Tycker att det skriva alldeles för lite recensioner och historier kring Tysklands härligheter, så jag får väl själv lämna ett bidrag från mitt första besök på Samya. Ska faktiskt dit igen i slutet av veckan. Kanske till och med försöker ta mig dit med kollektiva färdmedel denna gång istället för taxi.
Samya är den tredje FKK'n jag besökt med tidigare erfarenhet från Artemis Berlin och Sunshine München.
Det första som slog mig på Samya, förutom att allt är så mycket billigare än på Artemis, är de fräscha på lokalerna. Det känns riktigt inbjudande. Duschar, omklädningsrum - ja, det är nice helt enkelt.
Då jag redan värmt upp med en stadig middag på Früh Brauhaus och därtill njutit av det oslagbara Kölsch-ölet, blev det naturliga valet att varva ned med en cola i baren och känna av atmosfären. På vägen dit går jag förbi en riktig amazon-kvinna, med rejält tilltagna kurvor och enorma silikonbröst som dansar precis vid ingången. Så om man som jag gillar sådant, så såg man och sade att intrycket var gott!
Stället är mindre än Artemis vilket gör att det inte finns så många naturliga ytor att bara hänga på - annat än i baren (ska tillägga att det finns en relax som jag inte alls besökte senast. Noterade bara att det inte fanns någon pool). Fast till tröst är line-upen i mitt tycke fenomenal (I äkta Edward Blom-anda). Alla sittplatser går även runt en stor dansscen så det hela känns faktiskt väldigt bra i alla fall
Hur som helst; får kontakt med en ganska lång och kurvig sak vars namn jag tyvärr inte kommer ihåg. Stora bröst, svarthårig och från Rumänien. Hon var den enda som gick med en bh på sig. Satt och pratade en stund om var jag var ifrån och lite diverse small talk. Rolig, charmig och gav inget stressat intryck. Som tidigare påpekats i dessa FKK-trådar; håll er till sådana tjejer. Det är dessa som ger valuta för pengarna. Efter att vi pratat och nyfikenheten växt att få se henne utan bh, gick vi till ett rum. Snart väller två stora naturliga bröst fram, fasta och fina. Sessionen löper på och hon ger mig precis det jag vill ha. Efteråt ligger vi och pratar en stund, innan det är dags att fylla på vätskereserverna i baren. Nu minns jag ju inte hennes namn som sagt, men om någon är där och ser tjejen som passar in på beskrivningen - så go for it! Hon är garanterad värd det.
När jag sitter och slappar med en ny cola i näven, kommer en svart tjej fram och sätter sig i mitt knä. Hon börjar babbla om allt möjligt, gnider sig mot mitt skrev och gör verkligen allt för att få igång mig. Hon börjar även ge mig ett diskret handjob där i baren. Fast då jag redan bestämt mig för att jag ville ta en närmare titt på amazonen som stod i dörren när jag gick in, avböjde jag artigt med ett "maybe later". Svepte i mig resten av colan och sökte därefter upp mitt mål. Hälsade och fick ett stort leende tillbaka. Hon frågade direkt om vi skulle gå till ett rum, något som för mig är lite av en varningsklocka. Kontrade därför med att fråga om hon hade bråttom. Fick ett nej till svar och därefter började hon en förförisk dans, där hon flitigt gned sig mot mig. Summa sumarum kan man säga att jag var den som fick bråttom efter ett par minuter, och mer eller mindre slet med mig henne från dansgolvet.
Inne på rummet fortsatte hon att dansa och gnida sin fylliga rumpa mot mitt skrev. Hon fortsatte att gnida och åla sig, och fick mig verkligen i form innan vi lade oss på sängen och hon gav mig en riktigt skön avsugning. När det var dags att börja knulla lade hon sig på rygg och verkade tänka ta emot mig utan kondom. Hade dock inga planer på att spela med veneriska sjukdomar på ett horhus, så med svenskt artigt manér frågade jag om hon möjligen kunde tänka sig att fortsätta akten med skydd, vilket hon inte verkade ha något emot
Hon var vild, lyhörd och följsam. Inte rädd att ta för sig, men samtidigt vaksam på vad jag verkade gilla. Avslutade med att ta henne bakifrån innan jag tömde mig. Låg och pratade och kelade ett tag, tills hon hoppade upp på mig och gned sig mot lilleman tills han var redo igen. Rullade på en kondom, red mig tills hon kom (eller låtsades komma, men ärligt talat bryr jag mig inte). Rullade därefter av, lade sig på rygg och bad mig att ta henne hårt tills jag kom - och gentleman som man är...
Pratade en stund till efteråt. Insåg att jag helt tappat tidsperspektivet - vilket hon dock inte var sen att dra nytta av. Spelade dock inte mig någon större roll då jag ansåg att hon var väl värd de extra 35EUR - och jag kommer definitivt att leta upp henne nästa gång jag är kvar.
Hon presenterade sig först som Kim, men sa sedan att hennes riktiga namn var Ebru.
Var så genomkörd efter detta att det bara var att duscha, klä på sig och ta en taxi tillbaka till hotellet. Somnade som ett barn och började redan planera nästa resa