2019-03-28, 04:00
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1912
Jag håller med dig.

Snyggaste utan tvekan är ju Åsa. Resten skulle jag inte ta i med tång.
Citera
2019-03-28, 04:38
Medlem
Gordon99s avatar
Mycket tråkigt att du CS valde att lämna ön. Varför har du inte polisanmält adhd för dödshoten och Mastiff för kontraktsbrott??
Nu återstår bara att hoppas på Nick går vidare.
Citera
2019-03-28, 05:25
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulavinter
Nu får du fan sluta suga hans kuk. Ett "under"? En händelse som är övernaturlig eller gudomlig? Du skämtar nu va? Alla som har jobbat med kroppen eller gjort militärtjänst vet att ha ont och ändå kötta på är inget jävla under. Det är normalt.

Har han så ont kan han åka hem annars ska han fan hålla käften och kämpa. Jävla barnrumpa.

Jo men han sa ju att på en smärtskala 1 till 10 så var smärtan 10 000.

Såg om avsnittet med den försvunna tonfiskburken. Nu ska Apan Nilsson i fortsättningen sno alla tonfiskburkar. Det är ju hans burkar. Tror han inte fattar själv att det är han själv som tagit tonfiskburken. Och inte bara det. Han har ätit upp den och den ligger i hans bajsgrop nu. Hans hemliga bajsgrop. Det är där han gömmer allt som är hans.
Citera
2019-03-28, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton

/ C

Vad får man för typ av ersättning för att ta ledigt från jobbet?

Är man kvar och kommer tvåa så har man ju minst 2 hyror hemma att betala utan lön.?
Citera
2019-03-28, 06:28
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Suzana är ju den snyggaste deltagaren i år. 55 år men vad välkonserverad hon är! En riktig milf! Hoppas hon inte blir utröstad, vill ju gärna se mer av henne.
Vad kul att du tycker det, jag skrev nämligen om det innan, de där pattarna är inte ofta man ser på någon tjej över 30. Fina former
Citera
2019-03-28, 06:32
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Adnilson är en av de mest motbjudande personerna jag sett på tv de senaste 10 åren. Hybris varvat med aggressioner och självömkan är uppenbarligen en riktigt dålig kombination. Pricken över i:et kom när han började lipa om att han inte hade en kudde längre och skyllde det på Fia - det är "Loser style de Luxe". Hoppas han åker ut eller att produktionen plockar ut honom riktigt snart, det är olidligt att se på den där fule fan när han kaxar sig.

Indianen med Pablo Escobar-tröjan verkar i det närmaste efterbliven, fast höga tankar om sig själv har han trots det.

Den där göteborgaren som är den tredje killen i den där pakten tror han är skitball, när han i själva verket är en parodi på självgoda göteborgare. Lite jobbigt att se honom prata också - han har käften öppen som bogporten på en Finlandsfärja och dikterar varenda ett ord som han säger, men han kanske primärt vänder sig till en döv målgrupp?

Håller med, fast han verkar ändå rätt snäll och vill inte luras och köra rävspel. Om du tycker strandpojken är den mest motbjudande så tycker jag du överdriver, det finns mängder av sådana. Jag tycker den som verkar ha mest sågspån är Bonnie. Hon Fia då , är hon 13 år?
Citera
2019-03-28, 06:40
Medlem
lersaters avatar
Citat:
Lugn gubben, andas.

Arga-snickarens familj fick bo på en privat ö för 100,000 per natt.

£4,500 var inte direkt orimligt eller ett sätt att åka ut och skylla på att de inte godkände.

Jag var 90% säker att de skulle gå med på det. Men precis som i alla förhandlingar så går man alltid in med förutsättningarna att jag lämnar om jag inte är nöjd.

För många kan Robinson vara en barndomsdröm eller något speciellt. Efter en vecka kände jag snarare att; meh... bryter ni kontraktet och låtsas som det regnar får ni betala. Inte svårare än så.

/ C

nu e det ju som så att du inte är arga-snickarns familj o inte kan jämföra dej med dom utan en simpel svensk sopa... så 4500 pund var väldigt orimligt
Citera
2019-03-28, 06:59
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Snyggaste utan tvekan är ju Åsa. Resten skulle jag inte ta i med tång.
Med de där öronen? Hon ser ut som Dumbo. Fina tänder har hon men annars helt vanlig random tjej.
Citera
2019-03-28, 07:00
Medlem
Citat:
Har laddat upp kontraktet som dåvarande generalen av legionen skrev på när jag lämnade.

Varit i Frankrike 3 gånger sen 2011.

Detta hade varit omöjligt om jag deserterade.

Annars rolig teori!

/C

Finns detta kontrakt i tråden eller var kan man hitta det?
Citera
2019-03-28, 07:41
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appelskrutten123
Vad kul att du tycker det, jag skrev nämligen om det innan, de där pattarna är inte ofta man ser på någon tjej över 30. Fina former

Riktigt fina, praktfulla bröst. De var den stora behållningen under pristävlingen där hon misslyckades med sin delsträcka.
Citera
2019-03-28, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Han verkar ha väldigt ont, det är ett under att han ens kan vara med och tävla.

Ja, om han har så jävla ont som han säger är det under att han kan tävla. Finns dock en möjlighet att han överdriver en aaaaaning.
Citera
2019-03-28, 07:49
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jag minns inte. Var så besviken på att Hamilton "lämnade" så var inte så uppmärksam. Spanade mest ut i djungeln för att se om Hamilton smög omkring där. Men han är skicklig den där agent Hamilton. Det visade han ju under sin vecka som vanlig deltagare.

AdNilsson heter väl kökschefen. Han skulle ju kunnat ta tonfiskburken. Han säger och gör saker utan att han är medveten om att han gör det. Som när han säger att det är hans kök, sen när han får frågan om det är hans kök, så säger han att det är allas kök. Han har aldrig sagt att det bara är hans kök. Efter det säger han att det är hans kök. Hans kokosnötter, hans ägg, hans ö, hans... Egentligen är inget hans. Förutom hans bajs. Och det kan väl han få ha för sig själv. Undrar vad han gör med det? Något skumt är det. Äter han det kanske? Tycker han ser misstänkt brun ut. Kanske blir det om man äter bajs?

Skriver man verkligen hans? Är ju ett namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in