2019-03-25, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Haha Haidar känns ändå lite mer down-to-earth. Han är "osmart" men ändå medveten om det.

Han Lukas kändes snarare tvärtom, trodde han var någon jävla taktiker och gled på en himla räkmacka eftersom att han hade Erika att glida på.

Lukas var helt grym i spelet.Han spelade ut folk på ett närmast instinktivt sätt. Erika gjorde ju absolut INGENTING.
Senast redigerad av WWTC 2019-03-25 kl. 02:06.
Citera
2019-03-25, 02:48
Medlem
Erica går loss som Emelie 2k13 och blir utskickad som Emelie. Brap brap.

https://www.youtube.com/watch?v=I2CXm7sMeK4
Citera
2019-03-25, 04:08
Medlem
De var inget
Senast redigerad av Pluto456 2019-03-25 kl. 04:11.
Citera
2019-03-25, 10:11
Medlem
Expressen har bekräftat att det är Jeppe som åker ut pga upprepande regelbrott av säkerhetsreglerna
Citera
2019-03-25, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haltahalta
Expressen har bekräftat att det är Jeppe som åker ut pga upprepande regelbrott av säkerhetsreglerna
Sjukt att dem spoilar de innan avsnittet sänds. Men utan att ha sett för mkt på ph så verkar det ändå som de ligger nått i de jesper säger. Att de finns nått personligt agg mot honom. Snacka om dubbelmoral när produktionen säger "att de är viktigt att vi behandlar varandra bra här inne både framför och bakom kameran samt att vi ska hålla god ton". När hela programmet går ut på att ljuga och svika folk samt att alla avsnitt kretsar kring konflikter och bråk så fort de är något :P
Citera
2019-03-25, 13:45
Medlem
Flurps avatar
Hmm okey, är väl så tråkigt då kanske att han bara smitit där ifrån ut på byn lite då och då.
Citera
2019-03-25, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Sjukt att dem spoilar de innan avsnittet sänds. Men utan att ha sett för mkt på ph så verkar det ändå som de ligger nått i de jesper säger. Att de finns nått personligt agg mot honom. Snacka om dubbelmoral när produktionen säger "att de är viktigt att vi behandlar varandra bra här inne både framför och bakom kameran samt att vi ska hålla god ton". När hela programmet går ut på att ljuga och svika folk samt att alla avsnitt kretsar kring konflikter och bråk så fort de är något :P

Det är ganska uppenbart att produktionen har vissa som dom favoriserar och vissa som dom gillar mindre. Varför blir inte Erica utskickad när hon slåss och skriker horunge? Eller när ett helt gäng mobbade Mathilda för några säsonger sen? Nej nej det är ju bara underhållning och den mobbade får lämna istället. Sån jävla dubbelmoral
Citera
2019-03-25, 13:52
Medlem
Tubleross avatar
Vad i helvete?

https://www.hant.se/darfor-tvingas-jesper-jeppe-johansson-lamna-paradise-hotel-2019-otroligt-fel/

Är det deras argument på riktigt?

”Det är otroligt viktigt att vi håller god ton här inne och jag hoppas verkligen inte att det här kommer hända igen. Och så hoppas jag att vi ses under trevligare omständigheter nästa gång.”

Erica kan kalla folk för vad fan hon vill och när hon vill hela tiden och slog också till Arvid under ett avsnitt och ändå åker Jeppe ut för att ”han inte haft en trevlig ton”.

Så jävla uppenbart att produktionen har något personligt agg mot honom.

Detta blir nog det sista avsnittet jag ser på iallafall.
Senast redigerad av Tubleros 2019-03-25 kl. 13:55.
Citera
2019-03-25, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsanhoppsanhej
Det är ganska uppenbart att produktionen har vissa som dom favoriserar och vissa som dom gillar mindre. Varför blir inte Erica utskickad när hon slåss och skriker horunge? Eller när ett helt gäng mobbade Mathilda för några säsonger sen? Nej nej det är ju bara underhållning och den mobbade får lämna istället. Sån jävla dubbelmoral

"Han menar att det är bråk mellan honom och produktionen bakom kamerorna som fått honom hemskickad.

– Tv-folket är ett väldigt speciellt folk. Antingen är det hipsters som bara är sköna och vill komma utomlands eller så är det tråkigt PK folk med en massa trötta feminister. Dem klarar inte av vem jag är som person och kan inte ta mina sarkastiska skämt, säger Jesper."

Förmodligen någon ur produktionen som blev kränkt och därefter blev det bråk och att han fick lämna. Inte första gången produktionen har haft en dispyt med en deltagare. Exempelvis så hamnade Joppe från Samirs säsong i bråk med produktionen då han hade uttryckt sig "hotfullt".

Vad jag har hört av andra så är typ hela produktions teamet kring paradise hotel ett skämt. Hälften av teamet försöker ligga med deltagarna och den andra halvan försöker uppmuntra deltagarna att säga löjliga och korkade saker i syncen. Ett rykte som florerar bland tidigare deltagare och i dess umgänges kretsar är hur högsta hönset
betett sig mot en del manliga deltagare...
Citera
2019-03-25, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsanhoppsanhej
haha mega. I Ph SYNS DE så jäkla tydligt att dem styr allt. Finns ju folk som åkt ur genom parcermonier tre gånger och ändå fått komma tillbaks efter några veckor medan andra fått ta första flyg hem :P Kan nästan slå vad om att paow kommer va kvar i finalen eftersom hon lockar sina egna tittare.
Citera
2019-03-25, 15:08
Medlem
F-n va sorgligt att Jeppe åker ut pga av nån lättkränkt i produktionen. Inte för att jag vill ha ut henne men Erica borde också åkt ut isf när hon misshandlar och förolämpar andra deltagare.
Senast redigerad av WWTC 2019-03-25 kl. 15:27.
Citera
2019-03-25, 15:47
Medlem
-SchmergliN-s avatar
För i HELVETE, jag har aldrig sett en större cuck än Marcus. Det är fan patetiskt hur han har kärat ner sig i den mest labila och ogillbara fjortisen inne i huset. Helt bortom allt jävla förnuft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in