Hade varit mycket roligare att få följa två lag med bra sammanhållning/gruppdynamik som tävlar mot varandra än som det är nu imo.
Där alla kämpar och vill vinna till varje pris.
Är mer intressant att följa lag Nord än Syd och det kommer ju uppstå 'drama' oavsett när någon måste röstas ut men att följa t.ex. lag Syd där Carl vill att laget ska förlora alla tävlingar och alla klipp/synkar med laget bara är misär är långtråkigt.