2011-09-20, 23:10
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Det är just det som du skriver som INTE funkar för mej på någon av de FKK Paradis som jag haft äran av att få besöka. 10 boys och 20 fruntimmer. Av dessa 20 är det max 2-3 som ser bra ut.
Tycker jag. Tycker uppenbarligen dom andra ochså för dom blir bums upptagna.

På Samya, Acapulco och LivingRoom är min erfarenhet att det är tvärtom. Bland 20 stycken damer är det 2-3 som INTE ser bra ut.

Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Ok på nästa ställe kanske det är 40 damer men då är det genast 20 herrar.
Nej och nej tack. Jag hänger in min morgonrock för gott, auf wienerschnitzel.

Vad menar du? 2 damer per man. Vad är fel på den valfriheten?

F
Citera
2014-03-16, 13:54
Medlem
BosseKnopps avatar
Jag bumpar, någon som varit där på senaste tiden? Jag kommer möjligtvis göra ett besök där i sommar under min FKK-turné.
Citera
2014-04-28, 15:39
Medlem
Cash..Is..Kings avatar
Besökte nyligen Samya.
Till de som funderar om det är svårt att hitta dit via tåg kan jag säga att det är busenkelt. Letade på nätet efter direktioner och hittade denna.
Samya is located about 10 minutes walk from tram line 16 stop Michaelshoven; from Koeln main railway station Dom/Hbf take the line 16 tram in the direction Bad Godesberg, and after approximately 25 minutes get off at Michaelshoven.

Head towards the footbridge over the railway lines, do not cross the footbridge but turn left and exit the station down a narrow dark pathway, ahead you will see a security guard's hut veer right at this point and the pathway will gradually open up into a road with some trucks parked up for the night.

Follow this road until you come to a relatively busy main road, cross this road and continue straight ahead into Emil Hoffmann Str. you should pass both a bus stop and a sign to Samya which at the moment appears not to point in quite the right direction, continue along this road until you come to the first right turn (into Kirschbaumweg) take this and after a short distance you will see the yellow tented extension of the Samya building.

Samya håller på att renoveras och de bygger ut flera rum på gatuplanen. De nya rummen är något mindre en de gamla som ligger på övervåningen.
Jag möts av en vrålsnygg tjej i kort tröja som visar hennes platta sexiga mage. Hon informerar mig hur allt går tillväga och jag betalar €50 i inträde. Får handukar tofflor och badrock. Smiter ned till källarplanet där jag får gå slalom mellan byggnadsjobbare – inte så kul! Jag kom dock tidigt och de sticker vid 15:00 när flera tjejer börja fylla på. Det första som slår mig är att det är grymt varmt i omklädningsrummet, det visar sig att det ligger vägg i vägg med bastun.
Jag duschar och tittar bort och ser några gäster och damer som ligger och tar det lugnt i vilostolar. Jag går upp till markplan och tar mig en läsk i baren (självservering) slår mig ned i baren och tittar runt. Jag ser att det är säker 20-tal tjejer och kanske 5-6 gäster (mig inräknad), alla tittar på mig som hungriga lejon som spanar på en gasell. Grejen med Samya är att tjejerna inte får ta första steget (i alla fall för uppenbart) där vill man att gästerna skall ta första steget. Det är lite för och nackdelar med det, nackdelen är att alla tjejerna stirrar på dig och vill ha ögonkontakt, när de får ögon kontakt får de gå fram och prata med dig. Så man känner sig lite uttittad när man vill ta det lugnt och bara spana. Sen kan det vara svårt att få en naturlig kontakt då tjejerna nästa väntar sig att man går till ett rumt bara för att man pratar med dem.

Halvvägs in i min Cola så kommer det en tjej som jag prata med, hon är rumänska – vilket alla är på Samya! Det finns några som säger Ryssland och Moldavien, men det kommer fram att de ljuger för att vara lite annorlunda, alla är från Rumänien.

Denna tjej känns trevlig, med ett par otroliga snygga stora och fasta bröst. Detta gör att jag gör det som jag inte skulle göra, tar första tjejen. Jag gör även ett till misstag, jag går inte igenom tid och vad jag vill göra innan.
Så när vi är i rummet frågar hon hur länge, jag säger en 30 minuter. Vaaaa säger hon, jag hade väntat mig 2 timmar. Tyvärr säger jag, men en timme i alla fall….. sen säger hon att hon vill ha €100 för en timme. Ok säger jag, men det är 50+25 som är standard här alltså €75. Ja, men alla ger mig €100, jaha säger jag, om du inte tycker att det är ok med €75 så kan vi gå ned igen säger jag. Det håller på så ett tag tills jag känner att nu får det vara bra, jag börjar ta på mig badrocken igen, då säger hon ok med €75.
Rummet är med speglar på alla ställen utom golv, grymt porrigt att se henne suga där med denna underbara kropp. Däremot fortsätter hon att vara jobbig, jag får inte röra fittan, bara andra delar. När jag lägger upp henne i missionären så vil hon byta till ”doggy” ganska direkt, ”för hon gillar det så mycket”. Kör ett tag då jag känner att jag vill ha henne ridande. Då säger hon i jobbig röst, what the fuck, this and that, just fuck me already. Rida vill hon inte göra och lägger sig I missionären igen, samtidigt som hon håller på at tjafsa om mer pengar. Jag säger att kom igen, det här är riktigt avtändande. Nu vill jag bara avsluta och skjuter salut.
Efteråt vill hon prata om ditt och dat för att dryga ut tiden, jag orkar inte och ger henne pengar. Efteråt ångrar jag mig att jag tömde, det skulle hon fan inte förtjänat.

Detta var däremot det enda stolpskottet. Resten av dagen flöt på bra, jag basta, relaxade, käkade och pratade med andra gäster. Skön stämning.

Min andra omgång så tog jag mig tid och valde ut en go rödhårig tjej med toppiga bröst som guppade ivrigt när hon gick. Jag bad henne hämta en blond tjej med stora fasta bröst för en trekant.
Den blonda tjejen var otroligt snygg, ansiktet var som en modell med girl next door, det kan vara den snyggaste tjej jag nånsin sett. Kroppen var otrolig, stora naturliga DD bröst som var fasta, bara en sån tjej man ser i tidningar som är tok-retuscherade.
Jag fick mig en ordentlig omgång av dessa, den rödhåriga tjejen var et vilddjur i sängen och den blonda som en ängel – perfekt.

Snacka om att det är olika beroende på vad man väljer!

Jag tar det lite lugnt sedan och tar en lite tupplur nere vid bastun, går upp och ser att det är mer rörelse nu, mer party känsla. Klockan är runt 20:00 och jag bestämmer mig för att avsluta med en liten smal mörkhårig tjej. Såg ut som hon hade fina bröst, men när hon tar av sig BH:n så visar det sig att det är lite hängiga. Bortsett från det så är hon snygg och ger mig en bra upplevelse. Hon är bara 150 cm och har en fast liten häck som är härlig att klämma på.

Vid 20:00 tiden börjar det komma betydligt fler gäster men samtidigt mer tjejer. Totalt var det minst 3-4 tjejer på varje kille.

Så är det något att gå till, absolut. Samya är en lite klubb med genuin atmosfär, helt klart värt ett besök.
Citera
2015-10-25, 22:33
Medlem
Tycker att det skriva alldeles för lite recensioner och historier kring Tysklands härligheter, så jag får väl själv lämna ett bidrag från mitt första besök på Samya. Ska faktiskt dit igen i slutet av veckan. Kanske till och med försöker ta mig dit med kollektiva färdmedel denna gång istället för taxi.

Samya är den tredje FKK'n jag besökt med tidigare erfarenhet från Artemis Berlin och Sunshine München.

Det första som slog mig på Samya, förutom att allt är så mycket billigare än på Artemis, är de fräscha på lokalerna. Det känns riktigt inbjudande. Duschar, omklädningsrum - ja, det är nice helt enkelt.

Då jag redan värmt upp med en stadig middag på Früh Brauhaus och därtill njutit av det oslagbara Kölsch-ölet, blev det naturliga valet att varva ned med en cola i baren och känna av atmosfären. På vägen dit går jag förbi en riktig amazon-kvinna, med rejält tilltagna kurvor och enorma silikonbröst som dansar precis vid ingången. Så om man som jag gillar sådant, så såg man och sade att intrycket var gott!

Stället är mindre än Artemis vilket gör att det inte finns så många naturliga ytor att bara hänga på - annat än i baren (ska tillägga att det finns en relax som jag inte alls besökte senast. Noterade bara att det inte fanns någon pool). Fast till tröst är line-upen i mitt tycke fenomenal (I äkta Edward Blom-anda). Alla sittplatser går även runt en stor dansscen så det hela känns faktiskt väldigt bra i alla fall

Hur som helst; får kontakt med en ganska lång och kurvig sak vars namn jag tyvärr inte kommer ihåg. Stora bröst, svarthårig och från Rumänien. Hon var den enda som gick med en bh på sig. Satt och pratade en stund om var jag var ifrån och lite diverse small talk. Rolig, charmig och gav inget stressat intryck. Som tidigare påpekats i dessa FKK-trådar; håll er till sådana tjejer. Det är dessa som ger valuta för pengarna. Efter att vi pratat och nyfikenheten växt att få se henne utan bh, gick vi till ett rum. Snart väller två stora naturliga bröst fram, fasta och fina. Sessionen löper på och hon ger mig precis det jag vill ha. Efteråt ligger vi och pratar en stund, innan det är dags att fylla på vätskereserverna i baren. Nu minns jag ju inte hennes namn som sagt, men om någon är där och ser tjejen som passar in på beskrivningen - så go for it! Hon är garanterad värd det.

När jag sitter och slappar med en ny cola i näven, kommer en svart tjej fram och sätter sig i mitt knä. Hon börjar babbla om allt möjligt, gnider sig mot mitt skrev och gör verkligen allt för att få igång mig. Hon börjar även ge mig ett diskret handjob där i baren. Fast då jag redan bestämt mig för att jag ville ta en närmare titt på amazonen som stod i dörren när jag gick in, avböjde jag artigt med ett "maybe later". Svepte i mig resten av colan och sökte därefter upp mitt mål. Hälsade och fick ett stort leende tillbaka. Hon frågade direkt om vi skulle gå till ett rum, något som för mig är lite av en varningsklocka. Kontrade därför med att fråga om hon hade bråttom. Fick ett nej till svar och därefter började hon en förförisk dans, där hon flitigt gned sig mot mig. Summa sumarum kan man säga att jag var den som fick bråttom efter ett par minuter, och mer eller mindre slet med mig henne från dansgolvet.

Inne på rummet fortsatte hon att dansa och gnida sin fylliga rumpa mot mitt skrev. Hon fortsatte att gnida och åla sig, och fick mig verkligen i form innan vi lade oss på sängen och hon gav mig en riktigt skön avsugning. När det var dags att börja knulla lade hon sig på rygg och verkade tänka ta emot mig utan kondom. Hade dock inga planer på att spela med veneriska sjukdomar på ett horhus, så med svenskt artigt manér frågade jag om hon möjligen kunde tänka sig att fortsätta akten med skydd, vilket hon inte verkade ha något emot

Hon var vild, lyhörd och följsam. Inte rädd att ta för sig, men samtidigt vaksam på vad jag verkade gilla. Avslutade med att ta henne bakifrån innan jag tömde mig. Låg och pratade och kelade ett tag, tills hon hoppade upp på mig och gned sig mot lilleman tills han var redo igen. Rullade på en kondom, red mig tills hon kom (eller låtsades komma, men ärligt talat bryr jag mig inte). Rullade därefter av, lade sig på rygg och bad mig att ta henne hårt tills jag kom - och gentleman som man är...

Pratade en stund till efteråt. Insåg att jag helt tappat tidsperspektivet - vilket hon dock inte var sen att dra nytta av. Spelade dock inte mig någon större roll då jag ansåg att hon var väl värd de extra 35EUR - och jag kommer definitivt att leta upp henne nästa gång jag är kvar.

Hon presenterade sig först som Kim, men sa sedan att hennes riktiga namn var Ebru.

Var så genomkörd efter detta att det bara var att duscha, klä på sig och ta en taxi tillbaka till hotellet. Somnade som ett barn och började redan planera nästa resa
Citera
2017-03-16, 07:34
Medlem
Mistofeless avatar
Var nyligen på Samya för första gången och till min förvåning så raggade tjejerna friskt. Vad jag läst om stället så har det tidigare varit förbjudet för tjejerna att ta kontakt. Jag nonchalerade alla sådana inviter eftersom jag inte vill ge tjejen ett psykologiskt övertag som hon sedan behåller även på rummet. Jag är allergisk mot s k "sharks." Så jag gjorde själv mina val och det blev först Diana 24 år från Rumänien och sedan efter en timmes paus Bonnie 28 år från Tyskland. Bonnie talade bara tyska så det blev ett bra tillfälle att friska upp min rostiga tyska. Diana var också dålig på engelska så det blev mest tyska där med. Jag är mycket nöjd med båda två. Nästan lite GFE känsla faktiskt.

Från Köpenhamn reste jag med Ryanair till Köln för 280 kr ToR.
Det är enkelt att ta sig till Samya från Kölns flygplats med S-Bahn. Kostar 2,80 Eur med byte på Köln Hauptbahnhof. http://www.kvb-koeln.de/german/home/index.html
Inträdet är 50 Eur och en halvtimme med en flicka kostar 50 Eur.
Maten ok.
Rökfritt inomhus.
Sauna finns och i anslutning till den en uteplats där man kan ligga och koppla av om vädret tillåter.

Det här var mitt andra besök på FKK. För ett år sedan var jag på Dolce Vita i Dusseldorf. Det blir nog Livingroom nästa gång.
Citera
2019-03-23, 01:40
Medlem
WordWarriors avatar
FKK Samya har fått 4,4 av 5 möjliga i betyg på Google. 138 stycken recensioner. Enligt min analys är det högst av alla FKK i Tyskland. Rätta mig om jag har fel.
Citera
2019-03-25, 21:55
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
FKK Samya har fått 4,4 av 5 möjliga i betyg på Google. 138 stycken recensioner. Enligt min analys är det högst av alla FKK i Tyskland. Rätta mig om jag har fel.

Det låter verkligen intressant.
Citera
2019-09-19, 14:10
Medlem
Någon som har varit där på sista tiden? Hur står den sig jämfört med Dusseldorfs fkk klubbar? Mycket sämre betyg på google för DD:s klubbar
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in