2019-03-24, 19:54
  #577
Medlem
VincentLels avatar
Vilka dagar sänds Robinson? Hittar inte på TV4 eller i tråden.
Citera
2019-03-24, 19:56
  #578
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VincentLel
Vilka dagar sänds Robinson? Hittar inte på TV4 eller i tråden.

Måndag - torsdag och söndag
Citera
2019-03-24, 20:04
  #579
Medlem
Hade varit mycket roligare att få följa två lag med bra sammanhållning/gruppdynamik som tävlar mot varandra än som det är nu imo.
Där alla kämpar och vill vinna till varje pris.

Är mer intressant att följa lag Nord än Syd och det kommer ju uppstå 'drama' oavsett när någon måste röstas ut men att följa t.ex. lag Syd där Carl vill att laget ska förlora alla tävlingar och alla klipp/synkar med laget bara är misär är långtråkigt.
Citera
2019-03-24, 21:09
  #580
Medlem
Enmansdemos avatar
äkta döskalle?
Citera
2019-03-24, 21:09
  #581
Medlem
Vanstertrollets avatar
Nu får Hamilton verkligen visa om han har så mycket pannben som han säger. Dags att leverera nu!
Citera
2019-03-24, 21:10
  #582
Medlem
Ur underhållningsperspektiv vore det kul om Hamilton tog en immunitet.
Citera
2019-03-24, 21:11
  #583
Medlem
bagarn29s avatar
Två immuniteter är Tv4:s sätt ha kvar Calle.
Citera
2019-03-24, 21:13
  #584
Medlem
Ronilles avatar
Han är ett riktigt svin. Jag hoppas innerlighet att Carl har ett mullvadauppdrag. Att han skämtar aprillo med tittarna och produktionen.
Citera
2019-03-24, 21:14
  #585
Bannlyst
Juristen visar var skåpet ska stå.
Citera
2019-03-24, 21:15
  #586
Medlem
Duramaters avatar
Haha Carl immun
Citera
2019-03-24, 21:15
  #587
Medlem
Fy vad hemsk träning sån där statisk situp är. Har nog bara orkat en minut som högst.
Citera
2019-03-24, 21:15
  #588
Medlem
Haha härligt Mr. Hamilton!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in