2019-03-28, 09:08
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chili-cheese19kr
Helt rätt. Bögar och transor har ingen plats i ett korrekt och friskt samhälle.

Så Brunei är ett korrekt och friskt samhälle? Då kanske du skulle flytta dit. Det är faktiskt precis tvärtom, friska samhällen tillåter olika sexualiteter.
Citera
2019-03-28, 09:15
Medlem
Ordpistolens avatar
Vad kan Amnesty och FN göra?
Citera
2019-03-28, 09:23
Medlem
AXKYA131313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistfullofmetal
Det här får du gärna utveckla lite för att en dumskalle som jag skall förstå, varför är jag en förbannad dumskalle tycker du?

Sen om jag förstår dig rätt så menar du på att det är "Juden" som har bildat och lyft Sverige och svenskarna till vad det är idag?
Fullständiga axiom.

Vart kommer Sveriges industrialisering och ”upplysning” ifrån? Juden!
Vilka har stått för Sveriges industri? Vem äger banken? Vem äger media? Vem äger politiken?

Det är väl knappast muslimerna heller?

I Sverige är Juden svenskare än svensken själv.
De är mer anpassningsbara här uppe i norr! Det räcker ofta att ha en svenskklingande namn och att vara rik för att imponera på en svensk.
Senast redigerad av AXKYA131313 2019-03-28 kl. 09:27.
Citera
2019-03-28, 09:29
Medlem
AXKYA131313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Vad är islams "sanna ansikte"?
Det undrar jag med ofta. Sen inser jag att muslimer också är människor med egna ansikten. Jag försöker att inte vara en idiot.
Citera
2019-03-28, 09:34
Medlem
AXKYA131313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butofcourse
Vi i Sverige borde inför stening av människor som är religiösa, åtminstonde de som offentligt uppvisar religiöst beteende eller har kläder på sig med religiösa tecken. Jävla fint sätt dessa muslimer ser på andra människor.
Jag tycker att vi skall stena alla som önskar kontrollera vad andra människor tror eller hur de klär sig!
Citera
2019-03-28, 09:47
Medlem
YP4XQs avatar
Jag vet - vi tar hit alla de som är FÖR stening - så kan de inte utföra steningen. Bra va? Någon som känner någon som kan skicka proposition till riksdag och regering om detta? Vi måste samla alla våldsverkade och farliga människor i Sverige så vi kan ge dem varmkorv och gratis välfärd!
Citera
2019-03-28, 09:58
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXKYA131313
Jag tycker att vi skall stena alla som önskar kontrollera vad andra människor tror eller hur de klär sig!

Ja, psykvården i Sverige är inte vad den en gång var, många dårar som springer omkring på vara gator och tror en massa.
Citera
2019-03-28, 10:26
Medlem
nidbilds avatar
Jonas Gardell och andra kända kändisar åker till Brunei och protesterar för alla likas värde och hbtq
Citera
2019-03-28, 10:27
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chili-cheese19kr
Helt rätt. Bögar och transor har ingen plats i ett korrekt och friskt samhälle.
Håller med till 100%.

Samtidigt så är det lite hårt att bestraffa psyksjuka individer med döden, men de blir ju av med problemen i alla fall.
Citera
2019-03-28, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Håller med till 100%.

Samtidigt så är det lite hårt att bestraffa psyksjuka individer med döden, men de blir ju av med problemen i alla fall.

På vilket sätt är det ett problem att två män håller hand eller har sex i sitt sovrum?
Citera
2019-03-28, 10:34
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
På vilket sätt är det ett problem att två män håller hand eller har sex i sitt sovrum?
Läser du ens vad du skriver?
Det är vidrigt att män har samlag med varandra, i stjärten.

Det finns en anledning till att detta varit sjukdomsklassat. Att det är normaliserat är fruktansvärt enligt mig då dessa individer inte kan få hjälp.
Citera
2019-03-28, 11:03
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Vad är islams "sanna ansikte"?

Citat:
Ursprungligen postat av AXKYA131313
Det undrar jag med ofta.

Vi kan kanske börja med att koranen är islams underlag?

Citat:
Sen inser jag att muslimer också är människor med egna ansikten. Jag försöker att inte vara en idiot.

Och att koranen är extremt luddigt formulerat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in