Citat:
Ursprungligen postat av
Nattiskatt
Du har fel igen. Inte så att han precis uppmuntrar folk till att gå in på Joz kommentarsfält och skriva elaka kommentarer, han redovisar allt han gjort. Att Jocke vill mobba är dina egna tolkningar. Vad ska han annars göra? Sopa det under mattan? Är det jobbigt att se, då borde du låta bli.
Vi får väl se om de kommer fram att de har ett sådant kontrakt som du påstår eller andra ”bevis” på att allt skulle vara skådespeleri.
Vem har sagt att Jocke måste ha någon skyldighet att berätta för alla vad Joz gjort? Han går som sagt inte in på mer specifikt vad Joz gjort mot t.ex tjejerna. Ska han inte få berätta någonting som har med hans kanal att göra bara för att han inte har någon skyldighet att göra det?
Hur vet du att printsen är photoshopade? Det är dina egna påståenden. Det är nämligen lätt att bevisa att dem verkligen kommer ifrån Joz om tjejerna som har printsen kan gå in på hela konversationen och visa att det kontot som det ska vara skrivet av verkligen tillhör Joz. Det återstår att se om det dyker upp mer ”bevis”.
Det är inte ens säkert att gängen har varit ute efter Joz hela det året som han har varit hos Jocke, då kvittar det att de skulle vetat att han var där OM det nu är så att några gäng skulle vara ute efter honom.
Du har inget belägg till något du skriver, endast dina egna gissningar så kom inte och påstå att man har svårt att se sanningen när jag inte ens har sagt att jag rent ut köper allt som Jocke har kommit ut med, för det har jag inte påstått. Det är du som kommer framstå som dum om Joz skulle bli dömd. Jag säger inte att Jocke inte överdriver eller ”hittar på” en del, men jag tvivlar på att ALLT är skådespeleri. Finns så mycket annat de skulle skådespela om isåfall, än att Joz får sitt liv förstört för 1,3 miljoner. Någonting har ju hänt, exakt vad vet bara dem.
Enligt Danjals uttalanden när Jocke var arg på Ben Mitkus, så har alla youtubers ett ansvar för vad dom säger om andra, eftersom folk skriver hatkommentarer om dom internetmobbar varandra genom youtubevideos.
Tyvär så kommer det inte fram några privata företagskontrakt som signerats för att spela offentligt dramaskådespel genom youtubevideos. Det kommer inte bli något rättsligt av detta eftersom Jocke inte orkar med en rättprocess för kvinnorna som blivit sexuellt trackasserade och våldtagna i Jockes företag. Joz kommer inte göra något rättsligt av det på grund av skrivna kontrakt där Joz signerat för att Jocke skulle få prata om Joz på ett mobbigt sätt online.
Jag såg just på Jockes gammla video där Chrille var så pass ond att Jocke fick lov att varna hela Sverige för Chrilles ondska som visat sig när Chrille tog droger trots att Jocke sa nej, och när Chrille sexuellt trackasserade städerskan i Jockes företag.. och när Chrille försökte sänka Jockes kanal.. och när Chrille inte dök upp på bestämmd tid. Låter precis som när Joz blev beskriven av Jocke i nutid.
Jag liksom dom flesta andra fattar väl att printscreens inte är något bevis när vem som helst kan skapa printscreens.. liksom när Rask säger att han fick bankomatkorts-kod till Joz bankomatkort av en kvinna.. och han anser att det är bevis för att hon känner honom lol, fast Rask kan ju inte kolla upp om koden stämmer, vilket han inte kan kolla upp genom skickade printsscreens heller.. men ändå säger både Jocke och Rask att dom har bevis lol.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rabattfyllan
Visa mig källa på det.
Nej, ingen får fängelse eftersom fängelse endast är till för allvarliga brott och återfallsförbrytare.
Vad du yrar om mord på barn och mordförsök.. försök nu att ta dig samman lite. Ta dina mediciner till att börja med.
Att Johan Sernebrink skulle ha många miljoner på kontot tvivlar jag på. Däremot lär han behöva alla pengar han har för kunderna lär knappast rusa till hans företag när allt han sysslat med nu kommer upp till ytan. Det bästa han kan göra är att flytta utomlands och ta arbete som snickare på någon liten ort.
Johan Sernebrink verkar inte vara någon speciellt bildad person eftersom han använder indicium fel, som singular, i sitt pressmeddelande. Att du inte hade någon koll på vad det betyder säger kanske en del om din egen bildningsnivå.
Du får googla själv om du vill veta vad internetmobbning är.. och varför det är ett grovt brott.
Jocke är redan dömmd för att han pratade om husförsäljarna på ett negativt sätt trots kontrakten förbjöd han från att prata om dom. Så visst är Jocke en återfallsförbrytare nästa gång han blir dömmd.
Jag kanske ser ut som en idiot men jag kan iaf lite om företag och lagar.. och skulle ha kunnat skriva om ett brott som även du begår .. liksom 99% av Sveriges befolkning.. men sån info kan nog inte du hantera eftersom du är redan smart och vet allt ju så varför lära dig något nytt när du lika bra kan låtsas att du redan vet allt.
Skillnaden på en idiot och en intelligent människa är väl just att idioten har fullt upp med att utmåla sig själv som nån som vet allt redan.. medans den intelligente redan har fattat att man inte kan veta allt, och fortsätter därför lära sig, vilket sånna som du inte kan göra eftersom ni har fullt upp med att låtsas att ni redan vet allt.. så folk som vet något orkar lixom inte ens försöka prata med nån som redan vet allt.. för dom är nerdummade lixom.
Om du inte visste allt redan så hade jag kunnat berättat ett och annat om brottet som du begår dagligen.. men det är inte info för vanliga svensson som aldrig har blivit lurad i hela sitt liv.
Jocke och alla andra begår ju samma brott som dig.. urkundsförfalskning.
Jag tänkte på det att Jocke har skapat en pengargenererande profil på instagram genom att använda sin dötters namn för att tjäna pengarna på bilder som dom tar på dottern.. om det inte är urkundsförfalskning att använda nån annans namn för att tjäna pengar på bilder som man tar på nån annan än sig själv.. så kanske jag inte tolkar det på rätt sätt.
Jag vet då inte allt iaf lol, som du gör.