2019-03-23, 20:18
Bannlyst
Min brud säger jag knullar hårt att det gör extremt ont. Hon tycker min kuk är för grov samt att det gör extra ont bakifrån. Vill helst rida så hon bestämmer takten vilket går bättre tycker hon. Hon berätta tidigare idag när jag kör mitt vis så har hon haft så ont att hon knappt kunnat gå på ett normalt sätt efteråt. Visst knullar jag hårt vilket är skönt som fan när hon skriker men hon måste överdriva att det gör så ont och hon kan knappt kan gå efteråt. Då borde ju alla porr brudar vara rullstols bundna så som de skriker av smärta.

Gör det verkligen så ont eller bullshit för hon gillar mer soft knull
Citera
2019-03-23, 20:21
Medlem
Oavsett så borde du respektera vad hon säger.
Citera
2019-03-23, 20:22
Medlem
Fittfluffs avatar
Det gör verkligen så ont. Många tjejer har det problemet.

Har du tänkt på att porrstjärna kanske inte är första karriärsvalet ifall man ofta får ont vid sex? Alltså så representerar inte porrstjärnor överhuvudtaget tjejer som helhet.
Citera
2019-03-23, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfluff
Det gör verkligen så ont. Många tjejer har det problemet.

Har du tänkt på att porrstjärna kanske inte är första karriärsvalet ifall man ofta får ont vid sex? Alltså så representerar inte porrstjärnor överhuvudtaget tjejer som helhet.

Porrfilmer är just filmer också, där skådespelarna vidtagit åtgärder och förberett sig på olika vis med tex bedövningsmedel och liknande både före, mellan och efter scenerna spelats in. Porr är aldrig bra att jämföra med sex.
Citera
2019-03-23, 20:32
Medlem
Etta.Places avatar
Det gör ont att gå efteråt om man blivit knullad hårt och mycket och särskilt om man inte var så våt alla gånger.

Sen ska det väl mycket till att man inte ska kunna springa om man har en yxmördare efter sig, men helt klart känns det och är obekvämt.

Antagligen priset porrbrudarna betalar ja, men antagligen använder de mycket glidmedel också.
Citera
2019-03-23, 20:32
Medlem
Bongomans avatar
Har de ont efteråt är det fel. Att de inte kan gå ordentligt på en halvtimme är inget problem. Då har man gjort rätt.
Citera
2019-03-23, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baccardii
Min brud säger jag knullar hårt att det gör extremt ont. Hon tycker min kuk är för grov samt att det gör extra ont bakifrån. Vill helst rida så hon bestämmer takten vilket går bättre tycker hon. Hon berätta tidigare idag när jag kör mitt vis så har hon haft så ont att hon knappt kunnat gå på ett normalt sätt efteråt. Visst knullar jag hårt vilket är skönt som fan när hon skriker men hon måste överdriva att det gör så ont och hon kan knappt kan gå efteråt. Då borde ju alla porr brudar vara rullstols bundna så som de skriker av smärta.

Gör det verkligen så ont eller bullshit för hon gillar mer soft knull

Du borde lära dig mer om kvinnlig anatomi babe.
Om du vill att hon ska fortsätta gå med på att knulla med dig överhuvudtaget så måste du ta hänsyn och inte knulla henne så det gör ont iallafall. Om du vill att hon dessutom ska njuta måste du knulla henne så hon tycker det är skönt också. Du är porrskadad. Tjejer vill INTE ha så ont efter sex så de ej kan gå. De vill komma så hårt (skönt) att knäna skakar av orgasmer så det är svårt att gå. STOR skillnad.

Väldigt liten procent brudar som verkligen tänder på smärta. De går med på det för att de tror att det ska vara så. Sen ett tag in i förhållandet så blir de "tråkiga" och vill ej. Konstigt.

Pma om du vill ha riktiga sextips
Citera
2019-03-24, 03:14
Medlem
Lite får dom ju tåla, eftersom det är mannen som förväntas stå för alla intiativ och allt arbete när det kommer till raggning. Vill dom bli behandlade som liljekonvaljer kan dom ragga upp själva.
Citera
2019-03-24, 06:51
Avslutad
Om en tjej inte kan gå efteråt så var det väl förmodligen inte ett så bra knull, inte sant? Lite som att gå på massage för att man har ont i ryggen och därefter rulla ut i en rullstol.
Citera
2019-03-24, 07:07
Medlem
Dille24s avatar
Min tjej får ont av att få den bakifrån, så vi kör helt enkelt inte den ställningen längre.. Har hört många tjejer som inte kan köra doggy just för att det gör ont. Man kommer för långt in helt enkelt.

Du får vänja dig vid andra ställningar. Var glad att hon gillar att rida!
Citera
2019-03-24, 08:09
Medlem
Jag är ju sadist. Så jag hade fortsatt som vanligt.

Kvinnans kropp är skapt för att knullas. Uppenbart när män har en kuk och kvinna har tre olika hål som vi kan stoppa kuken i. Lite som en brevlåda med tre luckor.

Du kan ju tänja henne lite. Oftast funksr det att ha geishakulor i fittan dryga timmen innan hon ska åka påle eller mkt glid.

Eller vafan. Ba knulla livet ur de lilla livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in