Citat:
Ursprungligen postat av
CSHamilton
Orkade läsa ungefär en fjärdedel.
Du verkar tro att en tv-serie med en budget på över 20 miljoner där personalen gör allt för att skapa bra TV är en avspegling över hur man som deltagare är som person, både privat och i yrkeslivet. Och att det är en bra mätning av empati...
Nyktert.
/C
Bilderböcker kanske är ett bättre alternativ om det är så jobbigt att läsa...?
Du verkar lida av samma syndrom som
Trump när han ska förklara saker för oss vanliga dödliga; "
Det är bara jag som förstår vad det här handlar om och nu ska du få förmånen att lära dig av mig". Jag förstår hur det går till när sådana här program görs, jag vet att det klipps och vinklas och att det ges "hintar" till deltagare om hur de ska bete sig/vad de ska säga så det blir "bra TV".
Men du säger ju ständigt nedlåtande, föraktfulla saker om alla andra och du ser ner på folk som inte har hög utbildning och "fina jobb". Skyll inte på TV4:s klippning, när du sitter och vräker ur dig saker har de inte klippt ihop lösryckta ord här och där utan du säger verkligen de sakerna. Och jag tror att det är sådan du är, att det är de åsikter du har.
Ja, hur man pratar om sina medmänniskor, hur man ser på andra är faktiskt en bra mätning av empati. Det ger åtminstone en vink om hur mycket empati en person har. Om du hade orkat läsa hela mitt inlägg hade du sett att jag skrev att jag förstås kan ha fel om dig, att du kanske inte alls är så otrevlig som du verkar i TV. Jag säger bara att jag
tror att du är oerhört otrevlig, dryg och - just det, att du har svårt med det där med empati.
Citat:
Ursprungligen postat av
CSHamilton
Du måste missat i stort sätt alla avsnitt.
/C
Hrm...
Sett.

på dig själv du. Fem avsnitt har sänts, och det är tydligt i de två senaste att dina lagkamrater inte vill ha dig kvar i laget. De genomskådade nog din maskning väldigt snabbt.