2019-03-26, 20:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Muellers rapport finns nu till salu på Amazon. Släpps den 30 april, enl säljarna. Sant eller osant?

How Did the Mueller Report Show Up on Amazon When It Hasn’t Been Made Public?

https://variety.com/2019/politics/news/mueller-report-trump-public-findings-1203172361/

Den var till salu redan långt innan Mueller ens lämnade in den - och de som säljer den har uppgett att de bara har gissat om sidantalet..

Now On Amazon Pre-Order: The Mueller Report
Sure, it’s not out and may never be released to the public, but publishers are ready to cash in
https://www.lamag.com/citythinkblog/mueller-report-amazon/
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-03-26 kl. 20:45.
Citera
2019-03-26, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Aha, nu börjar jag i åtminstone fatta hur du tänkt.. Dock - av vad jag kan läsa mig till så är det ju en familjemedlem - och inte alls Jussie som ska ha haft kontakt med Foxx innan hon avsa sig fallet - med orsaken att hon haft kontakt med potentiella vittnen..

Det luktar sedvanlig efterQonstruqtion lång väg ..

säger inte att du har fel, men du tror inte att åtminstone möjligheten finns att jessica smollette gnällde till sin familjemedlem som han visste var advokat och/eller kände advokaten i fråga med porrskådisnamn så fort han insåg att polisen fattade att han hittade på det hela och bad henne (familjemedlemmen) att lösa problemet?
Citera
2019-03-26, 21:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toduah
säger inte att du har fel, men du tror inte att åtminstone möjligheten finns att jessica smollette gnällde till sin familjemedlem som han visste var advokat och/eller kände advokaten i fråga med porrskådisnamn så fort han insåg att polisen fattade att han hittade på det hela och bad henne (familjemedlemmen) att lösa problemet?

Jo absolut - men då hjälper det ju inte att titta i Jussies telefon som Q påstod.
Citera
2019-03-26, 21:24
Medlem
Citat:
Jo absolut - men då hjälper det ju inte att titta i Jussies telefon som Q påstod.
spåret börjar ju där i alla fall, och Q skrev det 3 veckor innan det kom ut till allmänheten att familjemedlemmen skrivit till henne

men ärligt talat, att säga "kolla killens mobil!?" är knappast bevis för någonting, det är snarare logiskt tänkande, självklart borde man kolla hans mobil, personligen tror jag att han har dokumenterat det hela med mening och har kvar det på mobilen, kommer man på en sån efterbliven historia som han gjorde så tror jag inte att man har vett nog att dölja sina spår ordentligt

TL;DR - jag tycker verkligen inte att det är ett bevis för att Q skulle vara något annat än en konspiration
Citera
2019-03-26, 21:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toduah
spåret börjar ju där i alla fall, och Q skrev det 3 veckor innan det kom ut till allmänheten att familjemedlemmen skrivit till henne

men ärligt talat, att säga "kolla killens mobil!?" är knappast bevis för någonting, det är snarare logiskt tänkande, självklart borde man kolla hans mobil, personligen tror jag att han har dokumenterat det hela med mening och har kvar det på mobilen, kommer man på en sån efterbliven historia som han gjorde så tror jag inte att man har vett nog att dölja sina spår ordentligt

TL;DR - jag tycker verkligen inte att det är ett bevis för att Q skulle vara något annat än en konspiration

Precis, förutom att Q anger fel person så säger han inte ens vem han ska ha talat med..

Att Jussie har ringt någon under veckorna innan han arresterades behöver man ju knappast heta Saida för att gissa..
Citera
2019-03-26, 22:46
Medlem
Fittahoras avatar
Nu har jag läst hela förhörsprotokollet från justitieutskottet med George Papadopoulos. Är lite mörbultad efter 239 sidor, så det får räcka med några korta kommentarer för kvällen.

- FBI ligger risigt till. Arbetade aktivt med att försöka lura Papadopoulos för att skapa olagliga kontakter med Ryssland.
- Försökte flera gånger sätta ditt Papadopoulos genom att rigga fällor.
- Gripandet av Papadopoulos gick ej lagligt till.
- Muellers åklagare lurade Papadopoulos till att erkänna brott han ej begått (på ett olagligt sätt).
- Muellers utredning verkar aktivt arbeta för att dölja att FBI arbetade mot trumpkampanjen.

Morgondagen kommer bli intressant! Det finns mängder med information som kommer att analyseras. Endast namnet till en FBI-agent var censurerad på två ställen, i övrigt ocensurerad.
Citera
2019-03-27, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Nu har jag läst hela förhörsprotokollet från justitieutskottet med George Papadopoulos. Är lite mörbultad efter 239 sidor, så det får räcka med några korta kommentarer för kvällen.

Tacksam för länk.
Citera
2019-03-27, 04:31
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:

- FBI ligger risigt till. Arbetade aktivt med att försöka lura Papadopoulos för att skapa olagliga kontakter med Ryssland.
- Muellers åklagare lurade Papadopoulos till att erkänna brott han ej begått (på ett olagligt sätt).
- Muellers utredning verkar aktivt arbeta för att dölja att FBI arbetade mot trumpkampanjen.

Morgondagen kommer bli intressant! Det finns mängder med information som kommer att analyseras. Endast namnet till en FBI-agent var censurerad på två ställen, i övrigt ocensurerad.
Enligt vissa så var hela Mueller utredningen en cover för att kunna utreda Hillary Clinton och deep state. Exempel här:

https://youtu.be/hfJ_fMkiJ84

Jag tycker det verkar ganska logiskt. Vad tror du?
Citera
2019-03-27, 06:56
Medlem
Liz Crokin, really?!

Q-post 3220
Citat:
Q
!!mG7VJxZNCI
27 Mar 2019 - 3:27:51 AM
https://www.youtube.com/watch?v=5qSPA9WRJec📁
Sometimes it's good to go back, once you've gone forward.
'Knowingly' pushing a 'narrative' that is FALSE/FAKE…..
This. Is. CNN.
Media-arm of the [D] party.
THINK. FOR. YOURSELF.
Q

Mannen bakom Project Veritas, James O'Keefe.

Citat:
In 2011 Blaze, the rightwing outlet founded by Glenn Beck, investigated O’Keefe’s treatment of National Public Radio and concluded that the editing of a secretly filmed video seemed “designed to intentionally lie or mislead about the material being presented”.
Källa 1+citat, 2 och originalet, som jag inte kan läsa.

Litet axplock av Project Veritas / James O'Keefe.
Citera
2019-03-27, 07:27
Medlem
Citat:

Jädrigt svårläst font, jag gav upp efter 10 sidor,

Finns här,
https://dougcollins.house.gov/sites/dougcollins.house.gov/files/Papadopoulos%20l10.25.18%20Interview%20Transcript_ Redacted.pdf

Värt att notera, det kommer ut en jämn ström av information nu från bla. Doug Collins som FOX news och såklart Q lyfter så mycket dom orkar.

Så länge det är sant är det ju inget fel i det. FOX sätter väl gärna en Trump-positiv spinn på det hela så övrig media får ju gärna haka på för lite balans.

Ju mer vi läser ju mer rätt har ju Trump haft.
Citera
2019-03-27, 07:28
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Enligt vissa så var hela Mueller utredningen en cover för att kunna utreda Hillary Clinton och deep state. Exempel här:

https://youtu.be/hfJ_fMkiJ84

Jag tycker det verkar ganska logiskt. Vad tror du?
Det är teorin jag har delat med mig sedan dag ett.
Citera
2019-03-27, 07:30
Medlem
Citat:
Vi som sitter i Europa kan dessvärre inte läsa tidningslänken, och - i alla fall jag - fattar ingenting av vad du menar att Q skulle ha för bevis eller varför frikännandet av Smollet skulle ha skett för att visa på korruption?? Kan du förklara vad du menar?

Tydligen skall det gå att koppla till Kamala Harris (enligt Q...), hon ville få igenom en anti-lynching bill (varför då?) och killen tog på sig att bli lynchad som svart för att stärka stödet för hennes bill.

advokaten Foxx var god vän med Kamala Harris och Maxine Waters simmar runt i strandkanten i frågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in