2019-03-27, 18:45
Medlem
GalenSkånings avatar
Jag blir bara mer och mer mörkrädd när jag lyssnar på dessa inspelningar. Folk är seriöst rädda för att hon ska elda deras hus.
2019-03-27, 18:48
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Jag blir bara mer och mer mörkrädd när jag lyssnar på dessa inspelningar. Folk är seriöst rädda för att hon ska elda deras hus.

Inklusive den kvinnliga polisen. Det säger något om hur skogstokigt galen de berörda anser att hon är.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2019-03-27 kl. 18:52.
2019-03-27, 18:59
Medlem
hum.by.666s avatar
Huvva, bara tänk när domen faller och det blir fängelse vad brinner det mer än i Tereses skalle då?
2019-03-27, 19:32
Medlem
illerkids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
PERSONERNA VID RÄTTEGÅNGEN

Jag har satt ett (M) vid de som är målsägande, dvs de som hotats eller vars identitet T lånat vid hot.

Hojta till om något blev fel.

Tackar!! ✌✌
2019-03-27, 19:55
Medlem
undercoverninjas avatar
Nu har jag lyssnat på de flesta inspelningarna.

Joel känns verkligen som en mycket smart och insiktsfull kille, om än väldigt naiv.
Han har velat ge henne en chans gång på gång, men T har bara utnyttjat honom och anklagar honom för än det ena, än det andra, och det blir grövre för varje gång.
Han svarar väldigt bra på alla frågor, speciellt när försvarsadvokaten försöker få honom att säga att han har tagit med sig plattan till jobbet och att han kan logga in på sin mejl från telefonen. Hans nej är väldigt starka och visar att han förstår vad advokaten är ute efter.

Alvas förhör var ett rent nöje. Smart tjej med huvudet på skaft och bra svar på frågorna.

Terese... Jag finner inga ord, snörvlingar och vahettere, vahettere HELA tiden. Man hör verkligen att hon har en lindrig utvecklingsstörning. Hon tar hela tiden chansen att sätta dit både JA och JLK, och erkänner ingenting.

Jimmy slingrar sig hela tiden, svarar knappt på frågorna, säger nej, jag vet inte, jag minns inte på typ allt.
Han VET JU att det är Terese, men han verkar fortfarande vilja ha tillbaka henne, men varför fattar jag inte.
Och han säger dessutom att skilsmässan inte gick riktigt till, vad menar han med det?
Han har också ändrat sig angående tillsyn på telefonen, i fupen uppgav han att han ALDRIG lämnade ifrån sig telefonen.
Det låter som att även han har en lindrig utvecklingsstörning.
2019-03-27, 21:35
Medlem
LillaTEs avatar
Hur kommer det sig att Hinse stavar fel på Tereses namn? Hon stavar UTAN H, men Hinse skriver MED H. Är detta verkligen en äkta "sanvän" eller bara någon som härmar tidigare "sanväner"?
2019-03-27, 21:39
Medlem
jah_man2s avatar
Vad hände med Jimmys erkännande i TR? Det var väl fler av T's "sanvänner" som påstod att han skulle göra det?
2019-03-27, 21:48
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Vad hände med Jimmys erkännande i TR? Det var väl fler av T's "sanvänner" som påstod att han skulle göra det?

Det bidde ingenting av det. Bara lögner som vanligt i tråden.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2019-03-27 kl. 21:51.
2019-03-27, 22:58
Medlem
Bolennarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Huvva, bara tänk när domen faller och det blir fängelse vad brinner det mer än i Tereses skalle då?

Menar ni att det kan finnas möjlighet att döma en kvinna med hennes intellektuella funktionsvariation till fängelse. Känns ju lite som att sätta ett barn i fängelse. Hur ska hon drifta sig där? Kommer bli svårt för henne
2019-03-27, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Hur kommer det sig att Hinse stavar fel på Tereses namn? Hon stavar UTAN H, men Hinse skriver MED H. Är detta verkligen en äkta "sanvän" eller bara någon som härmar tidigare "sanväner"?

Du har en poäng där men det kan också vara att telefonen automatiskt vill skriva Therese med h men jag skulle inte bli förvånad om det skulle komma falska sanvänner.
2019-03-27, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolennart
Menar ni att det kan finnas möjlighet att döma en kvinna med hennes intellektuella funktionsvariation till fängelse. Känns ju lite som att sätta ett barn i fängelse. Hur ska hon drifta sig där? Kommer bli svårt för henne

Det är fullt möjligt ja. Och även sannolikt att det blir så.
2019-03-28, 00:30
Bannlyst
Terese är ju tsm med en som ha sina 6 barn hemma 🤗

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in