2019-03-22, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Knappast sevärd. Låter bara som en skönmålning. Varför göra en dokumentär när man bara slätar över? Obegripligt.
Skönmålning av vad?
Citera
2019-03-22, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Sevärd dokumentär sparsamt med skvaller men en och annan Örjan borde skämmas.

https://www.svtplay.se/video/2154918...-ar?start=auto
Och det tror du att han kan? En så störd människa har inte sådana känslor.
Citera
2019-03-22, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alphahona
Och det tror du att han kan? En så störd människa har inte sådana känslor.

Varför har ingen Metooare gett sej på Örjan ?
På samma sätt som Ramberg gav sej på denna tös.
Citera
2019-03-22, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Fattar inte vad du menar men nog fanns det droger med i bilden i hela den här sorgliga historien. Säkert många år av allt man kan tänka sig i den vägen när människor som bränner sitt ljus i båda ändar lever sina liv.

Källa på mitt fetade,tack.
Citera
2019-03-22, 16:07
Medlem
Citat:
Källa på mitt fetade,tack.
Snälla lilla du.....snöa inte in på det här med "källhänvisning"! Det är ngt som efterfrågas på kursen du läser på universitetet men i verkliga livet kan man tro och tycka saker helt fritt. Jag tänker att i Stockholms vilda nattliv där människor som gillar att festa och leva livet befinner sig så finns det droger. MYCKET droger och lätt att få tag på. Du kan tänka annat och jag LOVAR att jag inte kommer avkräva källor på det du tycker utan nöjer mig med din helt egna tankegång.
Citera
2019-03-22, 16:09
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:

Varför har ingen Metooare gett sej på Örjan ?
På samma sätt som Ramberg gav sej på denna tös.
Det skrevs löpsedlar om Örjan hösten 2017. Och Zaedrews har i denna tråd länkat till en tråd om det denna eftermiddag. Läs den 177-posterstråden, läs denna tråd och läs Örjantråden med så slipper du chatta så mycket.
Citera
2019-03-22, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Snälla lilla du.....snöa inte in på det här med "källhänvisning"! Det är ngt som efterfrågas på kursen du läser på universitetet men i verkliga livet kan man tro och tycka saker helt fritt. Jag tänker att i Stockholms vilda nattliv där människor som gillar att festa och leva livet befinner sig så finns det droger. MYCKET droger och lätt att få tag på. Du kan tänka annat och jag LOVAR att jag inte kommer avkräva källor på det du tycker utan nöjer mig med din helt egna tankegång.

Sett dokumentären ?
Läst domen ?
Tror att du tänker rätt om slusken Ö.R
Citera
2019-03-22, 16:18
Medlem
Citat:
Sett dokumentären ?
Läst domen ?
Tror att du tänker rätt om slusken Ö.R
Har sett dokumentären som var helt fantastisk. Nä jag har inte läst Rambergs dom och hade faktiskt ingen aning om att han var ett sådant svin. Missat hela det. Googlar och ser att han är i full verksamhet på Dramaten tydligen så för honom går livet vidare..........................................
Citera
2019-03-22, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Mmm, en liten efterhandskonstruktion.

Man kan även få förstorat hjärta av missbruk. Om hon hade haft förstorat hjärta vid födseln hade hon troligtvis ätit medicin för det. Josefine levde av olika orsaker ett hårt liv och hon dog kanske av förstorat hjärta.

En nära vän dog plötsligt och totalt oväntat vid 55. Vårdyrke, levde hälsosamt, nykterist, promenerade eller cyklade alltid till jobbet, minst en halvmil. Förstorat hjärta blev förklaringen - något ingen känt till.
Citera
2019-03-22, 21:41
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
En nära vän dog plötsligt och totalt oväntat vid 55. Vårdyrke, levde hälsosamt, nykterist, promenerade eller cyklade alltid till jobbet, minst en halvmil. Förstorat hjärta blev förklaringen - något ingen känt till.

Vilket jävla as. Tappade lusten att se någonting där han är med. Någonsin mer!
Citera
2019-03-22, 22:18
Medlem
MADs avatar
Den stora frågan är varför inte Örjan Ramberg sitter på sluten psykiatrisk vård på livstid? En vandrande psykopat.
Citera
2019-03-23, 00:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja det låter som en dålig bortförklaring av mig, jag vet.

Drogmissbruk eller ej, det var ingen överdos.

Hon åt för mycket värktabletter för
kroppen, den tog väl stryk av tablettätandet som hon höll på med under ett långt tag.

Sedan levde hon väl periodvist inte så hälsosamt, mycket alkohol och möjligtvis andra droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in