2019-03-24, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bukakekockaburra
Vilket värde har dom enligt dig?

Är du beredd att gifta dig, skaffa barn och försörja hela familjen med allt som behövs såsom hyra, el, telefonavgifter, internetkostnad, mat, kläder och mediciner mm? Medan kvinnan inte behöver betala någonting utan får spendera sina egna pengar på precis vad hon vill?
För det är ju den muslimska mannens skyldighet gentemot kvinnan.

Ehm, va? Nu hänger jag inte med.

Jag är kvinna, och försörjer mig själv. Förstår inte frågan.
Citera
2019-03-24, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Jag är kvinna.

Din människosyn är fruktansvärd.
Jag är också kvinna.
Vad baserar du din trångsynta åsikt på? Att jag anser att ni icke-muslimska kvinnor förtjänar bättre än alla slisiga män som utnyttjar er?
Citera
2019-03-24, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeaceback1
Nej, religion fanns innan stenåldern, finns i idag i teknologiåldern och kommer att finnas i framtiden också

Våldtäckt har existerat sen stenåldern och kommer att finnas i framtiden också.

Om detta är bra eller dåligt discuss...
Citera
2019-03-24, 22:20
Medlem
Citat:
Ehm, va? Nu hänger jag inte med.

Jag är kvinna, och försörjer mig själv. Förstår inte frågan.
Okej, varför ska du behöva anstränga dig med försörjningen när en man borde vara man nog att göra det och ta hand om dig så du slipper bli utbränd på jobbet samtidigt som du får sköta halva hushållet och barnen? Borde inte mannen ta bättre hand om sin familj och vara som en riktig man?
Citera
2019-03-24, 22:23
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Citat:
Okej, varför ska du behöva anstränga dig med försörjningen när en man borde vara man nog att göra det och ta hand om dig så du slipper bli utbränd på jobbet samtidigt som du får sköta halva hushållet och barnen? Borde inte mannen ta bättre hand om sin familj och vara som en riktig man?

För muslimer är "riktiga män". Om kvinnan vill misshandlas och våldtas på daglig basis, samt att hela den muslimska befolkningen behandlar en som mindre värd än mannen.

Tror alla kvinnor fantiserar om att tryckas ner så här...
Citera
2019-03-24, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Ja för muslimer är riktiga män. Om man vill misshandlas och våldtas på daglig basis, samt hela muslimska befolkningen behandlar en som mindre värd än mannen.

Tror alla kvinnor fantiserar om att tryckas ner så här...
Enligt sharia kan en man få dödsstraff eller piskning och fördrivning om han idkar umgänge med en kvinna han inte är gift med.
Vad får han för straff i Sverige?

Var det nåt mer, experten?
Citera
2019-03-24, 22:27
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Citat:
Enligt sharia kan en man få dödsstraff eller piskning och fördrivning om han idkar umgänge med en kvinna han inte är gift med.

Vi har alla sett det i alltför många videoklipp från era länder. Hur flickorna stenas av en mobb och männen släpps fria.

Pissar på er koran, er hund mohammed och er allah.
Citera
2019-03-24, 22:29
Medlem
Citat:

Såsom jag förstår det blev en norsk kvinna våldtagen i quatar hon blev uppmanad att anmäla detta vilket ledde till att hon blev åtalad för äktenskapsbrott, rimligt?.
Citera
2019-03-24, 22:29
Medlem
Citat:
Nej, varför skulle du tro att du vill ha det bättre?

Min definition av att ha det bättre är knappast att gå hemma
Citera
2019-03-24, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Misslyckad comeback nummer 2, och jag ser dig fortfarande inte bemöta det jag skrev. Du är misslyckad, din hatspridande IS-hora.
Oj, där kom lilla kvinnosynen fram 😁

Men det vet ju redan vi muslimer att ni icke-troende män är de med värst kvinnosyn. Precis som jag skrev innan.
Löjligt när ni sitter i tråd efter tråd och leker white knights och pratar om Islams kvinnosyn.

Och så undrar ni varför allt fler konverterar till Islam ^^
Citera
2019-03-24, 22:31
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Citat:
Min definition av att ha det bättre är knappast att gå hemma

Kvinnan ska hållas isolerad enligt muslimer. Då har hon det "bättre". De fattar inte hur sjuka de är.
Citera
2019-03-24, 22:33
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Citat:
Oj, där kom lilla kvinnosynen fram 😁

Men det vet ju redan vi muslimer att ni icke-troende män är de med värst kvinnosyn. Precis som jag skrev innan.
Löjligt när ni sitter i tråd efter tråd och leker white knights och pratar om Islams kvinnosyn.

Och så undrar ni varför allt fler konverterar till Islam ^^

Min kvinnosyn är fläckfri. Jag har exempelvis våldtagit 0 kvinnor, till skillnad mot din egen man. Det är islam och hatande människor som dig som får äta upp såna ord från mig. Så varsågod hynda, ät.

Allt fler lämnar islam, fler och fler förstår vilken falsk och sjuk religion det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in