2019-03-24, 23:46
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Samt alla vriga i laget.
Ja alla frutom Carl och Anna, som framstr som de tv smartaste. Alla andra r styrda av Adnilson, vilket du uppenbarligen ocks skulle vara. Och rsta ut starka kort och behlla svaga.
Citera
2019-03-24, 23:47
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Laget saboterar fr sig sjlvt genom att rsta ut en duktig tjej och behlla en dlig. Jag mste sga att jag hade sjlv tappat motivationen fr att kmpa fr ett snt lag. Carl frskte faktiskt hindra laget frn att sabba fr sig sjlvt.

Varfr skulle det vara unikt denna ssongen. Vartenda r frsvinner ju duktiga personer fr att dom inte lyckats komma in i gnget fullt och helt.
Ska Carl Stefan hlla sig kvar s mste han vinna varenda tvling, annars ker han ut.
Citera
2019-03-24, 23:49
Medlem
Fint att se lag Nord. De fungerar harmoniskt. Det r inte en enda kebab med i det laget. Sger en del 😅
Senast redigerad av ostenosten 2019-03-24 kl. 23:53.
Citera
2019-03-24, 23:50
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ja alla frutom Carl och Anna, som framstr som de tv smartaste. Alla andra r styrda av Adnilson, vilket du uppenbarligen ocks skulle vara. Och rsta ut starka kort och behlla svaga.
Smart vet jag inte, men frbannat stor i kften r han.
Citera
2019-03-24, 23:52
Medlem
PKarlsson1s avatar
sa verkar ju vara en otroligt curlad svenne som aldrig upplevt en motgng i hela sitt liv. S fort de brjar brka s blir hon ledsen och nr Adnilson blir arg fr kket (vilket inte r deras fel) brjar hon nstan grta knns det som. Hon r ju helt vrdels underhllningsmssigt.
Citera
2019-03-24, 23:53
Medlem
Haha den dr videon som Carl Hamilton lade upp p Youtube... Vilken tnt. Ska han mla upp det som att han r ngon framgngsrik affrsjurist eller vad?

Dock s r han vldigt underhllande.
Citera
2019-03-24, 23:55
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:

Jag hade gjort allt i min makt fr att se till att jag har s mnga som mjligt som gillar mig direkt frn start, ifall vi skulle rkas hamna i rd. Det r oundvikligt att hamna dr. S jag hade valt en helt annan taktik n Kalle Stefan, det har du rtt i Ja. Han verkar istllet gtt in med taktiken att f s mnga emot sig som mjligt. Smart sger du? Nja tillt mig att vara tveksam till att det r smart. Vi fr se hur smart det var.
Citera
2019-03-24, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PKarlsson1
sa verkar ju vara en otroligt curlad svenne som aldrig upplevt en motgng i hela sitt liv. S fort de brjar brka s blir hon ledsen och nr Adnilson blir arg fr kket (vilket inte r deras fel) brjar hon nstan grta knns det som. Hon r ju helt vrdels underhllningsmssigt.

Sluta skriv om avsnitt som inte snts utan spoilertag. Inte alla hr som vill betala fr cmore.
Citera
2019-03-25, 00:00
Medlem
Va fan Carl utslngd allts... d lgger jag ner. Ngon som sett fram tills avsnitt 10 och kan bekrfta han inte kommer tillbaka?
Citera
2019-03-25, 00:03
Medlem
Jinglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Fint att se lag Nord. De fungerar harmoniskt. Det r inte en enda kebab med i det laget. Sger en del 😅

Ja s blir det nr man blandar in djungelnegrer o latinos o svenskar och tror dem ska kunna samarbeta p en de haha
Citera
2019-03-25, 00:05
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PKarlsson1
Tog ju inte lng tid innan det blev brk i syd igen trots att Carl frsvunnit. Det visar vilka psykiskt instabila individer de r som behvde ville ha ngon att skylla p. Adnilson kommer nog ryka nsta rd.

Inte ovntat. Adnilson r det riktiga psykfallet p n s sjlvklart kommer konflikterna att fortg, men utan ett svart fr i form av CH.
Citera
2019-03-25, 00:08
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här