Citat:
Ursprungligen postat av
hbphys
Du skrev att du skulle acceptera vad Mueller kommer fram till. Mueller har talat om vad han har kommit fram till. Att Trump var oskyldig till det utredningen gällde.
Du verkar ha svårt att acceptera det. Du är mycket psyksjuk nu Klyban.
Mueller har utrett vad ryssland gjort, och först måste ju det presenteras utredningen innan vi ens kan diskutera den som fakta för nått.
Vilket även en fascistisk högerextrem som du borde förstå.
Så du får vackert återkomma när nått har ändrat sig och utredningen är presenterad, det är först då vi kan se vad som är vad och vad Ryssland gjort med det Amerikanska valet.
Sen efter presenterande och om det är illa på området.
Så kommer nästa fråga ställa sig direkt, och det är varför man inte gör nått för skydda sina val mot främmande makt.
Detta är en extremt lustigt fråga, då Republikanerna har varit stenhård på att skydda sig mot främmande makt.
Det kommer bli parodi när vi får en Demokratisk president, och sen om man inbillar sig tro man kan återinföra ett starkt försvar mot främmande makt.
För det ser man att man inte ens har intresset att ändra, utan anser att främmande makt lägger i sig valen i USA som nått bra.
Jag vet vad som sker när man kommer förlora ett president val, man kommer tjata sig hesa om främmande makts inblandning.
Det är så hycklaren fungerar och fascisten.
Finner det lustigt hur du vill förekomma allt hela tiden, och speciellt när du med sådan övertygelse säger trump aldrig gjort nått fel.
Så agerar du för ofta precis tvärtom, och verkar vara rädd för informationen av Muellers-utredning.
Hur kommer detta sig?
Det borde ju vara precis tvärt om,
man borde välkomna publicerandet och tom kräva ett publicerande av Muellers-utredning i vad Ryssland gjort i valen.
Men det vill man inte, så vad beror den rädslan på och vad som står i Muellers-utredning och att ni ärr rädda för dennes rapports publicerande?
Älskar dock att du söker snuttefilten ad hominem, och hur det du säger att jag inte accepterar, att detta är bara dina ord du försöker lägga i min mun.
Och nu står du där som en fåne som brukligt och när du inte inser att Muellers-utredning är fortfarande under sekretess, man måste vara rätt korkad att ha missat detta.
Men jag gladligen påminner dig.