2019-03-27, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
1. Bygger min uppfattning om händelseförloppet på polisutredningen med vittnesmål även från HeIF-supportrar.

2. Mina källor säger att FCK tröttnade på psykopater och horungar som du.

3. ...;0)

Vårda språket.
Du var med andra ord inte på plats?
"Dina källor" du låter som någon jävla mupp som precis fått tillbaka tangentbordet från morsan!
Du var med i Köpenhamn Danmark - Sverige när det var "Sverige samlingen" (05 eller 07) minnet sviktar lite?
Eller du kanske inte ens var påtänkt då?

Konstigt då, speciellt med dessa "vittnesuppgifter" att inte "N" blev fälld för mord..
Senast redigerad av Horknullarn 2019-03-27 kl. 11:54.
Citera
2019-03-27, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Vårda språket.
Du var med andra ord inte på plats?
"Dina källor" du låter som någon jävla mupp som precis fått tillbaka tangentbordet från morsan!
Du var med i Köpenhamn Danmark - Sverige när det var "Sverige samlingen" (05 eller 07) minnet sviktar lite?
Eller du kanske inte ens var påtänkt då?

Konstigt då, speciellt med dessa "vittnesuppgifter" att inte "N" blev fälld för mord..

Han hade väl tur? (För övrigt var det inte i något “brawl” som Niclas Mirro Wallentinsson delade ut sin helt oväntade och dödliga smocka. Vitten med HeIF-sympatier beskrev det som att två vänner gick bredvid varandra ett bra tag och småpratade innan tjuvsmällen delades ut.)

Tur alltså på samma sätt som Niclas Mirro Wallentinsson hade tur att den kvinnliga ordningsvakten inte dog när han drog ett ölglas i huvudet på henne.

Om det svenska rättssystemet fungerat hade Niclas Mirro Wallentinsson suttit inne under publikfesten HeIF-DIF...;0(

Nu åkte han för knark nyligen också.

Det är synd om familjen och alla tidigare och blivande våldsoffer.
Citera
2019-03-27, 14:19
Medlem
Citat:
Han hade väl tur? (För övrigt var det inte i något “brawl” som Niclas Mirro Wallentinsson delade ut sin helt oväntade och dödliga smocka. Vitten med HeIF-sympatier beskrev det som att två vänner gick bredvid varandra ett bra tag och småpratade innan tjuvsmällen delades ut.)

Tur alltså på samma sätt som Niclas Mirro Wallentinsson hade tur att den kvinnliga ordningsvakten inte dog när han drog ett ölglas i huvudet på henne.

Om det svenska rättssystemet fungerat hade Niclas Mirro Wallentinsson suttit inne under publikfesten HeIF-DIF...;0(

Nu åkte han för knark nyligen också.

Det är synd om familjen och alla tidigare och blivande våldsoffer.

Blir mitt sista mess till dig nu.
Men MORD är något som ska vara planerat sedan tidigare enligt svensk lag, tror du på allvar att han planerade att döda dif supportern?
Att han är våldsam är en sak, det är de flesta som ingår i firmor (tro det eller ej), men att hävda mord är patetiskt!
Att han åkt dit för narkotikabrott, ja det är snarare ett tecken på att han inte mår bra inombords..
Du dömer med andra ord han efter att ha läst domar gentemot honom? get a life!!
Du har troligtvis aldrig träffat på honom i verkligheten (har inte jag heller), men jag skulle aldrig få för mig att bilda mig en uppfattning efter vad domstolar dömer folk till iofs..
Senast redigerad av Horknullarn 2019-03-27 kl. 14:32.
Citera
2019-03-27, 17:49
Medlem
Citat:
Blir mitt sista mess till dig nu.
Men MORD är något som ska vara planerat sedan tidigare enligt svensk lag, tror du på allvar att han planerade att döda dif supportern?
Att han är våldsam är en sak, det är de flesta som ingår i firmor (tro det eller ej), men att hävda mord är patetiskt!
Att han åkt dit för narkotikabrott, ja det är snarare ett tecken på att han inte mår bra inombords..
Du dömer med andra ord han efter att ha läst domar gentemot honom? get a life!!
Du har troligtvis aldrig träffat på honom i verkligheten (har inte jag heller), men jag skulle aldrig få för mig att bilda mig en uppfattning efter vad domstolar dömer folk till iofs..

Jag dömer honom eftersom han mördat en vanlig fyrabarnsfar - ej huligan - och slagit ett glas i huvudet på en kvinna.

Detta är horungen dömd för. Troligen har han begått ett stort antal lika vidriga och fega brott och kommit undan.

Lilla Olympia får väl googla pappa när hon blivit så stor.

https://www.google.se/amp/s/petterssonsblogg.se/2014/04/02/niclas-wallentinsson-haktad/amp/
Citera
2019-03-27, 22:20
Medlem
Citat:
Jag dömer honom eftersom han mördat en vanlig fyrabarnsfar - ej huligan - och slagit ett glas i huvudet på en kvinna.

Detta är horungen dömd för. Troligen har han begått ett stort antal lika vidriga och fega brott och kommit undan.

Lilla Olympia får väl googla pappa när hon blivit så stor.

https://www.google.se/amp/s/petterssonsblogg.se/2014/04/02/niclas-wallentinsson-haktad/amp/

Som sagt blir det lätt att det blir tjafs och off topic när man ska bemöta rena lögner ifrån skribenter här på flashback.
Men han slog väl aldrig glaset i kvinnans huvud (ordningsvakter, i grund och botten misslyckade poliser!) Rätt eller fel? För det jag får fram är olaga hot, inte ens försök till misshandel dömdes han till. Rätt?
Han dömdes till vållande till annans död på "myggan" Rätt? Dvs inte mord. Rätt eller fel?
Tjuvsmäll nämnde du tidigare, det som verkar varit munhuggningar när man läser det du länkar till, njaaaa du Baphometboy. Trovärdigheten i dina inlägg faller när du printar ut saker som ingen tidigare nämnt i så väl bloggar samt domslut. Jag förstår att du vill få det att låta som att han är en kvinnoboxare. Är han verkligen det?

Tragisk händelse givetvis..
Men vart någonstans kan du hävda att detta var slutet för den "eviga vänskapen" emellan fck - hgb? Ingenstans, Rätt?
Senast redigerad av Horknullarn 2019-03-27 kl. 22:35.
Citera
2019-03-28, 01:37
Medlem
Runjus avatar
Citat:
Så att Niclas Mirro Wallentinsson, född 1985, mördade en försvarslös motståndarsupporter har inget med saken att göra?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/RxERKA/emelie-18-om-supportervaldet-som-tog-hennes-pappa

Den "Försvaralös motståndarsupportern" blev utslängd från Hampan precis innan händelsen pga stök å fylla, hade runt 2 i promille, överviktig, konfrontationssökande skrek han hatramsor om HIF... hamnar i ordväxling med en helsingborgare. Får ett slag, trillar i backen, inget blod/sår från huvudet. Får hjärtinfarkt av antigen slaget eller när han slog i marken.
Helsingborgaren döms för misshandel och vållande till annans död.

Kan vi inte lämna det här nu?

Respektlöst mot alla inblandade och anhöriga. Tragisk jävla hänselse.
Citera
2019-03-28, 05:50
Medlem
BabySailors avatar
Citat:
Så att N, mördade en försvarslös motståndarsupporter har inget med saken att göra?

Du är för mycket, tar upp detta så fort du får chansen vad är ditt problem? Frågan som inte ens handlade om detta blev besvarad SEN kommer du. Du vet inget, sprider dynga och myttar-stick bara
Citera
2019-03-28, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runju
Den "Försvaralös motståndarsupportern" blev utslängd från Hampan precis innan händelsen pga stök å fylla, hade runt 2 i promille, överviktig, konfrontationssökande skrek han hatramsor om HIF... hamnar i ordväxling med en helsingborgare. Får ett slag, trillar i backen, inget blod/sår från huvudet. Får hjärtinfarkt av antigen slaget eller när han slog i marken.
Helsingborgaren döms för misshandel och vållande till annans död.

Kan vi inte lämna det här nu?

Respektlöst mot alla inblandade och anhöriga. Tragisk jävla hänselse.

Du är en jävla idiot.

Dom gick och pratade enligt opartiska vittnen. Plötsligt slår Olympias pappa ner mannen med två promille (försvarslös?).

- Kung du är, sa kompisen till knarkaren när fyra barn miste sin far.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/RxERKA/emelie-18-om-supportervaldet-som-tog-hennes-pappa
Citera
2019-03-28, 16:24
Bannlyst
KGB:s topboy från Nynäshamn som har en viss förkärlek för barn. Är hen kvar?
Limpan hängde ju ut det åtalet på sin wall och det spred sig som vinden. Hur gick det med det?
Citera
2019-03-28, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandysDiner
KGB:s topboy från Nynäshamn som har en viss förkärlek för barn. Är hen kvar?
Limpan hängde ju ut det åtalet på sin wall och det spred sig som vinden. Hur gick det med det?

1. Han är inte från Nynäshamn utan bor där nu, man är ifrån där man växte upp.
2. Åtalet lades ner efter ca 2 månader om jag inte minns fel.
3. Nej, han har ingenting med kgb att göra i dagens läge..
Senast redigerad av Horknullarn 2019-03-28 kl. 17:31.
Citera
2019-03-28, 21:26
Medlem
RobertoSavianos avatar
Sjuk uthängning i efterlyst. Vad händer?
Citera
2019-03-28, 21:28
Bannlyst
Citat:
1. Han är inte från Nynäshamn utan bor där nu, man är ifrån där man växte upp.
2. Åtalet lades ner efter ca 2 månader om jag inte minns fel.
3. Nej, han har ingenting med kgb att göra i dagens läge..

Man hans ex som sprang o knulla med hans polare fick ensam vårdnad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in