Citat:
Ursprungligen postat av
baccardii
Min brud säger jag knullar hårt att det gör extremt ont. Hon tycker min kuk är för grov samt att det gör extra ont bakifrån. Vill helst rida så hon bestämmer takten vilket går bättre tycker hon. Hon berätta tidigare idag när jag kör mitt vis så har hon haft så ont att hon knappt kunnat gå på ett normalt sätt efteråt. Visst knullar jag hårt vilket är skönt som fan när hon skriker men hon måste överdriva att det gör så ont och hon kan knappt kan gå efteråt. Då borde ju alla porr brudar vara rullstols bundna så som de skriker av smärta.
Gör det verkligen så ont eller bullshit för hon gillar mer soft knull
Du borde lära dig mer om kvinnlig anatomi babe.
Om du vill att hon ska fortsätta gå med på att knulla med dig överhuvudtaget så måste du ta hänsyn och inte knulla henne så det gör ont iallafall. Om du vill att hon dessutom ska njuta måste du knulla henne så hon tycker det är skönt också. Du är porrskadad. Tjejer vill INTE ha så ont efter sex så de ej kan gå. De vill komma så hårt (skönt) att knäna skakar av orgasmer så det är svårt att gå. STOR skillnad.
Väldigt liten procent brudar som verkligen tänder på smärta. De går med på det för att de tror att det ska vara så. Sen ett tag in i förhållandet så blir de "tråkiga" och vill ej. Konstigt.
Pma om du vill ha riktiga sextips