Citat:
Ursprungligen postat av
B.R.Donut
E verkar inte kunna reglera sina känslor eller ha förmåga förstå andras. Någon slags funktionsvariation är nog inte omöjligt att hon har (mild AS?). Stackars Marcus såg ut som en fågelholk igen i slutet av gårdagens episod när E skulle analysera Emmas beteende. Marcus gör nog klokast i att försöka byta partner innan det spårar totalt.
Jag tror du är något på spåren här. Men ärligt talat, hela situationen är ju Macuuuuz fel från början. Hon har gjort det så tydligt man bara kan för honom att hon är där för att festa och inte tänker hålla sig monogam om och om igen men det verkar inte gå in i honom att det är helt fritt fram för henna att göra det. Passar det inte så får han väl byta partner eller åtminstone bita i det sura äpplet och hålla käften. Istället ska han tjafsa som att han har någon rätt att begränsa hennes agerande, rätt obehagligt. Den gubben slipper undan alldeles för billigt här, och jag tror vem som helst blivit trött på honom i den situationen.
I övrigt... Jeppe får en biljett till Svedala. Så jävla tråkigt, jag har svårt att se hur den här säsongen ska kunna fortsätta vara sevärd efter det här. Om alfahanen kommer in igen kanske det blir konflikt mellan honom och Lill-Jeppe åtminstone. Och Lill-Jesper ändå, vilken odräglig liten komplexdvärg. Där har vi en människa i stort behov av en välriktad lavett och lite gammeldags uppfostran.
En betydligt gladare nyhet är däremot att vi ä n t l i g e n fick se Bella topless, det har jag väntat på i tio avsnitt. Kanske är det produktionens desperata försök att behålla tittare när Jeppe försvinner?