Du kanske skulle tillbe solen istället då det är den bl.a som gör att vi har liv på denna planet?
Jag förlitar mig till Vetenskapen. Däremot så är jag mer bekant med den än du.
Jag vekar dessutom också ha studerat betydligt mer religion är du.

Det jag tillber är vad som annars kallas Sanningen!
Senast redigerad av AXKYA131313 2019-03-28 kl. 11:59.
Citera
2019-03-28, 11:53
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olavikostlainen1
Det svenska, amerikanska och tyska samhället är ett av de sjukaste du kan besöka. Och de tillåter alla möjliga sexualiteter. Fortsätt dröm om frihet för alla. Kommer inte funka i slutändan. Bögar dör genom att de genererar dålig karma

Jag håller inte med. Jag har varit i de länderna och de är helt ok, även om USA bara är ok om man har pengar. Sverige är himmelriket på jorden.
Citera
2019-03-28, 11:59
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXKYA131313
Jag förlitar mig till Vetenskapen. Däremot så är jag mer bekant med den än du.

Det jag tillber är vad som annars kallas Sanningen!

Hur vet du att du är bekant med vetenskapen mer än jag är? Haha din pajas, du visar verkligen upp sanningen här, vad är "sanningen" för dig, snälla lär mig då jag vet att jag sitter på den enda sanningen.
Citera
2019-03-28, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Jag håller inte med. Jag har varit i de länderna och de är helt ok, även om USA bara är ok om man har pengar. Sverige är himmelriket på jorden.

Var du på hotellrummet och kollade på massmedia eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in