Citat:
Ursprungligen postat av
Sir.
Är det själva spridningen av den felaktiga föreställningen att jorden är platt, som du menar är någon form av konspiration?
Oavsett, så är det irrelevant. Bevisen för att jorden är en sfär talar för sig själv. Vi vet att Jorden inte är platt.
På vilket sätt är jag som dem?
Du menar att bara jorden är en sfär. så finns inget mer att tala om på den här tråden?
Är det det du menar?
Att dom mäktigaste personerna på Jorden sprider ut mystiska ledtrådar till att NASA ljuger är helt ointressant?
Ja, jag menar att där finns en sorts konspiration för att ge luft under vingarna till platta jorden hysterin och alla andra konspirationer.
Jag ser tydliga tecken på att NASA medvetet tramsar på sina filmer och kändisar mfl påstår sig veta att jorden är platt och satanism pågår
Jag ser President Obama flertalet gånger prata om platta jorden, och det här med Byrd och mycket mycket annat. Men folk tycks inte vilja ta i det faktumet.
Antingen så tror dom att jorden är platt och därav dessa företeelser.
Eller så är dom som dig, helt inne på att av okänd anledning försvara vetenskapen inför fåntrattar som borde ignoreras helt. Det tycks mig som att folk som dig jobbar på exakt samma satt som ovannämnda personer. Obama, Byrd och NASA. Du ger det här luft under vingarna, snarare än tvärtom.
Så vad tror jag. Som jag sa, kanske vi människor måste börja tänka mer. Vi vanligt folk kan inte leva på sagor och löften från valda ledare. Kanske sådant här kan tvinga fram ett riktigt uppvaknande.